Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Heldigvis var februar en kort mnd, for jeg har vært super dårlig til å følge opp med ukesplanen mine her. Så Da prøver vi på nytt i mars :hoppe:

Uke 10

Mandag:

Utlevering av hjemmeeksamen

Jobbe med eksamen

Middag: spise på skolen

Trening: Gå tur

Solarium

Tirsdag:

Jobbe med eksamen på skolen

Middag: Spagetti

Trening: Aerobic

Onsdag:

Siste innspurt på eksamen, leveres i dag!

Jobbintervju kl 18

Solarium

Middag: Kina mat :)

Torsdag:

Legetime kl 15

Middag: Torsk med rotgrønsaker

Trening: Gå tur evt aerobic

Fredag:

Jobbe på skolen med b.oppgaven

Middag: Wok

Trening: Aerobic

Lørdag:

Jobbe med b.oppgaven

RYDDE i huset!

Middag: Pizza

Trening: Tur

Søndag:

Middag: Kyllinggryte

Trening: Tur?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Det blir en bra uke, Gossip :) Du er så flink og sette opp sånne ting du. Det har jeg og gjort litt, og er fra deg jeg har det bra :jepp:

Og dere må gå på tur på søndag. Det er deilig det! Se at våren begynner å komme. Her utenfor døren har det begynt å komme sånne vårblomster :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en søndags :klemmer: !

Flink du er til å planlegge da! Jeg prøver også på sånne ting, men det faller fort i grus! Har null energi for tida! Men blir jo motivert av å se sånne som deg!

Håper uke 10 blir en strålende uke for deg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en bra uke, Gossip :) Du er så flink og sette opp sånne ting du. Det har jeg og gjort litt, og er fra deg jeg har det bra :jepp:

Og dere må gå på tur på søndag. Det er deilig det! Se at våren begynner å komme. Her utenfor døren har det begynt å komme sånne vårblomster :hoppe:

Bryllupsplanlegging på Kg har gjort meg til ett listemenneske :fnise:

syns egentlig turene er de samme om det er søndag eller en uke dag :sjenert:

Men endelig vår her :hoppe: Snøen er helt borte, deilig :sol:

Innom med en søndags :klemmer: !

Flink du er til å planlegge da! Jeg prøver også på sånne ting, men det faller fort i grus! Har null energi for tida! Men blir jo motivert av å se sånne som deg!

Håper uke 10 blir en strålende uke for deg! :strix:

Når man er gravid er det ikke rart ikke orker :fnise: Lov til å droppe planer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: For at du er så flink på å strikke.

Så i pys sin bok hvor langt du var kommet :hoppe:

Edit: JEg er fremdeles på 8-9 cm :sjenert:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: For at du er så flink på å strikke.

Så i pys sin bok hvor langt du var kommet :hoppe:

Edit: JEg er fremdeles på 8-9 cm :sjenert:

Begynt på arm 2 :hoppe: Burde jo heller jobbet med eksamens forbredelser, men strikking var gøyere!

su strikket jo så mye i begynnelsen, hvorfor går det sent nå?! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynt på arm 2 :hoppe: Burde jo heller jobbet med eksamens forbredelser, men strikking var gøyere!

su strikket jo så mye i begynnelsen, hvorfor går det sent nå?! :klemmer:

Du begynner jo å bli ferdig jo :dåne:

Det er vel heklingen som må ta skylden for at det har stoppet opp her :fnise: Den siste uken har jeg pjona 3 par votter. Skal ta meg en liten runde med strikking nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Storbritannia har gravide kvinner rett til å urinere hvor som helst, til og med i hjelmen til en politimann, dersom de ber om det.

kilde

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Det skal eg hugsa på om eg skal til Storbritannia snart. :ler:

Lykke til på jobbintervju! Så spennande! :skya:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kilde

:skratte:

:skratte:

Det skal eg hugsa på om eg skal til Storbritannia snart. :ler:

Lykke til på jobbintervju! Så spennande! :skya:

:fnise: Finner du på noe slikt må du hvertfal filme det :skratte:

Takk takk :klemmer:

Hei snuppa!

