Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Jeg er selv fra en liten bygd Gossip, så jeg vet hvordan det er :)

Er vel litt derfor jeg ikke helt klarer å utlevere meg helt i dagboka mi enda. Men kjenner jeg blir tryggere etterhvert.

Norge er vel stort nok til at man ikke blir gjenkjent tenker jeg :)

Ha en fin dag :klemmer:

Nei er jyst det :sjenert: Men gjelder bare å ikke utlevere noe veldig personlig som kan avsløre deg som deg! Vet mange ofte også slenger inn noen små løgner i tilfelle noen de kjenner også er å leser i dagboken sin eks antall søsken. Jeg klarer ikke det, må da liksom følge opp disse, hadde nok jeg fort glemt :fnise:

Kommer opp at jeg ikke har tilgang i alle fall.

Åj, glemte ! bak navnet, vist gitt en annnen Tussi tilgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ny legetime 5 mars, lege eller gynekolog? Dere har ikke tatt prøver av mannen før eller prøvd Pergo dere eller??

Avataren din, er det dere? Og bildet i profilen? Koslige bilder i alle fall :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ny legetime 5 mars, lege eller gynekolog? Dere har ikke tatt prøver av mannen før eller prøvd Pergo dere eller??

Avataren din, er det dere? Og bildet i profilen? Koslige bilder i alle fall :hjerte:

:vinke: koselig med besøk av deg Strix!

Legen vi går til er Spesialist i gynekologi og fødselshjelp (måtte å leite på nett gitt :fnise: )

Vi har tatt prøve av mannen før jul, var da nok antall men lite beveglighet. Vi har ikke prøvd pergo, regner egentlig med det er det vi får som første alternativ nå den 5?! :vetikke:

Bilde er nok ikke oss, men et av parene One tre hill :) syns også det er så koselig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner deg fortsatt ikke jeg :sjenert: Kanskje det ikke er meninga...

Æsj, tror jeg har fikset det nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: koselig med besøk av deg Strix!

Legen vi går til er Spesialist i gynekologi og fødselshjelp (måtte å leite på nett gitt :fnise: )

Vi har tatt prøve av mannen før jul, var da nok antall men lite beveglighet. Vi har ikke prøvd pergo, regner egentlig med det er det vi får som første alternativ nå den 5?! :vetikke:

Bilde er nok ikke oss, men et av parene One tre hill :) syns også det er så koselig :rødme:

Det høres greit ut med noen som er spesialist, får bare håpe vedkommende hører på dere og gjør de beste vurderinger!!

Det er vel litt blandede meninger om Pergo når mannens svømmeprøve ikke er optimal. Men samtidig kan en svømmeprøve variere MYE. Min mann gikk fra å ha skikkelig dårlige svømmere på både det ene og andre punktet fikk vi beskjed om til å bli helt normal :klaske:

De 2 siste prøvene viste at den var helt OK! Nå spiste han jo ganske mye mer vitaminer etter den første prøven, så det kan jo ha hatt en viss effekt.

Jeg for min del kommer aldri noensinne til å ta Pergo igjen, uansett. Men jeg har hatt ekstremt sjeldne plager som ingen andre omtrent har vært borti virker det som :roll: Uansett så kan det jo være verdt det. Mye enklere enn å gå rett på forsøk. Men en kontrollprøve av mannen hadde sikkert ikke skadet ;)

Nå er det ikke meningen å leke ekspert her, for det er jeg ikke. Men jeg har lært SÅ mye selv i denne prosessen og skulle vi begynt på nytt med det jeg vet nå, skulle jeg krevd og bedt om en del ting som gynekologen surret mye med.

Ahh, One Tree Hill... Har vel sett et glimt eller to når jeg har byttet kanaler, men ikke noe mer enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres greit ut med noen som er spesialist, får bare håpe vedkommende hører på dere og gjør de beste vurderinger!!

Det er vel litt blandede meninger om Pergo når mannens svømmeprøve ikke er optimal. Men samtidig kan en svømmeprøve variere MYE. Min mann gikk fra å ha skikkelig dårlige svømmere på både det ene og andre punktet fikk vi beskjed om til å bli helt normal :klaske:

De 2 siste prøvene viste at den var helt OK! Nå spiste han jo ganske mye mer vitaminer etter den første prøven, så det kan jo ha hatt en viss effekt.

Jeg for min del kommer aldri noensinne til å ta Pergo igjen, uansett. Men jeg har hatt ekstremt sjeldne plager som ingen andre omtrent har vært borti virker det som :roll: Uansett så kan det jo være verdt det. Mye enklere enn å gå rett på forsøk. Men en kontrollprøve av mannen hadde sikkert ikke skadet ;)

Nå er det ikke meningen å leke ekspert her, for det er jeg ikke. Men jeg har lært SÅ mye selv i denne prosessen og skulle vi begynt på nytt med det jeg vet nå, skulle jeg krevd og bedt om en del ting som gynekologen surret mye med.

Man lærer mye av å være prøvere en stund, det er det ingen tvil om!

