Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Huff så kjedelig å lese at du er blitt syk :troest: Får håpe smertene gir seg snart!

Men er det bare pga kosthold at du har fått den tilstanden?

Sender avgårde en trøstende :klem:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så kjedelig å lese at du er blitt syk :troest: Får håpe smertene gir seg snart!

Men er det bare pga kosthold at du har fått den tilstanden?

Sender avgårde en trøstende :klem:

Lege sa at det kunne til en viss grad være arvelig, men at noen får dette lettere enn andre :sukk:

Men de vet ikke helt hva det skyldes...

De værste smertene er borte nå, men er fremdeles ganske slapp og sliten + at jeg kjenner at det ligger å ulmer.. Snakket med fastlegen min som forklarte hva som egentlig hadde skjedd i natt, og grunnen til at jeg fikk en stor dose antibiotika var fordi det holdt på å utvikle seg til en betennelse som var en uheldig situasjon...

Nå må jeg bare passe på om jeg får feber.. Da er det ambulanse og innleggelse..

Bare å ta det med ro nå fremover, å spise lett mat :) Kanskje man krymper en str også, må bare se lyst på det, det er ikke verdens undergang selv om jeg har fått denne sykdommen :)

Fikk snakke med en sykepleier i natt, som forklarte hvor farlig dette var og at nå måtte kostholde legges om til de grader... men det går :)

Tusen takk for klemmen Mail den hjalp :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke noe gøy ut det her.. Du får bare ta det med ro og passe kostholdet slik at det ikke blir noe mer alvorlig :) Og det kommer seg nok lett inn i rutinene at du må ta hensyn til sykdommen ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke noe gøy ut det her.. Du får bare ta det med ro og passe kostholdet slik at det ikke blir noe mer alvorlig :) Og det kommer seg nok lett inn i rutinene at du må ta hensyn til sykdommen ;)

:klemmer:

Ja, jeg regner med at rutinene kommer lett, siden jeg ikke har noe valg..

Min kjære tar meg med ut en liten tur senere hvor vi skal se om vi finner noen kokebøker som kan være inspirerende for å legge om kosten for han også, og for at vi skal få noen fine middagstips

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes dramatisk ut! Kjedelig med kostholdomleggelse nå som det er jul, men det er jo tross alt bedre enn å bli veldig, veldig syk! :Nikke:

Er det kronisk, eller er det bare for en avgrensa periode du må legge om? Kan ikke noe om gallestein jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes dramatisk ut! Kjedelig med kostholdomleggelse nå som det er jul, men det er jo tross alt bedre enn å bli veldig, veldig syk! :Nikke:

Er det kronisk, eller er det bare for en avgrensa periode du må legge om? Kan ikke noe om gallestein jeg.. :sjenert:

Er nok noe som vil være der hele tiden, slik at jeg må venne meg til et sunner/lettere kosthold for å ha livet ut, hvis de ikke fjerner gallen da.. Det er en mulighet til å bli permanent kvitt problemene.. Men det gjorde de i bare ytterst skjeldne tilfeller... Men nå har jeg hadd dette ganske lenge, men får vite mer etter ultralyden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt da, på en måte. Men på en annen måte ikke.. Og nå du jo bare leve sunt og bra, og det kan jo være lurt for alle og enhver! Bare at det sikkert blir lettere for deg, siden du må. :jepp: Er visst ikke så god til å formulere meg i dag, merker jeg... Det går nok greit skal du se! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så leit å høre at du er syk :troest:

Men det er bra du ser positivt på det :) Det er ikke så vanskelig å legge om bare man virkelig går inn for det og klarer å holde seg sterk :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Dinedama! :jepp:

Lurer på om det er noe som går her i kg-gjengen, synes vi får hver våre dietter å holde oss til her en etter en... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er noe som går her i kg-gjengen, synes vi får hver våre dietter å holde oss til her en etter en... :ler:

Ja, rart det der. Jeg trives med mitt kosthold, så får håpe jeg kan beholde det en stund til.

Leit å lese at du er syk Agnethe. :troest: Men med den rette innstillingen så går det nok bra. :) En må jo bare høre på kroppen og innrette seg deretter.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt da, på en måte. Men på en annen måte ikke.. Og nå du jo bare leve sunt og bra, og det kan jo være lurt for alle og enhver! Bare at det sikkert blir lettere for deg, siden du må. :jepp: Er visst ikke så god til å formulere meg i dag, merker jeg... Det går nok greit skal du se! :klem:

Så kul ticker du har fått Mazilla :jepp:

Enn sunn livsstil skal ikke bli så vanskelig, jeg er utrolig glad i salater og kylling og slike ting. Så jeg ser egentlig ikke så mørkt på det. :) Var bare litt trist der å da, for det første jeg tenkte på er at, oi jeg går glipp av julemiddagen.. Pinnekjøtt som jeg har gledet meg over siden sist jul.. Man tenker vel ikke helt klart når man er midt oppi det hele.. :sjenert:

Men uansett, jeg er innstillt på at dette skal gå bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så leit å høre at du er syk :troest:

Men det er bra du ser positivt på det :) Det er ikke så vanskelig å legge om bare man virkelig går inn for det og klarer å holde seg sterk :Nikke:

Tusen takk, for oppmuntringen :klemmer:

Du er jo så å si i samme situasjon selv med omlegging av kosten. Det skal nok gå, er fryktelig glad i salat og kylling og slik, kjøpte kokebok i dag, tror det var 70 forskjellige retter med kylling... Så da har jeg litt å gå på, og jeg elsker å lage mat, så pytt sann, bare en liten utfordring dette. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rart det der. Jeg trives med mitt kosthold, så får håpe jeg kan beholde det en stund til.

Leit å lese at du er syk Agnethe. :troest: Men med den rette innstillingen så går det nok bra. :) En må jo bare høre på kroppen og innrette seg deretter.

:klem:

Det skal nok gå bra dette, jeg kan ikke ta sorgene på forskudd.. Finner de noe på UL kan det bli operasjon, å da kan jeg leve "normalt" igjen.. Men men.. Alt ordner seg, bare å se lyst på det :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Dinedama! :jepp:

Lurer på om det er noe som går her i kg-gjengen, synes vi får hver våre dietter å holde oss til her en etter en... :ler:

KG-syndromet :fnise:

Mulig det er en slik ond ånd som påser at vi kommer inne i brudekjolene våre.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Må være noe sånt.. Så gjenstår det å se hvem som ser best ut til slutt, diabetikeren, gallesteineren (har det noe ordentlig navn??) eller cøliakeren... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Må være noe sånt.. Så gjenstår det å se hvem som ser best ut til slutt, diabetikeren, gallesteineren (har det noe ordentlig navn??) eller cøliakeren... :fnise:

:skratte:

Haha, jeg tror ikke det har noe ordentlig navn.. Gallesteineren er et passende navn, for den produserer jo steiner... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KG-syndromet :fnise:

Mulig det er en slik ond ånd som påser at vi kommer inne i brudekjolene våre.. :skratte:

:hoho:

Det må være noe sånt ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Det må være noe sånt ja :ler:

:skratte:

Bra vi kan ha det morro med "elendighetene" våre.. :fnise:

Nå er det snart jul igjen, og jula varer helt til påske :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er artige jeg, som klarer å le og se lyst på det selvom dere har en sykdom ;)

:klem: til diabetikeren, gallesteineren og cøliakeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...