Gå til innhold

Trimklubben


Ilja**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine treninger denne uken:

Mandag: Tur 30 min + 60 min spinning + 10 min på ellipsemaskin = 6 poeng

Tirsdag: Spinning 50 min = 4 poeng (jeg runder opp jeg) :eeeh:

Totalt så langt denne uken er 10 poeng.. :danser:

Hvordan går det med dere andre?? :)

Endret av sungirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine treninger denne uken:

Mandag: Tur 30 min + 60 min spinning + 10 min på ellipsemaskin = 6 poeng

Tirsdag: Spinning 50 min = 4 poeng (jeg runder opp jeg)

Onsdag: Tur 120 min = 4 poeng

Totalt så langt denne uken er 14 poeng..

Endret av sungirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest andungen

Ser ut til å bli en skikkelig kjip treningsuke dette... Veldig innstilt på trening i dag, men måtte gi meg etter 45 minutter. Full av basiller, og ganske skranten skrott. Blir tidlig kveld i kveld, og håper formen er bedre i morra. Har veldig lyst til å få med meg 90 minutter intervall i morra! Men vi får se...

Mandag: 45 min i helsestudio - 3 poeng

Tirsdag: Treningsfri

Onsdag: 45 min på spinningsykkel - 3 poeng

Totalt: 6/18 poeng

Hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine treninger denne uken:

Mandag: Tur 30 min + 60 min spinning + 10 min på ellipsemaskin = 6 poeng

Tirsdag: Spinning 50 min = 4 poeng (jeg runder opp jeg)

Onsdag: Tur 120 min = 4 poeng

Torsdag: Tur 30 min = 1 poeng, 45 min cardiotrening = 3 poeng, 60 min pilates = 4 poeng

Totalt så langt denne uken er 22 poeng.. :lur:

God bedring svanungen.. :klemmer:

Endret av sungirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen

Tusen takk, sungirl :klem:

Formen er verre i dag enn i går, og jeg er faktisk hjemme fra jobb. Hodet er potte tett, og jeg har mer enn nok med å pusle med meg selv. Ergo ser det ut til at resten av ukens treningsøkter forsvinner i det blå... Kjipt men sant!

Nå skal energien brukes på å bli frisk, og så skal jeg komme MYE sterkere tilbake! :hoppe:

Totalen for uke 46 ser da ut til å ende på 6/18... :sukk:

:forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen meg på tide at jeg får ræva i gir og skriver noe her jeg også, jeg er da tross alt medlem! (Unnskyld språkbruken :sjenert: )

Mål: 20 poeng

Denne uke:

Mandag: -

Tirsdag: 60 min Step/Aerobic 4 poeng

Onsdag: 60 min Aerobic 4 poeng

Torsdag: 60 min Aerobic 4 poeng

Fredag: ?

Lørdag: 60 min dansaerobic *2 = 8 poeng

Søndag: -

Så langt 12/20

Har jeg gjort det riktig? :klø:

Edit: hadde skrevet inn halvparten så mye poeng som det skal være :fnise: Takk, Ilja :klem:

Begynner forresten å kjenne den jævla beinhinnebetennelsen på vei tilbake, erketypisk, nå som jeg har trappet opp treningen. Men tre timer tre dager på rad med step og aerobic er vel ikke akkurat det beste, og det burde jeg snart vite etter fire år med dette herket... :sjenert:

Endret av Karense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karense: :vinke: Dersom det ikke var ekstremt rolig step/aerobic du var på ville jeg regnet 2 poeng i halvtimen, dvs at du har 16/10, ikke 6/10. Strålende jobbet! :tommel:

Jeg tok en überkjapp runde på trening igår, men 2 poeng er da bedre enn 0 :Nikke:

Mandag: 4 poeng

Onsdag: 4 poeng

Torsdag: 2 poeng

Så langt 10/18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine treninger denne uken:

Mandag: Tur 30 min + 60 min spinning + 10 min på ellipsemaskin = 6 poeng

Tirsdag: Spinning 50 min = 4 poeng (jeg runder opp jeg)

Onsdag: Tur 120 min = 4 poeng

Torsdag: Tur 30 min = 1 poeng, 45 min cardiotrening = 3 poeng, 60 min pilates = 4 poeng

Fredag: Tur 30 min = 1 poeng

Totalt så langt denne uken er 23 poeng..

Håper å komme meg på 75 min spinning i morgen, jammen kjekt å trene med pulsklokke. Svanungen; Hva pleier du ca. å ligge på i puls i løpet av en spinningtime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest andungen
Mine treninger denne uken:

Mandag: Tur 30 min + 60 min spinning + 10 min på ellipsemaskin = 6 poeng

Tirsdag: Spinning 50 min = 4 poeng (jeg runder opp jeg)

Onsdag: Tur 120 min = 4 poeng

Torsdag: Tur 30 min = 1 poeng, 45 min cardiotrening = 3 poeng, 60 min pilates = 4 poeng

Fredag: Tur 30 min = 1 poeng

Totalt så langt denne uken er 23 poeng..

Håper å komme meg på 75 min spinning i morgen, jammen kjekt å trene med pulsklokke. Svanungen; Hva pleier du ca. å ligge på i puls i løpet av en spinningtime?

