Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og :klemmer: på Gossip ;)

:klemmer:

****************

Satt opp til 3 i natt å så på tv, fikk bare ikke sove. Ikke så lurt midt i hjemmeeksamen. Men men, får vel prøve meg igjen nå med den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Kjedelig å ikkje få sove, ja! Bekymra for eksamen kanskje? :klem:

Går nok fint skal du sjå! Får vel gjort litt i dag! :)

Lykke til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Dumme kontordamer på legekontoret!!!! Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke time 5 mars lenger :sur: Jeg fikk opprinnelig time 4 mars, altså i morgen. men jeg byttet den da det ikke passet da jeg har eksamen og mannen forelesning. Men tror du ikke jeg fikk en melding på ombilen min i dag om at jeg måtte huske timen i MORGEN?!?! Ringte for å høre,men joda jeg hadde ikke time den 5 men i morgen :sur: Kan ikke da, men fikk tilslutt avtalt at jeg skulle få en time på fredag, Men er jo enda lenger å vente :( Utålmodig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Utrulig teit! Dei burde jo klara å pressa deg inn på torsdag vel?! Sidan du har bytta time før!

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der skrankedyra, alstå! :sur: Har MANGE dårlige erfaringer med legesekretærene jeg også...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ble litt irritert, noe med det når du forbreder deg for deg den dagen, litt psykisk opptraping til den timen, gruer meg :sjenert:

Eksamen er jeg heller ikke ferdig med :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville innom og ønske deg masse lykke til med både siste innspurten på eksamen og jobbintervjuet! :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du ferdig med eksamen??

Legekontorer er noe herk!! Det ville sikkert de som jobber der også sagt visst de ikke hadde jobbet der :ler:

Her i byen er det legekontorene, nav og elkjøp som er verst :sur:

Ha en fortsatt fin onsdag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk takk jenter :klemmer:

Eksamen er ikke helt ferdig, mannen rettet skrivefeil i går, så skal gå over den og sette inn innholdsfortegnelse og kandidatnr ++, ikke helt fornøyd med den, men står på an da ;) Gider ikke gjøre mer!

Ble ikke trening verken på mandag eller tirsdag så i dag MÅ jeg trene!

Planen for dagen:

Siste innspurt på eksamen, leveres i dag!

Solarium

Trening: Aerobic og styrke

Middag: Kina mat

Jobbintervju kl 18

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jobbintervju :klem:

Og :kjefte: på legesekretærene, tror det er med i jobb beskrivelsen deres å være vanskelig! De jeg har møtt burde hvertfall definitvt hatt seg et smilekurs eller tre :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Lykke til på jobbintervju i kveld! Heier på deg! :heiajente::hoppe::bolledeig:

Håper eksamen har gått bra, og at du ellers har ein fin dag! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sakt så mye om syklusen min, så får vel gi beskjed om at det her blitt drukket MYYYE grape juice og slimløsende hostesaft her de siste dagen. Begynte med tydelig El slim på mandag, og nå det er forsatt her :lur: Så da er det :sengekos: og ropa i lufta for full klaff :fnise:

Foresten er det mange av dere her inne som bor i stavanger området? Coop Madla hadde SYKT mye grapefrukt juice inne, lurte på om det har begynt å handle inne for fult :fnise: Aldri sett en butikke som har så mye grapefrukt juice inne :sjokkert:

*mange skrivefeil :fnise: *

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...