Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Da.... har den store dagen kommet og vi skal ta stilling til om økonomien tillater det...

Sitter på jobb nå, og her skal jeg sitte til klokken blir 21.00 i kveld..

Så skal jeg rett hjem og diskutere med min kjære..

Men han sa at det går helt sikkert i orden, så dette blir saker, kjenner at jeg blir litt stresset.. :fnise:

Får en dag fri i uken nå fra og med neste uke, for å bruke mer tid på skolearbeid/bryllupsplanlegging :fnise: Går ned til 80% stilling, å det skal gå greit:)

Lykke til med avgjørelsen!! Det ordner seg sikkert, og plutselig er bryllupet rett rundt hjørnet! :hoppe:

Fikk forresten i dag, masse skjemaer i posten..

Forlovererklæring x2

Vilkår for ekteskapsinngåelse og navneendringsskjema...

Masse som skal fylles ut..

Spennende :)

Hvor bestilte du de skjemaene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med avgjørelsen!! Det ordner seg sikkert, og plutselig er bryllupet rett rundt hjørnet! :hoppe:

Hvor bestilte du de skjemaene? :)

www.kirken.no har en link hvor man kan skrive ut skjemaene selv.

Ja, krysser fingrene men da får jeg det travelt :jepp:

Men jeg jobber best under press :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... :sjenert:

hva gjør man når man har en mor som tar helt overhånd når det gjelder planlegging...

Bestiller bryllupsplanleggere, sender meldinger via facebook!!!!! til mine forlovere om at det finnes planleggere til de også..

Legger seg bort i menyen..

Sier at hun skal lage nattmaten, hun skal bestemme hva..

Sier hun kan ringe prest, kirke, you name it...

Sender meg bilder av skikkelig stygge kjoler med frynser, og sløyfer og blonder og jeg vet ikke hva.

Legger seg bort i valg av solosanger i kirken, valg av salmer

Blir sur når jeg sier at jeg ikke er enig i hennes forslag.

:sjenert: Kjenner jeg blir litt sliten og oppgitt av dette, særlig når hun begynner å kontakte forloverene mine, for å opplyse dem..

Mamma er av den typen som tar på seg masse ting, for så å skryte over hvor flink hun er og at vi ikke hadde klart det uten hennes hjelp.. :sjenert:

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes litt heftig ut! Har du fortalt henne hva du synes om at hun legger seg oppi alt? Kanskje du burde si ifra på en pen måte før det går for langt (eller du sprekker)..? :sjenert:

Ellers venter jeg spent her, blir det bryllup til sommeren? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes litt heftig ut! Har du fortalt henne hva du synes om at hun legger seg oppi alt? Kanskje du burde si ifra på en pen måte før det går for langt (eller du sprekker)..? :sjenert:

Ellers venter jeg spent her, blir det bryllup til sommeren? :popcorn:

Jeg har prøvd, men hun da blir hun sur, og kaller meg utakknemmelig..

Fikk melding i sted, at hun hadde bestilt en bryllupsplanlegger til meg (jeg ønsker meg den som Mona Grudt har skrevet, og det vet hun så inderlig godt) Men neida.. Da hadde hun vært på bryllupsweb, og bestilt den rosa glorete greia..

Så skrev jeg bare "takk" for jeg ble så irritert og sint for at hun ikke hører på meg..

Så fikk jeg til svar "du kan være litt mer takknemmelig, den koster tross alt 300 kr" Jeg var nesten på gråten.. :tristbla:

Det er ikke jeg som er bridezilla, det er min mor det... :cry3:

Og nå i kveld, begynte hun og mase om salmer igjen...

JA, det blir sommerbryllup. Skal ringe kirkekontoret i morgen, men slik som mamma holder på har jeg mest lyst til å stikke av... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt! Uff, du får bare stå på ditt til hun innser at det er din dag, og at du heller kan spørre henne om hjelp hvis det er noe du vil hun skal ordne, enn at hun skal ta regien på alt! :roll:

Snart må du oppdatere tickeren din!! :strix:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg godt! Uff, du får bare stå på ditt til hun innser at det er din dag, og at du heller kan spørre henne om hjelp hvis det er noe du vil hun skal ordne, enn at hun skal ta regien på alt! :roll:

Snart må du oppdatere tickeren din!! :strix:

Ja :strix: Skal ringe kirkekontoret nå, når de åpner :danser: :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er finansieringen i orden.. Venter bare på at kikrkontoret skal ta telefonen..

Har ringt de to ganger nå, men ingen svarer.. Jeg blir litt stresset av det dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, håper de dumme kirkefolka tar telefonen snart da! :kose:

Mvh Yvonne :heiajente:

:fnise: Fant ut nå at de ikke åpner før klokken 10:00 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Fant ut nå at de ikke åpner før klokken 10:00 :fnise:

Å ja, da har det jo sin naturlige forklaring. :fnise:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har den glede å kunne meddele at vi gifter oss, lørdag 25.07.09 Klokken 16:00 :strix:

Edit: Tickeren blir oppdatert når jeg kommer hjem fra jobb :strix:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra at dere fikk det til da! Gratulerer med ny dato! :strix: Nå kommer tickeren til å gjøre et kjempehopp! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var tickeren oppdatert, den gjorde et hopp ja :jepp:

Jeg gleder meg

Kjøpte billetter til bryllupsmesse på Britannia nå på søndag, skal ha med meg min forlover (en av tre) :fnise: Gleder meg :strix:

:ler: Regner med at du også gifter deg, klokken 16.00 Mazilla :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! :Nikke: Tror vi skal til fotografen før vielsen, for at vi ikke skal komme for sent i gang med middagen.. Men bortsett fra det synes jeg i grunnen det tidspunktet er ideelt, for da blir det ikke så lenge for gjestene å vente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! :Nikke: Tror vi skal til fotografen før vielsen, for at vi ikke skal komme for sent i gang med middagen.. Men bortsett fra det synes jeg i grunnen det tidspunktet er ideelt, for da blir det ikke så lenge for gjestene å vente! :)

Jeg er litt usikker på om jeg vil fotograferes før vielsen... Jeg holder litt fast ved det at min kjære ikke skal få se meg før vi møtes i kirken..

Vi har jo søskenbarnet til min kjære som fotograf, så vi må høre ut litt med han hva vi skal gjøre angående bilder :)

Vi fikk valget mellom 1230 og 1600, da tok jeg heller klokken 1600, da det blir for tidlig å en vielse 1230, syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...