Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Kjempespennende med jobbintervju da :)

Jeg ble også litt nysgjerrig hvorfor dere ikke vil ha noe prøverør uansett, men :sjenert: Det er jo litt å gå igjennom så jeg forstår dem som ikke har lyst !! Her i huset prøver vi ALT .. Om jeg må stå på hodet i en uke så gjør jeg vel det også :fnise: Selv om jeg hadde svimt av etter en times tid.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempespennende med jobbintervju da :)

Jeg ble også litt nysgjerrig hvorfor dere ikke vil ha noe prøverør uansett, men :sjenert: Det er jo litt å gå igjennom så jeg forstår dem som ikke har lyst !! Her i huset prøver vi ALT .. Om jeg må stå på hodet i en uke så gjør jeg vel det også :fnise: Selv om jeg hadde svimt av etter en times tid.. :ler:

Er ikke det at vi ikke ønsker eller orker egentlig :sjenert: jaja, sender deg PM'en strix fikk..

:vinke:

Hei hei

Vi ønske deg en god fredag og god helg :klem1:

Ha ei fin helg du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaggu meg kom jeg meg ikke til skolen for å jobbe med b oppgaven i dag heller :sjenert: Våkner av klokka men skrur den av og sover videre :sjenert: Oppgaven er forsatt = 0 ord :( Burde virkelig skrive noe, er jo 20 studiepoeng :sukk: Og vist jeg får en jobb snart så har jeg jo også mindre tid til å skrive :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tyttebær

Ønsker deg ei fin helg, og satser på at du får skriva litt på oppgåva snart! :) Sjølv om det kan vera hardt å koma igang! Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg dere også jenter :)

Nå er det ferskt brød og ferske reker med mannen resten av kvelden :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får prøve å nyte helgen selv om neste uke blir hard! Ganske kjekt at du kan få jobb selv om du ikke er helt ferdig ennå :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Takk for hilsner alle sammen :)

I dag har vi sittet 4 timer på skolen å lest *flinke*

Så gikk vi tur rundt mosvannet :)

Skal rydde leiligheten litt i dag så skal vi lage lasanje :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Takk for hilsner alle sammen :)

I dag har vi sittet 4 timer på skolen å lest *flinke*

Så gikk vi tur rundt mosvannet :)

Skal rydde leiligheten litt i dag så skal vi lage lasanje :spise:

Lasagne! Nam! :Nikke:

Jeg har ryddet i dag, men har jeg det ekstra giret til å kokkelere? Nope. Skulle ønske Snoppen hadde gastronomiske evner, men det begrenser seg dessverre til omelett med ketsjup og seibiff med løk. Ja, ja. :sukk: Så her blir det ferdigpizza, riktignok fersk type.

Kose dere masse på lørdagskvelden! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasagne! Nam! :Nikke:

Jeg har ryddet i dag, men har jeg det ekstra giret til å kokkelere? Nope. Skulle ønske Snoppen hadde gastronomiske evner, men det begrenser seg dessverre til omelett med ketsjup og seibiff med løk. Ja, ja. :sukk: Så her blir det ferdigpizza, riktignok fersk type.

Kose dere masse på lørdagskvelden! :goodbye:

:fnise: Her ble det mannen som laget maten, står i ovnen å godgjør seg :spise:

Tror dere jeg har fått ryddet?! Nope, bare rotet sykt :skratte: Begynt å pakke i kasser til den andre leiligheten :murvegg: Så nå er det ROT over alt. Men sliten, så tror resten får tas i morgen. Kjenner den dumme ryggen svikter igjen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...