Vi har vel egentlig bestemt oss for å ikke bruke prøverør, så må nesten prøve andre metoder! Mannen har også proppet seg med vitaminer siden sist prøve :fnise: Så håper på bedre resultat nå. Men meg vet vi ikke så mye om enda :sjenert: Syklusene mine har klusset seg til :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer mye av å være prøvere en stund, det er det ingen tvil om!

Vi har vel egentlig bestemt oss for å ikke bruke prøverør, så må nesten prøve andre metoder! Mannen har også proppet seg med vitaminer siden sist prøve :fnise: Så håper på bedre resultat nå. Men meg vet vi ikke så mye om enda :sjenert: Syklusene mine har klusset seg til :sur:

Lurte litt på hvorfor dere har utelukket prøverør...? Ikke meningen å grave men jeg ble litt nysgjerrig! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Heihei!

No har eg brukt store delar av dagen på å lesa heile dagboka di! :)

Kunne ikkje la vera å fortsetja når eg fyrst hadde begynt! :)

Håper ting ordner seg for dykk snart, så de får ein liten Gossip-bebis! :)

Er kjedelig å vente så lenge.

Ser me har prøvd like lenge, så hadde vore kjekt om det begynner å skje ting. Skal til spesialist eg òg, men har ikkje time før i mai :( Men ting går i allefall fremover. :)

Ha ein fin dag! Blir kjekt å følga deg vidare! Håper 2009 blir året for oss begge, og alle andre som slit med å få spiren til å sitte! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kose:

:vinke:

Lurte litt på hvorfor dere har utelukket prøverør...? Ikke meningen å grave men jeg ble litt nysgjerrig! :sjenert:

Litt ulike grunner egentlig, men orker ikke lange ut om de nå. Vi er jo forsatt tidlig i fasen med utredning! Tenke positive tanker!

Heihei!

No har eg brukt store delar av dagen på å lesa heile dagboka di! :)

Kunne ikkje la vera å fortsetja når eg fyrst hadde begynt! :)

Håper ting ordner seg for dykk snart, så de får ein liten Gossip-bebis! :)

Er kjedelig å vente så lenge.

Ser me har prøvd like lenge, så hadde vore kjekt om det begynner å skje ting. Skal til spesialist eg òg, men har ikkje time før i mai :( Men ting går i allefall fremover. :)

Ha ein fin dag! Blir kjekt å følga deg vidare! Håper 2009 blir året for oss begge, og alle andre som slit med å få spiren til å sitte! :biggrin:

Åj lest hele :hakeslepp: Åj da har du kommet igjennom mye vas også :fnise:

Se du har lange sykluser, er så kjedelig å vente lenge mellom hver EL mulighet :sukk:

Håper virkelig 2009 er året.

Koselig med ny leser :klemmer:

Skal inn å finne din dagbok nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Takk for besøk i min dagbok! :)

Syns det var mye bra lesing eg :) Hadde eg kjeda meg hadde eg nok ikkje lest alt!

Er kjekt å følga med på andre som slit litt med å få spiren til å gro, når ein er i samme situasjon sjølv! Men er så klart kjipt for oss begge!

Me må tenka positive tankar begge to, så ordner det seg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Du Gossip... Jeg tok jo opp sånn der pose med oppskjært frukt fra frysen igår, så jeg skulle lage smoothie.. Men så glemte jeg den vist. Så den i sted, og da så det helt grusomt ut. Bananene var svart nesten og alt var bare fælt.... Hva betyr det? Burde jeg brukt frukten da med engang...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du Gossip... Jeg tok jo opp sånn der pose med oppskjært frukt fra frysen igår, så jeg skulle lage smoothie.. Men så glemte jeg den vist. Så den i sted, og da så det helt grusomt ut. Bananene var svart nesten og alt var bare fælt.... Hva betyr det? Burde jeg brukt frukten da med engang...?

forstår ikke helt, er smoothien svart eller posen med resten av bananene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Posen. Jeg har jo laget sånne porsjonsposer som jeg har i frysen. De inneholder banan, eple og druer. Så tok jeg ut en i går kveld for å lage smooothie, men så glemte jeg det. Når jeg så posen i kjøleskapet i dag, så var det helt mørkt inni der... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posen. Jeg har jo laget sånne porsjonsposer som jeg har i frysen. De inneholder banan, eple og druer. Så tok jeg ut en i går kveld for å lage smooothie, men så glemte jeg det. Når jeg så posen i kjøleskapet i dag, så var det helt mørkt inni der... :klø:

Banan vil bli svart vist du ikke bruker den med en gang, det gjør den jo fersk også vist den er åpnet. Du bør legeg posen i frysen igjen rett etter du har tatt ut det du trenger. Epler blir brune når de er oppdelt. Dette skjer pga de reagerer med lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åja, takk for svar. Jeg har bare porsjonsposer, så bruker vel alt med engang. Men da vet jeg det. Ikke legg de i kjøleskapet må brukes med engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...