Gjest Pysepus Skrevet 3. mars 2009 #961 Del Skrevet 3. mars 2009 Innom og på Gossip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #962 Del Skrevet 3. mars 2009 Innom og på Gossip **************** Satt opp til 3 i natt å så på tv, fikk bare ikke sove. Ikke så lurt midt i hjemmeeksamen. Men men, får vel prøve meg igjen nå med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. mars 2009 #963 Del Skrevet 3. mars 2009 Uff, kjedelig og ikke få sove. Håper du får jobbet litt med dne nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 3. mars 2009 #964 Del Skrevet 3. mars 2009 Kjedelig å ikkje få sove, ja! Bekymra for eksamen kanskje? Går nok fint skal du sjå! Får vel gjort litt i dag! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Dumme kontordamer på legekontoret!!!! Endret 3. mars 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 3. mars 2009 #966 Del Skrevet 3. mars 2009 ???? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #967 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har ikke time 5 mars lenger Jeg fikk opprinnelig time 4 mars, altså i morgen. men jeg byttet den da det ikke passet da jeg har eksamen og mannen forelesning. Men tror du ikke jeg fikk en melding på ombilen min i dag om at jeg måtte huske timen i MORGEN?!?! Ringte for å høre,men joda jeg hadde ikke time den 5 men i morgen Kan ikke da, men fikk tilslutt avtalt at jeg skulle få en time på fredag, Men er jo enda lenger å vente Utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. mars 2009 #968 Del Skrevet 3. mars 2009 Fy søren så teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 3. mars 2009 #969 Del Skrevet 3. mars 2009 Utrulig teit! Dei burde jo klara å pressa deg inn på torsdag vel?! Sidan du har bytta time før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. mars 2009 #970 Del Skrevet 3. mars 2009 De der skrankedyra, alstå! Har MANGE dårlige erfaringer med legesekretærene jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #971 Del Skrevet 3. mars 2009 ja ble litt irritert, noe med det når du forbreder deg for deg den dagen, litt psykisk opptraping til den timen, gruer meg Eksamen er jeg heller ikke ferdig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 3. mars 2009 #972 Del Skrevet 3. mars 2009 Æsj så kjedelig. Men håper timen blir bra når du først kommer dit da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. mars 2009 #973 Del Skrevet 3. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. mars 2009 #974 Del Skrevet 4. mars 2009 Ville innom og ønske deg masse lykke til med både siste innspurten på eksamen og jobbintervjuet! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. mars 2009 #975 Del Skrevet 4. mars 2009 Lykke til på jobbintervjuet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 4. mars 2009 #976 Del Skrevet 4. mars 2009 Ble du ferdig med eksamen?? Legekontorer er noe herk!! Det ville sikkert de som jobber der også sagt visst de ikke hadde jobbet der Her i byen er det legekontorene, nav og elkjøp som er verst Ha en fortsatt fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #977 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Takk takk jenter Eksamen er ikke helt ferdig, mannen rettet skrivefeil i går, så skal gå over den og sette inn innholdsfortegnelse og kandidatnr ++, ikke helt fornøyd med den, men står på an da Gider ikke gjøre mer! Ble ikke trening verken på mandag eller tirsdag så i dag MÅ jeg trene! Planen for dagen: Siste innspurt på eksamen, leveres i dag! Solarium Trening: Aerobic og styrke Middag: Kina mat Jobbintervju kl 18 Endret 4. mars 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 4. mars 2009 #978 Del Skrevet 4. mars 2009 Lykke til med jobbintervju Og på legesekretærene, tror det er med i jobb beskrivelsen deres å være vanskelig! De jeg har møtt burde hvertfall definitvt hatt seg et smilekurs eller tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 4. mars 2009 #979 Del Skrevet 4. mars 2009 Lykke til på jobbintervju i kveld! Heier på deg! Håper eksamen har gått bra, og at du ellers har ein fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #980 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Har ikke sakt så mye om syklusen min, så får vel gi beskjed om at det her blitt drukket MYYYE grape juice og slimløsende hostesaft her de siste dagen. Begynte med tydelig El slim på mandag, og nå det er forsatt her Så da er det og ropa i lufta for full klaff Foresten er det mange av dere her inne som bor i stavanger området? Coop Madla hadde SYKT mye grapefrukt juice inne, lurte på om det har begynt å handle inne for fult Aldri sett en butikke som har så mye grapefrukt juice inne *mange skrivefeil * Endret 4. mars 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå