Gjest Yoghurt Skrevet 21. oktober 2008 #221 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er veldig enig i det andungen sier om at du får se litt på det selv, nettopp fordi jeg er uenig av noe av det hun sier. Når jeg gjør yoga, da er det IKKE rolig. Det samme gjelder når jeg svømmer. Dermed blir en time for meg definitivt fire poeng. Så ja, vi er så individuelle, og måten vi trener disse forskjellige treningstypene er forskjellige. Forøvrig ser uka mi så langt slik ut : Mandag: syk, for kvalm til å trene Tirsdag: sitter igjen fra i går Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag 0/15 poeng.
pusilus Skrevet 21. oktober 2008 #222 Skrevet 21. oktober 2008 UKE 43 Mål 14 poeng Mandag : 4 poeng Tirsdag: 3.5 poeng Totalt: 7.5/ 14
Gjest andungen Skrevet 22. oktober 2008 #223 Skrevet 22. oktober 2008 God morgen! Så bra at man kan være enige når man er uenige, Yoghurt I dag kan det se ut til at det blir treningsfri, tror skrotten har veldig godt av det! Men har fått meldt meg på 3-timers økten på lørdag, så nå er det ingen vei tilbake... Gleder meg Ble en skikkelig spinningøkt i går også, og uka ser så langt slik ut: Mandag: 75 minutter spinning - 5 poeng Tirsdag: 75 minutter spinning - 5 poeng Onsdag: Treningsfri Totalt: 10/30 poeng I morra satser jeg på gjentakelse av forrige ukes suksess, nemlig halvannen time rød intervall+. En super time, med knall instruktør. Kjenner jeg har litt "dårlig samvittighet" for styrketreningen denne uken, men får heller rette fokus den veien til uka tror jeg. Er inne i så fint spinningdriv nå, har ikke lyst til å ødelegge! Men MÅ komme igang med litt mer styrketrening igjen... I dag er planen å få kjøpt en sykkelbukse, så hvis noen har noen gode forslag/erfaringer, tas de imot med stor takk! Keep up the good work!
Ilja** Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #224 Skrevet 22. oktober 2008 youghurt: håper formen er bedre idag pusilus: flink du er! andungen: det er bare en ting å si: you rock! --- Har sanket 4 trimpoeng til idag, nå er middagen straks klar og jeg er sulten som en ulv Mandag: 4 poeng Onsdag: 4 poeng Så langt 8/18
Gjest Ansjoni Skrevet 22. oktober 2008 #225 Skrevet 22. oktober 2008 Flinke dere er Ta i litt for meg også - det har skjedd ett eller annet rart med beinet mitt på trening. Klarer å gå på det nå, men det blir treningsfri denne uka, vil ikke risikere å bli enda verre. Men neste uke er jeg klar igjen
pusilus Skrevet 22. oktober 2008 #226 Skrevet 22. oktober 2008 UKE 43 Mål 14 poeng Mandag : 4 poeng Tirsdag: 3.5 poeng Onsdag: 1 poeng Totalt: 8.5/ 14 Reiser bort på fredag, får se om jeg får sanket noen poeng da
sungirl Skrevet 23. oktober 2008 #227 Skrevet 23. oktober 2008 Mine treninger denne uken: Mandag: Tur 60 min og 60 min pilates = 6 poeng Tirsdag: Treningsfri Onsdag: Treningsfri Torsdag: ?? Er ikke vær for en tur hvertfall!
Ilja** Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #228 Skrevet 23. oktober 2008 Idag ble det en litt kortere, men effektiv trening. Har også laget en aldeles nyydelig salat med tzatziki, fullkornspasta, urtekrutonger, fetaost og bacon i tillegg til grønnsakene Mandag: 4 poeng Onsdag: 4 poeng Torsdag: 3 poeng Så langt 11/18
pusilus Skrevet 23. oktober 2008 #229 Skrevet 23. oktober 2008 Nesten i mål UKE 43 Mål 14 poeng Mandag : 4 poeng Tirsdag: 3.5 poeng Onsdag: 1 poeng Torsdag: 5 poeng Totalt: 13.5/ 14
Gjest andungen Skrevet 24. oktober 2008 #230 Skrevet 24. oktober 2008 God morgen! Vi stormer videre i uke 43, og status så langt er: Mandag: 75 minutter spinning - 5 poeng Tirsdag: 75 minutter spinning - 5 poeng Onsdag: Treningsfri Torsdag: 105 minutter spinning - 7 poeng Totalt: 17/30 poeng I dag har jeg en plan om å ta det ganske rolig, men tenkte meg en liten tur i bassenget etter jobb. Svømme noen rolige lengder, ta en tur i boblebadet og så nyte fredagskvelden. Må jo samle litt krefter til morgendagen! Ha en finfin fredag!
sungirl Skrevet 24. oktober 2008 #231 Skrevet 24. oktober 2008 Mine treninger denne uken: Mandag: Tur 60 min og 60 min pilates = 6 poeng Tirsdag: Treningsfri Onsdag: Treningsfri Torsdag: Spinnging 60 min = 4 poeng Fredag: Trening 75 min = 5 poeng Mine poeng: 15
sungirl Skrevet 24. oktober 2008 #232 Skrevet 24. oktober 2008 Lykke til med 3 timers økten din i morgen Andungen.. Det blir nok helt kanon.. Heier på deg ved målstreken..
