Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Da har vi bestilt invitasjonene, venter litt med å sende de ut.. Da min mor allerede har sprett det glade budskap, samt fått hele slekten til å booke seg inn på hotell allerede :dåne:

Uansett.. Ser på evt bryllupsreise en gang i fremtiden nå.. Cruise i Karibien.. Hadde trodd at et cruise ville koste 20 000,- alene, men neida, finner billetter til 4000,- pr person.. Så hadde de gode tilbud på fly og hotell i tillegg.

cruise i Karibien :rødme: Det hadde vært noe det, sitt og drømmer..

Var også ute i sted og kjøpte litt bryllupsmagasiner.. Venter på at "Ditt Bryllup" skal komme i salg.. Kommer nå i februar.. Men fant det ikke, så endte opp med "Bryllups Magasinet" står veldig mye bra der :jepp:

Kjøpte verdens søteste tiara til min ene brudepike i dag, skal legge ut bilde når jeg får tatt et ordentlig et, blir kjempenydelig. :rødme:

Har også bestemt at det skal være Orkideèr i brudebuketten min, samt at vi skal dekorere med det og eføy på bordene :jepp:

Leter nå etter lilla organza på ebay.

Trenger også hvite duker, men vet ikke hvor man får kjøpt/leid dette.. Men svigermor er satt på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cruise i karibien høres digg ut! Var veldig billig og med 4000 per pers! :hoppe:

Jeg venter også på Ditt Bryllup! Men den kommer jo aldri :sur: !!

hehe, nå er det litt igjen av februar da...men gleder meg til 500 + sider med herlig info! :D

Endret av Cæmis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cruise i karibien høres digg ut! Var veldig billig og med 4000 per pers! :hoppe:

Jeg venter også på Ditt Bryllup! Men den kommer jo aldri :sur: !!

hehe, nå er det litt igjen av februar da...men gleder meg til 500 + sider med herlig info! :D

Anbefaler bryllups-magasinet, står veldig mye nyttig der :jepp: Gleder meg veldig til å kose meg med det senere i dag.

Vet iallefall at årets blad kommer til å å se slik ut.. Men står ikke noen dato for når det kommer :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge bladene fra i fjor - tror du det står noe nytt i de nye som jeg "må" få med meg?? Jeg har jo kjole og alt det der, eneste jeg trenger inspirasjon til er egentlig frisyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge bladene fra i fjor - tror du det står noe nytt i de nye som jeg "må" få med meg?? Jeg har jo kjole og alt det der, eneste jeg trenger inspirasjon til er egentlig frisyre..

Jeg hadde ingen blad, derfor kjøpte jeg..

Kanskje du finner inspirasjon til hår her her har jeg funnet masse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ingen blad, derfor kjøpte jeg..

Kanskje du finner inspirasjon til hår her her har jeg funnet masse :jepp:

den linken er super! :heiajente:

Tror jeg har lagret 20 bilder med frisyrer jeg synes kunne vært fine! hurra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, takk for link!! Ser ut som de har masse fine idéer der!!

Masse fint der ja, ikke bare hår men alt egentlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg våknet så var det noen som hadde bydd over, så jeg la inn et nytt bud, men ble stadig bydd over :bond: helt til den siste timen, da satt jeg å våka over kjolen som en hauk :skratte:

Åsså ble den min :danser:

15 dollar for selve kjolen og 26 dollar for frakten.. syns det er et kupp :bolledeig::skya::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så oppgitt :tristbla:

I bryllupet har vi bestemt oss for å bare invitere nær slekt, for hadde vi skulle bedt alle hadde vi mest sannsynlig vært nærmest 150 stk, da vi begge har stor slekt, og det er mine, dine og våre :sjenert:

Det har da resultert i at vi bare inviterer tanter og onkler som enten er faddere eller som vi har masse kontakt med, dette resulterer i at jeg setter igjen 6 tanter og onkler på min side samt en hel haug med søskenbarn som også må inviteres, og min kjære setter igjen 8 tante og onkler på sin side samt søskenbarn (hans far har 11 søsken)

