Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Vi skal også på et sted hvor vi kan ha med egen alkohol! Veldig praktisk! :Nikke: Selv om vi får dekka alkoholen er det jo greit at de får den billig! (Så kanskje de finner ut at de vil sponse noe mer.. :lur: )

Har dere sett dere ut en bestemt herregård eller? Høres jo stilig ut da! :jepp:

Vi blir jo gift på Hitra, der valgmulighetene ikke er så mange, å da har vi tenkt å høre med Ansnes herregård om de kan hjelpe oss med å lage et opplegg.. Skal på befaring i julen tenkte vi, da det liksom blir offentlig at vi skal gifte oss;)

*skrev i dagboken din i sted* Kult at vi er jevngamle :) Det jeg gruer meg mest til som jeg så her inne er at enkelte som jobber på brudesalonger reagerer på alderen til bruden.. og prøver ofte å prakke på dem ting som DE mener at du har bruk for, siden du liksom er ung å uvitende.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes egentlig det er litt rart at de er sånn jeg.. Det er jo ikke akkurat som at gjennomsnittsalderen på bruder er 40 år ellerno! :klø: Man er jo ikke akkurat bare barnet når man er mange-og-tjue når man gifter seg! Så det så! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er litt rart at de er sånn jeg.. Det er jo ikke akkurat som at gjennomsnittsalderen på bruder er 40 år ellerno! :klø: Man er jo ikke akkurat bare barnet når man er mange-og-tjue når man gifter seg! Så det så! :murvegg:

Ja, ikke sant... Det er jo ganske vanlig at man gifter seg når man er i midten av tjue-åra...

Jeg tror jeg bare kommer til å bli litt satt ut hvis de damene på salongen begynner.. Eller så kan det hende at jeg snakker til de... Makan til oppførsel.. Skal da ikke være mulig å måtte manne seg opp til å prøve noe som skal være til den beste dagen i ditt liv....MAKAN :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg blir litt sjokkert over disse salongene i Trondheim! :dåne: At det går an!! Har de ikke skjønt noenting eller? Nei jenter, ta en Oslo-tur dere!! :jepp: Jeg hadde en kjempepositiv opplevelse i butikken jeg var i!! (Men når jeg tenker meg om var det en salong som egentlig holder til på Tjøme, som bare har salget sitt i Oslo.. jaja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg blir litt sjokkert over disse salongene i Trondheim! :dåne: At det går an!! Har de ikke skjønt noenting eller? Nei jenter, ta en Oslo-tur dere!! :jepp: Jeg hadde en kjempepositiv opplevelse i butikken jeg var i!! (Men når jeg tenker meg om var det en salong som egentlig holder til på Tjøme, som bare har salget sitt i Oslo.. jaja...)

Har faktisk tenkt å ta en hotelweekend til våren i Oslo hvor vi skal innom brudesalonger :strix: *gleder seg*

Ja, det er litt absurd når man tenker på at de praktisk talt nesten lever av å bli anbefalt av andre, siden det er fåtallet her i Trondheim som har en hjemmeside.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei Sjompen.....:)

Je hadde jo profil innpå her fra gammelt av:)

Å så spennende å følge utviklinga....ska hjelpe deg masse:) :)

Klem fra forlovern din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeei Sjompen.....:)

Je hadde jo profil innpå her fra gammelt av:)

Å så spennende å følge utviklinga....ska hjelpe deg masse:) :)

Klem fra forlovern din:)

Så koslig at du dukka opp :klemmer:

Her ska all utvikling komme :strix: Stay tuned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten brudekjole oversikt... Tror det blir en av disse...

Grace Lynette

Jorie

Grace

Jessica

Viera

Tanica

Cosette

Blir nok muligens en av disse.. men det er lenge igjen enda, så meningen min kan forandre seg...Hehe...

Trenger nok en bolero eller en kåpe siden vi gifter oss på vinteren... :fryser:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten brudekjole oversikt... Tror det blir en av disse...

Grace Lynette

Jorie

Grace

Jessica

Viera

Tanica

Cosette

Blir nok muligens en av disse.. men det er lenge igjen enda, så meningen min kan forandre seg...Hehe...

Trenger nok en bolero eller en kåpe siden vi gifter oss på vinteren... :fryser:

HJELP.. Linkene mine vil ikke fungere...

www.maggiesottero.com å søk på hver model, hvis dere vil se :sjenert:

Hei! Fine kjoler, jeg har sett på alle :)

Du har dobbelt opp med http, bare gå inn på dem og fjern det, så funker linkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fine kjoler, jeg har sett på alle :)

Du har dobbelt opp med http, bare gå inn på dem og fjern det, så funker linkene.

Tusen hjertlig takk for hjelpen med linkene :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DIGGER Cosette!! Den var superfin!! :hoppe:

Ja, jeg heller mer mot den selv.. :fnise: Håper bare jeg får prøvd den hos en brudesalong her i Trondheim :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære bryllupsdagbok, og til dere som leser den :fnise:

Her kommer noen nye ideèr til mitt vinterbryllup.

