Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Uff ja, vet hvem du mener! Vil myyyye heller kjøpe Sorgenfri enn å gi penger til de tiggerne! :Nikke:

Ja, de som selger Sorgenfri prøver å gjøre en innsats, mens de tiggerne og de pågående gateselgerene ødelgger for de.

Å gå nede i Nordre en lørdag er noe jeg unngår hvis jeg kan :dåne: Må jo gå i sikk sakk for å unngå de vemmelige menneskene :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja, vet hvem du mener! Vil myyyye heller kjøpe Sorgenfri enn å gi penger til de tiggerne! :Nikke:

Enig :enig: De gjør i allefall en innsats for å tjene sine egne penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere Reflektor på TV2 i går kveld? :sjenert: handlet om nettopp uteliggere og tiggere.. men i Oslo da... Var en dokumentar der de hadde fått fulgt to uteliggere i et halvt år for å gi verden et innblikk i livet deres... Var faktisk ganske intresant :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere Reflektor på TV2 i går kveld? :sjenert: handlet om nettopp uteliggere og tiggere.. men i Oslo da... Var en dokumentar der de hadde fått fulgt to uteliggere i et halvt år for å gi verden et innblikk i livet deres... Var faktisk ganske intresant :Nikke:

jeg skulle se den, men glemte det.

Jeg syns så innmarri synd på dem :tristbla: Og når disse tiggerne fra utlandet kommer og er så frekke og ekkle så er det trist at elendigheten som er her hjemme havner litt i skyggen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... jeg ble helt overgitt over hvor ekle normale folk klarte å være mot dem :sjokk: Sa stygge ord når de gikk forbi og prøvde å stjele pengekoppen.. :riste: At det går ann!

Mens andre mennesker var kjempekoselige med dem å satte seg ned å snakket litt med dem og gav dem en slant :) Sånne mennesker trenger vi flere av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... jeg ble helt overgitt over hvor ekle normale folk klarte å være mot dem :sjokk: Sa stygge ord når de gikk forbi og prøvde å stjele pengekoppen.. :riste: At det går ann!

Mens andre mennesker var kjempekoselige med dem å satte seg ned å snakket litt med dem og gav dem en slant :) Sånne mennesker trenger vi flere av...

Det er vel kanskje den organisert tiggingen som har gjort det slikt..

Her i byen har vi en som sitter på en bro over til et litt finere strøk, Bartebyens svar på Aker Brygge.

Han kommer hver morgen i fine klær blir kjørt i en fet BMW, så går han i et smug og kler seg om i fillete klær og setter seg ned å tigger... :sjenert: Jeg syns de er noen gjøker de som gir til sånne, da det er blitt advart i media om hvor pågående å ekkle de kan være og at det er en organisert bande som står bak, for noen mnd siden sto noen barn frem i avisen, som hadde blitt spyttet på av disse tiggerne i byen vår. Bare fordi de ikke ville gi når de kom med plastikkoppen sin "helo Friend, please give money" :nei:

Det stikker i hjertet mitt når jeg ser hvor fælt vi behandler de som har aller minst her i verden :tristbla: (da mener jeg de som dokumentaren var om)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det virkelig ann at folk organiserer tigging?? :sjokk: Jeg blir helt kvalm :spy:

Ja, de utlendingene som er her i byen og tigger, er omreisende... De har folk som går å passer på dem, og tømmer koppene deres flere ganger om dagen... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Jeg er sjokkert...

Ja, jeg syns det er så dumt da at enkelte gir dem penger, når det er organisert og at det blir så opplyst om det som det blir...

De som prøver å gjøre ærlig arbeid med å selge gatemagasinet "Sorgenfri" kommer i skyggen av at tiggerne står på hvert hjørne å henger :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett hun stooooore, som går rundt med en sånn hårtopp? ser ut som at hun har på seg et telt, med den digre kåpen?

Hun er virkelig pågående :angry: Jeg går store omveier når jeg er nede i byen.

Jeg også. :enig: Liker ikke de der jeg. De blir for pågående.

Jeg kjøper alltid sorgenfri da, om jeg ikke eier eksemplaret fra før.

Ikke alltid jeg leser bladet, men føler det er greit å støtte de.

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. :enig: Liker ikke de der jeg. De blir for pågående.

Jeg kjøper alltid sorgenfri da, om jeg ikke eier eksemplaret fra før.

Ikke alltid jeg leser bladet, men føler det er greit å støtte de.

:velkommen: Et nytt fjes :vinke:

Ja, de er fæle.. blir sint bare ved tanken på de :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det ikke lenge før du får de :hoppe:

Håper jeg slipper tollen :jepp: men den er vel på 10,7% .. ca 70 kr :fnise: Uansett et realt kupp :ler:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du slipper tollen :jepp: Selv håper jeg skoene mine sklir galant forbi.. De kom på 230,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke sko det ikke er toll på da, MaiL? Trodde det.. :sjenert:

Håper brudepikekjolene slipper gjennom uten problem! Uansett overlever du vel eventuelt de 70 kronene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sko det ikke er toll på da, MaiL? Trodde det.. :sjenert:

Håper brudepikekjolene slipper gjennom uten problem! Uansett overlever du vel eventuelt de 70 kronene! :ler:

:fnise: Bare jeg får kjolene snart så er jeg fornøyd, er så spent :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du slipper tollen :jepp: Selv håper jeg skoene mine sklir galant forbi.. De kom på 230,-

Er ikke toll på sko :ler:

"Det er faktisk null i toll på sko, hatter og paraplyer." Fra Din Side Økonomi :duskedame::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...