Sungirl :)

Nå er det ikke så lenge siden jeg tok denne makspulstesten da, og den viste jo at jeg måtte stille makspulsen høyere (ergo trent med litt gale verdier). Har vel ikke fått kjørt en skikkelig spinningtime etterpå, stort sett bare vært jobbing og sykdom. Men mener at jeg fort ligger rundt 85%, varierer veldig med hva slags type spinning. En utholdenhetstime kan være litt roligere, men jevnt tung, mens en mix-time kan være veldig tung og jeg kommer over 90%. Skal forsøke å følge med litt til uka, når jeg får noen skikkelige økter med justert makspuls.

Hvordan ligger du ann? Jeg digger trening med pulsklokke, er MORO! Og ekstra gøy å få justert den mer riktig, tror det kan bety mye ;)

Skikkelig treningslyst i dag, men må rett og slett bare holde meg i skinnet... Få de siste basillene ut av kroppen og lade opp til ei skikkelig treningsuke fra og med mandag.

Kommer plutselig tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine treninger denne uken:

Mandag: Tur 30 min + 60 min spinning + 10 min på ellipsemaskin = 6 poeng

Tirsdag: Spinning 50 min = 4 poeng (jeg runder opp jeg)

Onsdag: Tur 120 min = 4 poeng

Torsdag: Tur 30 min = 1 poeng, 45 min cardiotrening = 3 poeng, 60 min pilates = 4 poeng

Fredag: Tur 30 min = 1 poeng

Lørdag: Spinning 90 min = 6 poeng

Totalt så langt denne uken er 29 poeng.. Oj, det var jammen mange poeng denne uken.. :)

I følge utregningen 220 minus alder har jeg makspuls på 198, vet ikke om det stemmer, har ikke fått prøvd makspulstest.. men det burde jeg kanskje :)

Jeg kommer opp i ca. 180 i løpet av timen, men klarer ikke å holde meg så lenge der oppe.. Tror jeg har gjennomsnittspuls på ca. 160 avhengig av timetypen og min egen treningsinnsats.

Ha en fin lørdagskveld alle sammen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen

I følge formelen skulle jeg ha en makspuls rundt 192 (220 - alder). Dette trente jeg med en stund, men skjønte at noe var galt siden jeg lå skrekkelig høyt. Justerte til rundt 195, og trodde det var riktigere. På makspulstesten klarte jeg å presse pulsen opp i 199, og det utgjør faktisk endel. Nå ser jeg aldri på selve pulsen på trening, har kun klokka innstilt på % av makspuls. Denne verdien forteller meg mer om hvor hardt jeg trener, og hvilket nivå jeg ligger på. Om pulsslagene viser 170 eller 182 sier meg ikke noe, så var ganske kjapt ute til å justere om til % av makspuls :)

Gleder meg til å komme igang med ny uke, er så klar! Litt tett i formen ennå, men mye bedre og superklar for mer trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig bra innsats, jenter! Sungirl, du tar jo helt av her :tommel:

---

Puh! Til tross for tidenes bakrus har jeg overtalt skrotten til en time trening, det gjorde faktisk veldig godt! Denne uka ble det ikke så mye trening som jeg bruker, mest fordi at jeg ikke fikk trent igår. Jaja, bedre lykke neste uke!

Mandag: 4 poeng

Onsdag: 4 poeng

Torsdag: 2 poeng

Søndag: 4 poeng

Totalt 14/18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke mine 10 poeng denne uken!!

Begynte bra på tirsdag med 4 poeng. Da ble det både sykling, styrke og tur.

Siden ble jeg syk, og har vært bestevenn med sofaen.

Men selv om denne uken er siste før eksamen, så vil jeg satse på 10 poeng nok en gang. Nå er jeg på bedringens vei også, så det burde funke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine treninger denne uken:

Mandag: Tur 30 min + 60 min spinning + 10 min på ellipsemaskin = 6 poeng

Tirsdag: Spinning 50 min = 4 poeng (jeg runder opp jeg)

Onsdag: Tur 120 min = 4 poeng

Torsdag: Tur 30 min = 1 poeng, 45 min cardiotrening = 3 poeng, 60 min pilates = 4 poeng

Fredag: Tur 30 min = 1 poeng

Lørdag: Spinning 90 min = 6 poeng

Søndag: Treningsøkt på treningssenteret 30 min = 2 poeng (fikk hodepine og dro hjem igjen...

Totalt forrige uke er 31 poeng.. :fnise:

Lykke til på eksamen tintin.. jeg har 2 eksamen denne uken, og begynner å kjenne eksamensnervene nå... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen

Utrolig bra innsats, Sungirl!

Bøyer meg i støvet, og kjenner motivasjonen kommer for full styrke :)

Fremdeles småruskete i formen, men legger lista på "vanlig" nivå, og satser på 20 strålende poeng. Blir en litt rolig økt etter jobb i dag, enten tredemølle, ellipse eller sykkel + styrke tenker jeg. Må se litt hva luftveiene og skrotten orker. Har en plan om å bli kvitt basillene nå, og kjøre skikkelig på mot jul.

Kjempebra jobba folkens!

Og sannelig er det ikke ny uke med nye muligheter :)

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...