Har bestemt meg for å finne en fin kåpe til bryllupet mitt, i lys grå med en fjuskepels kant på.. (er man vinterbrud så er man vinterbrud)

Har bestemt meg for at jeg vil sveise på hår, (jeg har kort å det rekker ikke å vokse særlig langt på ett år) Noen som anbefaler salonger her i Trondheim?

Vil ha tiara, ikke slør

Har bestemt meg for å lete etter hvite sko hos: Bianco, eurosko, din sko, skoringen osv, for selv å pynte de med strassdekor, hvis jeg syns de er for enkle..

(Selvgjort er velgjort) :jepp:

Når det gjelder innbydelser har vi sett litt på panduro, masse flotte vi skal lage våre selv.

Vurderer å dra på Ikea i januar å kjøpe lys å diverse. (skal lage meg en liten bryllupskasse som jeg fyller med ting jeg skal bruke til bryllupet)

Bordynt har vi kommet frem til at vi neste høst tar en tur i skogen og finner noen tynne røtter, greiner som er litt speielle og slikt, og dekorerer helt enkelt med hvite roser, litt grønt, og strør sølvstjerner på bordet. (er litt på tenkestadiet men skal finne inspirasjon)

Serviettene til middagen skal vi trykke opp med navnet vårt på og et lite monogram eller et hjerte på, hvite servietter med sølvtrykk.

Til kaffèn skal vi ha helt enkle.

Bordkort, skal finne på noe tøft, i min familie blir det meste kopiert så her gjelder det å være ekstremt kreativ..

Lagde noen utrolige glass til min søsters konfirmasjon med navnet til gjesten skrevet med sirlig skrift... trenger jeg å si at det har blitt kopiert i det uendelige... :roll:

Men min kjære og jeg er litt kreativ, så vi skal nok komme på noe som ikke er så lett å kopiere..

Vi har lyst til å lage meny som ligger på tallerken til gjestene.. (er dette vanlig, eller er det bare noe jeg har snappet opp fra kongefamilien?)

Til vielsen vil vi ha masse levende lys, er det noen som vet hvor vi kan få kjøpt kandelaberlysestaker? slike høye som står på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha sånn meny/sanghefte liggende på tallerken er planene :Nikke: Men er litt usikker på om vi dropper sangheftet... ingen av oss er noe særlig glad i sånn allsanger i selskap så.. :sjenert: Så får heller de som ønsker å lage en sang gjøre det :)

Svigermor lagde til Ælen's storebror i hans bryllup, så jeg regner med hun lager en til Ælen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha sånn meny/sanghefte liggende på tallerken er planene :Nikke: Men er litt usikker på om vi dropper sangheftet... ingen av oss er noe særlig glad i sånn allsanger i selskap så.. :sjenert: Så får heller de som ønsker å lage en sang gjøre det :)

Svigermor lagde til Ælen's storebror i hans bryllup, så jeg regner med hun lager en til Ælen også ;)

Vi dropper nok allsangheftet ja.., det er ikke helt oss, men vi har tenkt på et artig bordværs da, en sang som nok de fleste kan.. "Når skippern skal ha seg mat tut tut så tar han en boks spinat tut tut" uansett.. vi kommer nok bare til å ha èn-to sanger.. HVIS vi bestemmer oss for å ha det.. liker heller taler i stedet for sanger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp er litt sånn som oss :Nikke: Vi deler opp middag og kaffe vi så vi får mange ekstra gjester til kaffen.. Jeg regner med at vi tar alle talene og slikt da, slik at alle kan ha muligheten til å høre de :Nikke: Så kan de som vil komme med noen ord også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp er litt sånn som oss :Nikke: Vi deler opp middag og kaffe vi så vi får mange ekstra gjester til kaffen.. Jeg regner med at vi tar alle talene og slikt da, slik at alle kan ha muligheten til å høre de :Nikke: Så kan de som vil komme med noen ord også :)

Ja, det er sånn vi tenker det også..

Men nå har jeg fått det for meg at jeg skal ha store kandelabere til vielsen, men det koster så mye, så prøver å finne noen i Trondheimsområdet som leier ut dette, men det er ikke så lett...

Greiest å ha venner å slikt til kaffen, det er jo på en måte festen som er viktig for dem.. Ikke en lagvarig familiemiddag, for onkler skal fortelle søte historier som vennene ikke har noe forhold til... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bryllupsdagbøkene :) Og gratulerer med forestående bryllup! Søtt frieri da :)

Fine kjoler, jeg elsker Maggie Sottero sine kjoler, har kjøpt fra MS selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bryllupsdagbøkene :) Og gratulerer med forestående bryllup! Søtt frieri da :)

Fine kjoler, jeg elsker Maggie Sottero sine kjoler, har kjøpt fra MS selv :)

:helen:

Jeg er helt hekta på Maggie Sottero og velger helt klart fra henne.

Hvilken modell har du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...