Gjest andungen Skrevet 24. oktober 2008 #233 Skrevet 24. oktober 2008 Lykke til med 3 timers økten din i morgen Andungen.. Det blir nok helt kanon.. Heier på deg ved målstreken.. Tusen takk, sungirl! Gleder meg skikkelig faktisk, overrasker meg selv litt der. Sier kanskje litt om hvor mye psyken har og si? Sier man til seg selv nok antall ganger at dette blir gøy, så ender man opp med å glede seg skikkelig. Hihi! Skal smile pent når jeg passerer målstreken! I dag ble det en liten tur i bassenget, og noen rolige lengder. Var litt mye folk der, så ble ikke så lang svømmetur som beregnet. Men deilig uansett! Gir meg selv et lite trimpoeng for denne svømmeturen, så da har jeg så langt: 18/30 poeng. Bør klare 12 i morra, og da begynner det å ligne noe gitt! Ha en strålende fredagskveld og helg! Lover rapport etter galskapen i morra
thumbalina Skrevet 24. oktober 2008 #234 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg må dessverre meddele at jeg ikke har fått svettet ut en eneste kalori denne uken... har vært veldig slapp og trøtt - og i morgen er det forberedelse til dåp, og søndag er det dåp.. så tror ikke det blir noe denne uken.. sukk... *dårlig samvittighet* Men LYKKE TIL til andungens ville spinningstime i morgen!! Sinnsykt bra! Og Ilja ligger vannvittig bra an i forhold til vektmålet sitt!! GRATTIS!
Gjest andungen Skrevet 25. oktober 2008 #235 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg lever ennå Kjempebra spinningmaraton, kosa meg skikkelig! Begynte relativt rolig den første timen, før det bare ble hardere og hardere. Måtte hente frem noen godt gjemte krefter den siste halvtimen, men kom i mål! Kjempefornøyd, stolt og ganske sliten (nærmere 3 liter vann, 3 bananer og 1 energibar hjalp godt underveis!). Hihi! Var i tillegg (som vanlig) litt tidlig ute, så ble totalt 3,5 timers økt. Føler meg rent sprek! Tusen takk for kjempegod støtte her inne, det har hjulpet masse med tanke på gjennomføringen av dette! Trimklubben var i tankene underveis Uke 43 ser da slik ut: Mandag: 75 minutter spinning - 5 poeng Tirsdag: 75 minutter spinning - 5 poeng Onsdag: Treningsfri Torsdag: 105 minutter spinning - 7 poeng Fredag: svømming - 1 poeng Lørdag 3,5 timer spinningmaraton - 14 poeng (3201 kcal på pulsklokka) Totalt: 32/30 poeng Tror ikke jeg skal satse på den store poengsankingen i morra... Ha en strålende kveld og helg videre!
Gjest andungen Skrevet 25. oktober 2008 #236 Skrevet 25. oktober 2008 Og forresten.... Gratulerer KJEMPEMASSE med supert vekttap Ilja**! Bare en halv kilo igjen, det er jo helt suverent! Du har all grunn til å være stolt
Gjest Yoghurt Skrevet 26. oktober 2008 #237 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg må dessverre meddele at jeg ikke har fått svettet ut en eneste kalori denne uken... har vært veldig slapp og trøtt - og i morgen er det forberedelse til dåp, og søndag er det dåp.. så tror ikke det blir noe denne uken.. sukk... *dårlig samvittighet* Men LYKKE TIL til andungens ville spinningstime i morgen!! Sinnsykt bra! Og Ilja ligger vannvittig bra an i forhold til vektmålet sitt!! GRATTIS! Samme her, var ulidelig kvalm fra mandag til fredag, måtte til og med droppe YOGA på torsdag, og det gjør jeg i utgangspunktet ALDRI. Nå er heldigvis kvalmen over, men har ikke trent ennå da jeg ikke vil risikere "tilbakefall"/er slapp etter dårlig matvaner for å holde skikk på kvalmen.
sungirl Skrevet 26. oktober 2008 #238 Skrevet 26. oktober 2008 Mine treninger denne uken: Mandag: Tur 60 min og 60 min pilates = 6 poeng Tirsdag: Treningsfri Onsdag: Treningsfri Torsdag: Spinning 60 min = 4 poeng Fredag: Trening 75 min = 5 poeng Lørdag: Treningsfri Søndag: Spinning 60 min = 4 poeng Mine poeng: 19 for denne uken..
Ilja** Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #239 Skrevet 26. oktober 2008 thumbalina og andungen: Tuuusen takk for gratulasjoner, jenter! Jeg er veldig glad og ydmyk for at jeg så smått nærmer meg hovedmålet mitt. Det føles utrolig bra! Og andungen, knallbra innsats igår! Jeg er imponert! --- Da er jeg nede fra fjellet og klar til å rapportere ukeoppgjøret: Mandag: 4 poeng Onsdag: 4 poeng Torsdag: 3 poeng Lørdag: 4 poeng Søndag: 3 poeng Totalt 18/18 Kom i mål med nød og neppe denne uka. Det ble ikke noen tur i fjellet idag, så måtte røve med mannen på en tur da jeg kom hjem for å sanke de siste trimpoengene. Det ble en frisk tur i klar høstluft, og på tur tilbake til bilen falt mørket på, koselig! Skeiet ut med potetgull og sjokolade på hytteturen, så det kan hende vekta har krøpet litt opp igjen på veiedagen på onsdag, men da får jeg heller bare jobbe ekstra hardt for å komme i mål i løpet av de nærmeste ukene
Gjest andungen Skrevet 27. oktober 2008 #240 Skrevet 27. oktober 2008 Ny uke med nye treningsplaner! Tror jeg skal jobbe mot 20 poeng denne uka... Kan vise seg å bli litt vel ambisiøst (bortreist med jobb torsdag, og besøk lørdag), men vi får se! Ny musikk på mp3-spilleren i dag, så er klar for å teste den i helsestudioet etter jobb. Blir artig! Har også meldt meg på spinning i morra, så her skulle alt være klart! Stå på folkens, bare 8 uker til jul *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå