Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke å blande meg i deres privatliv, og du må absolutt ikke svare... Men er det noen spesiell grunn? Orker dere ikke den prosessen?

Får virkelig, virkelig håpe at andre alternativer fungerer for dere :jepp:

Sender deg en PM etterpå :)

:kose:

:kose:

:hoppe: Så kjekt med intervju!! Lenge til?

:fnise: faktisk usikker, ho skreiv onsdag 03.04, men det er ikke en dato dette året. Skreiv en mail om det tilbake, men regner med ho har ment onsdag 04.03

Så gøy :hoppe: *nysgjerrig*

Kjempe gøy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tyttebær
Jeg er kalt inn til jobb intervju :hoppe:

Så kjekt! Håper det går bra! :)

Kan jo bli greit å koma seg vekk frå den andre jobben, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Håper det går bra! :)

Kan jo bli greit å koma seg vekk frå den andre jobben, ja :)

andre jobb?! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær
andre jobb?! :sjenert:

Hihi! No rota eg bra mykje! Var sikker på at eg las i ei anna dagbok! Sånn kan det gå! :sjenert:

Men uansett - lykke til på intervju :klemmer: er vel 04.03! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har lyst til å vise min støtte jeg også:)

Har fulgt med på boka di en stund, og håper veldig på at det klaffer for dere snart! Er selv veldig redd for å ikke kunne få barn (men har ikke begynt prøvinga ennå), så føler veldig med deg! Håper jeg kan få følge med videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro med jobbintervju! :hoppe: Hva slags type retning er den jobben i forhold til det du har studert? Det er jo en del forskjellige typer problemstillinger i det du har studert, syns det er så spennende selv at kunne godt studert det jeg og :fnise: Tenk at du snart er ferdig! Er det ikke en herlig følelse? Slippe å lese til eksamen, ha jula HELT fri og uten å tenke på karakterer og all verdens 24-timers lesing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! No rota eg bra mykje! Var sikker på at eg las i ei anna dagbok! Sånn kan det gå!

Men uansett - lykke til på intervju er vel 04.03! :)

:klemmer:

Jobb intervju :hoppe:

:klemmer:

Hei, har lyst til å vise min støtte jeg også

Har fulgt med på boka di en stund, og håper veldig på at det klaffer for dere snart! Er selv veldig redd for å ikke kunne få barn (men har ikke begynt prøvinga ennå), så føler veldig med deg! Håper jeg kan få følge med videre :klem:

Så koselig med besøk av nye :hoppe: Her er du hjertelig velkommen :klemmer:

Takker for omtanke og støtte :jepp:

Så moro med jobbintervju! :hoppe: Hva slags type retning er den jobben i forhold til det du har studert? Det er jo en del forskjellige typer problemstillinger i det du har studert, syns det er så spennende selv at kunne godt studert det jeg og :fnise: Tenk at du snart er ferdig! Er det ikke en herlig følelse? Slippe å lese til eksamen, ha jula HELT fri og uten å tenke på karakterer og all verdens 24-timers lesing :)

Det er mot barnevern :) Kunne ha jobbet i det meste så det er ganske sant :fnise:

Huff snart ferdig ja, syns egentlig det begynner å bli litt skummelt :sjenert: Men må ut i jobb, måha jobb for å bli gravid :Hehe:

Har vært på mange jobbintervju i mitt liv, men det har vært på deltidsstillinger. Føler ofte at de da nesten ansetter deg på stedet. Så har ikke vært så farlig, dette blir mitt første intervju for fast jobb :sjokkert:

************************

Fysj for ei uke jeg skal ha, mandag til ondag er det hjemme eksamen, onsdag kveld blir det jobbintervju, og torsdag er det legetime og klasseavsluttning.

I dag er jeg hjemme fra skolen, føler meg litt forkjøla syk i kroppen. Får se om jeg får skrevet noe på b.oppgaven min, den er forsatt i 0 ord :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med jobbintervju :) Masse lykke til :klemmer:

Lykke til på jobbintervjuet!!! :jepp:

:hoppe:

:klemmer: Takk så mye jenter :)

Så gøy med jobbintervju da, spennende!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå må je gse om jeg finner bloggen din, hp jeg har tilgang...? :hoppe:

Det har du vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mot barnevern :) Kunne ha jobbet i det meste så det er ganske sant :fnise:

Huff snart ferdig ja, syns egentlig det begynner å bli litt skummelt :sjenert: Men må ut i jobb, måha jobb for å bli gravid :Hehe:

Har vært på mange jobbintervju i mitt liv, men det har vært på deltidsstillinger. Føler ofte at de da nesten ansetter deg på stedet. Så har ikke vært så farlig, dette blir mitt første intervju for fast jobb :sjokkert:

Så spennende! Skal krysse fingrene for deg! :hoppe::klemmer:

Ja det er igrunn litt skummelt å tenke på at man faktisk skal ut i jobb med det man har studert. Jeg tenker på alt ansvaret jeg da plutselig får, men prøver helst å ikke tenke på det og heller tenke på det at jeg kan ha fri hver kveld, fast tid hver dag, ikke strilese og tjene masse penger :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med jobbintervju :tommelsmil:

Masse lykke til :danser: jeg heier på deg! ;)

Takk takk !

Så spennende! Skal krysse fingrene for deg! :hoppe::klemmer:

Ja det er igrunn litt skummelt å tenke på at man faktisk skal ut i jobb med det man har studert. Jeg tenker på alt ansvaret jeg da plutselig får, men prøver helst å ikke tenke på det og heller tenke på det at jeg kan ha fri hver kveld, fast tid hver dag, ikke strilese og tjene masse penger :Nikke:

:klemmer:

Ja syns det er litt skummelt, spesielt i barnevern. Avgjør jo viktig ting i barnas og foreldrenes liv. Men mye positivt med det også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Åh så digg jobb! Jeg elsker alt som har med barn og gjøre, og ihvertfall med "problem" barn. Drømmen er å jobbe med ungdom og rusproblemen. Hvordan fikk du til det jobbinterjuet, må du ikke være utdannet, eller er du det?

Kjempe gode nyheter :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så digg jobb! Jeg elsker alt som har med barn og gjøre, og ihvertfall med "problem" barn. Drømmen er å jobbe med ungdom og rusproblemen. Hvordan fikk du til det jobbinterjuet, må du ikke være utdannet, eller er du det?

Kjempe gode nyheter :hoppe:

Ja jeg er jo utdannet, ferdig som sosionom i mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende! Masse lykke til!! :hoppe:

:klemmer:

Takk takk :)

*******************

Nå har vi vårt å handlet på ikea, coop obs og jysk brukt ca Blri sofan resten av kvelden med te, oppskåret frukt og vanilje kesam :spise:

Håper alle får en fin kveld :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...