Nå i dag, fikk jeg telefon fra det ene søskenbarnet mitt, som hadde vært hjemme hos sin far (som er blant de 6 som vi ikke inviterer på grunn av liten/ingen kontakt på flere år) Der han nesten brukte henne for å få en invitasjon til bryllupet :dåne:

Der han hadde bedt henne om å si at han håpet/ønsket at han ble invitert.. Jeg fikk nærmest ---> :hakeslepp: Når hun fortalte dette i telefonen. Og jeg prøvde å ro samtalen over på noe annet, men neida.. Hun ramset opp over hvor de gledet seg over å kunne bli invitert til bryllupet.

Jeg sa da, at vi ber kun de nærmeste, da vi har et budsjett og forholde oss til og at vi ikke får noe sponset (det har vi heller ikke regnet med), og ikke vil be gud og værmann for gavens skyld.. Og fortalte at vi hadde kuttet ned på begge sider.. men til ingen nytte, det var som å snakke til en vegg.. I følge mitt søskenbarn hadde min onkel allerede sjekket om han kunne finne noen som kunne passe gården mens har var borte.. :sukk:

Jeg ble så :snurt: at jeg ikke visste hva jeg skulle si, og unskyldte meg med at vi skulle på kino og at jeg nå måtte ordne meg...

Ringte mamma i sted som ble like satt ut som meg.. Og fortalte at det hvis jeg ba denne onkelen så måtte jeg be de andre som jeg hadde satt igjen også..

Så nå sitter jeg her da, med en enormt dårlig samvittighet, for de som gleder seg til å komme i et bryllup som de ikke blir bedt i... :frown::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff for en kjinkig situasjon... :sukk:

Vet ikke hvordan man skal løse sånt jeg... Du kan ikke få mammaen eller pappaen din til å snakke med han da? Det er kansje lettere for dem å si ifra enn for deg? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en kjinkig situasjon... :sukk:

Vet ikke hvordan man skal løse sånt jeg... Du kan ikke få mammaen eller pappaen din til å snakke med han da? Det er kansje lettere for dem å si ifra enn for deg? :vetikke:

Jo ja, i såfall mamma, det er hennes bror... Men han har liksom ikke noe kontakt med familien.. Det er nærmest slik at når enkelte hører ordet bryllupet så er det som om de spretter opp av dvalen og gjør nærmest alt for å bli bedt.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Kinkig situasjon! Men jeg synes også du skal få mora di til å snakke med han! Han får ta seg en fest på egenhånd, ikke kreve å bli invitert til dere! :sjenert: Han er vel en voksen mann, og da bør man skjønne at dere må prioritere når dere har så stor familie! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi.. Kinkig situasjon! Men jeg synes også du skal få mora di til å snakke med han! Han får ta seg en fest på egenhånd, ikke kreve å bli invitert til dere! :sjenert: Han er vel en voksen mann, og da bør man skjønne at dere må prioritere når dere har så stor familie! :roll:

Ble enig om det, at gjestelisten står som den står, ingenting blir endret han kan ikke forlange at vi skal be han og familien når vi ikke har kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stå på ditt :Nikke:

Hvis dere ikke har tenkt å invitere han pga at dere ikke har kontakt, så kan det vel egentlig ikke være så veldig nøye om han blir sur å sint :) Dere har jo ikke kontakt så dere kommer jo ikke til å merke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stå på ditt :Nikke:

Hvis dere ikke har tenkt å invitere han pga at dere ikke har kontakt, så kan det vel egentlig ikke være så veldig nøye om han blir sur å sint :) Dere har jo ikke kontakt så dere kommer jo ikke til å merke det ;)

Nettopp :jepp:

Litt bra at det ordnet seg, men er fremdeles litt satt ut at man kan være så freidig.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...