Hva er det du strikker?? *nyskjerrig*

:hug:

Ligger en link på første innlegget her :) Strikker jakka bare i en farge da :)

*******************

Sitter på skolen å jobber med eksamen, noen som er flinke i forskningsmetode her?!

Jyst nå savner jeg kollokvie gruppe, hadde hjulpet godt på oppgaven :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg, virkelig :klemmer:

Hadde et fag om forskningsmetode i høst og lovte meg selv at det skulle jeg aldri ha noe mer med resten av av mitt liv :fnise: Fikk A på eksamen da, men det var nok bare fordi jeg hadde målet om å aldri ta den eksamenen om igjen!

Du får ha lykke til! Sender over mange :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler med deg, virkelig :klemmer:

Hadde et fag om forskningsmetode i høst og lovte meg selv at det skulle jeg aldri ha noe mer med resten av av mitt liv :fnise: Fikk A på eksamen da, men det var nok bare fordi jeg hadde målet om å aldri ta den eksamenen om igjen!

Du får ha lykke til! Sender over mange :klemmer: :klemmer: :klemmer:

*smile pent og pyntelig* du kan godt skrive litt av min oppgave altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag:

Utlevering av hjemmeeksamen

Jobbe med eksamen

Middag: spise på skolen

Trening: Gå tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tyttebær

Bra med vekeplan! Får litt orden då! :) Ser du har eksamen denne veka, men det går vel greit! :) Du pleier alltid vera så flink! Berre du prioriterer eksamen framfor strikking eit par dagar! :) Hadde vore greit med den gruppa å arbeide i no, men eg er sikker på du klarer deg! *sende masse inspirasjon* !

Eg skulle verkeleg ønska eg var gravid, no når eg skal til Storbritannia! Og eg skulle definitivt ha tisset i politihjelmen! Men må vel ha skikkelig gravidmage for å få lov til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i boka mi! :klemmer:

Så spennende med jobbintervju :hoppe: Krysser fingrene for at det går supert!

Lykke til hos legen også. Kan tenke meg at det må være vanskelig å ha prøvd lenge uten klaff... :klemmer: Jeg har også legetime samme dag som deg. Skulle vært første svangerskapskontroll med spiren vi mistet :tristbla: Men nå satser jeg alt på å teste positivt før torsdag, så kan jeg ta en kontoll allikevel. Har egentlig liten tro, men gjelder å se positivt på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Har alltid ønsket å tisse i en polithjelm, så det er vel bare en ting å gjøre; flytte til GB :skratte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove, ligget å vridd meg en time, så nå sto jeg like godt opp :sjenert:

Bra med vekeplan! Får litt orden då! :) Ser du har eksamen denne veka, men det går vel greit! :) Du pleier alltid vera så flink! Berre du prioriterer eksamen framfor strikking eit par dagar! :) Hadde vore greit med den gruppa å arbeide i no, men eg er sikker på du klarer deg! *sende masse inspirasjon* !

Eksamen framfor strikking :fnise: Klarer meg nok, men bare slite litt med en oppgave :(

Tusen takk for hilsen i boka mi! :klemmer:

Så spennende med jobbintervju :hoppe: Krysser fingrene for at det går supert!

Lykke til hos legen også. Kan tenke meg at det må være vanskelig å ha prøvd lenge uten klaff... :klemmer: Jeg har også legetime samme dag som deg. Skulle vært første svangerskapskontroll med spiren vi mistet :tristbla: Men nå satser jeg alt på å teste positivt før torsdag, så kan jeg ta en kontoll allikevel. Har egentlig liten tro, men gjelder å se positivt på det!

Takk takk for lykkeønskninger :klemmer:Uff forstår det må bære vanskelig når det egentlig skulle vært en kontroll time. Krysser alle fingrer for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...