Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

:ler: :ler: :ler:

Annonsen på finn var morsom.. Folk finner på mye rart ja! ;)

Lykke til med jobbintervju og pergostart da! :)

Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag kom det i posten enda en innkallelse til intervju :hoppe:

Så ser ut som det er muligheter for bolig hvertfall :)

Nå har vi trent her i Gossip huset 1,8 trimpoeng, men bare 5,4 trimpoeng for hele uka :( Ble litt lite pga eksamen :sjenert: Men mulig jeg klare å komme opp i 7 har jo en dag igjen av uka :hoppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :hoppe:

Skal si du er ettertraktet for tiden! :lur: Trodde det skulle være dårlige tider for jobbsøkere nå, jeg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Hurra for mange jobbintervju! :skya::nigo:

Eg har trua på pergokur. Hugs at du sikkert har større sjanse for å bli gravid med litt hjelp. Og ingen får alle bivirkningane, sjølv om du nok må gjennom litt dritt. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Duu, no har jeg floodet i bloggen din :sjenert: Jeg skjønner ingenting. Plutseli hadde jeg og en blogg, og jeg forstår ikke dette :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis - enda et intervju! Så bra!! :hoppe:

:hoppe:

Gratulerer! :hoppe:

Skal si du er ettertraktet for tiden! :lur: Trodde det skulle være dårlige tider for jobbsøkere nå, jeg? :klø:

Ikke for oss sosialarbeidere ;)

:hoppe: Hurra for mange jobbintervju! :skya::nigo:

Eg har trua på pergokur. Hugs at du sikkert har større sjanse for å bli gravid med litt hjelp. Og ingen får alle bivirkningane, sjølv om du nok må gjennom litt dritt. :troest:

:klemmer:

Duu, no har jeg floodet i bloggen din :sjenert: Jeg skjønner ingenting. Plutseli hadde jeg og en blogg, og jeg forstår ikke dette :sur:

Forsto ikke helt hva du mente?! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med flere jobbintervju! Gratulerer så masse!

Og lykke til med pergokuren, jeg tror det kommer til å ordne seg for dere nå :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med flere jobbintervju! Gratulerer så masse!

Og lykke til med pergokuren, jeg tror det kommer til å ordne seg for dere nå :tommelopp:

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg og mannen vært ute å gått tur, savnet da å ha en :hund: ! Må nok vente et par år til på det :sjenert:

Men det var sol og det ble en lang tur på 1,5 time. Det var hele 670 kcal forbrent som er 3,4 trimpoeng. Så da har jeg 8,8 trimpoeng denne uka :hoppe: Får litt bedre samvittighet for chipsen vi hadde i går :fnise:

Nå skal vi lage fløtegratinertepoteter med kotteletter :sikle:

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder er veldig koselig å ha ja! Ønsker meg en selv, så jeg passer for tiden på en liten dvergpuddel ;) Har du hatt hund før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder er veldig koselig å ha ja! Ønsker meg en selv, så jeg passer for tiden på en liten dvergpuddel ;) Har du hatt hund før? :)

ja har hatt før, men får ikke lov å ha hund av huseier her :(

Men er en papillon jeg vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Nei fysj så ekkel den slangefilmen var, æsj! :S Foreldrene kommer til å angre den dagen de blir bitt. Slange til kosedyr. Hah :) Da skal ihvertfall jeg ha en tiger, de er vakkre! Ogso skal jeg klemme en isbjørn, de ser så god ut :fnise:

Kordan teller man trim poeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww... Den hunden var jo helt nydelig!!! Skjønner du vil ha en sånn! :)

Herlige og små :rødme:

Nei fysj så ekkel den slangefilmen var, æsj! :S Foreldrene kommer til å angre den dagen de blir bitt. Slange til kosedyr. Hah :) Da skal ihvertfall jeg ha en tiger, de er vakkre! Ogso skal jeg klemme en isbjørn, de ser så god ut :fnise:

Kordan teller man trim poeng?

1 trimpoeng = 200 kcal som du da har trimmet bort ;) Og kcal teller man med pulsklokke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Gossip, gossip! Jeg har fått blogg. Men jeg skjønner ikke det. Kan du se meg? Kordan gjorde du slik at du måtte godta de som vil gå inn på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...