Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Da har vi vært hos legen. Jeg har ikke eggløsninger :sjenert: Å settes derfor på Pergo :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi vært hos legen. Jeg har ikke eggløsninger :sjenert: Å settes derfor på Pergo :sjenert:

På en måte er vel det litt bra... eller? Da er det jo en grunn til at dere ikke har fått det til som kan være enkelt å gjøre noe med. Selv om jeg skjønner at det ikke er noe hyggelig beskjed å få.

Men her må vi se det positive i det, pergo hjelper mange å bli gravide, og nestemann ut skal være deg :)

Mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å få svar på det! :) Og så vidt jeg har skjønt så pleier pergo å hjelpe de aller fleste! Tror jeg leste et sted at over 50% ble gravide i løpet av de tre første månedene! :hoppe:

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær
Da har vi vært hos legen. Jeg har ikke eggløsninger :sjenert: Å settes derfor på Pergo :sjenert:

Er jo greit å få svar på det! No veit de i allefall om det! :klemmer:

Satser på full klaff no då! :) Gossip blir nestemann (dame)!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært hos legen. Jeg har ikke eggløsninger :sjenert: Å settes derfor på Pergo :sjenert:

Men da er det nok ikke lenge til før spiren sitter skal du se :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'takk jenter :) Er jo positivt, men håper jo alikevel at det ikke skulle være noe. Håper pergo virker, ikke alle det gjør det på. Strix hadde ikke du 3 kurer?!

Men se lista med bivirkninger

Vanligvis doserelaterte og generelt reversible ved seponering. Hyppige (>1/100): Endokrine: Ømme bryster. Gastrointestinale: Kvalme og oppkast, buksmerter. Psykiske: Anspenthet, søvnproblemer. Sirkulatoriske: Hetetokter. Syn: Synsforstyrrelse. Urogenitale: Ovarial forstørrelse eller cyster, som kan gi komplikasjoner i form av adnexal torsjon. Øvrige: Hodepine, svimmelhet. Mindre hyppige: Hud: Urticaria og allergisk dermatitt, reversibelt håravfall. Psykiske: Depresjon, humørsvingninger. Urogenitale: Unormal uterin blødning. Øvrige: Vektøkning, tretthet.

Sjeldne (<1/1000): Isolerte tilfeller av unormal leverfunksjon, med eller uten kliniske symptomer, er observert. Ovarialt hyperstimuleringssyndrom og/eller tidligere tilfeller av leversykdom kan være disponerende faktorer for utvikling av leversvikt. Neurologiske: Konvulsjoner, pasienter som har hatt anfall kan være predisponerte.

Øvrige: Tromboemboliske komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være godt å endelig få svar, selv om du hadde håpet at alt var i orden. Men når det først er sånn, så er det jo flott at dere har funnet ut av det. :Nikke: Krysser alt jeg har for at spiren sitter snart. Nå er det virkelig deres tur! :) Og de bivirkningene, de får bare vær så god å holde seg unna! :nei:

Ønsker deg en fortsatt fin dag og en god helg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må forklare hva pergo er...

Jeg har aldri hørt det ordet før.

Pergotime er tabletter for å fremme eggløsning.

**************************************

¾ av kvinnene får eggløsning i løpet av 3 behandlinger og 40% blir gravide. Ved stimulering av eggstokkene er det alltid en viss fare for at flere egg modnes samtidig, slik at en kan bli gravid med mer enn ett foster. Risikoen for dette er beregnet til 5-10%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi skal ikke se bort ifra at du snart er gravid med trillinger? :fnise:

Har du planer for helgen? :kose:

:fnise:

Nja helga blir mye avslapping tror jeg, jobbe litt med b.oppgava!

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt innkalt på enda et jobb intervju i neste uke :hoppe:

3 ulike stillinger:

to nattevakt stillinger og en miljøarbeider stilling

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Det er jo bra at du fikk et svar og at det er noe å gjøre :) Satser på at det snart blir deres tur da! :hoppe:

Og gratulerer med innkalling til enda et jobbintervju :nigo:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

Mye rart folk finner på gitt!! :ler:

Så fint legen hadde en forklaring til deg da. Manglende eggløsning er jo tross alt bedre enn manglende egg!! :ler: Skåler for at det blir full klaff for oss begge i mars el april!! :kristin:

:klemmer:

Og ja!! :hoppe: litt for enda et jobbintervju også!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart folk finner på gitt!! :ler:

Så fint legen hadde en forklaring til deg da. Manglende eggløsning er jo tross alt bedre enn manglende egg!! :ler: Skåler for at det blir full klaff for oss begge i mars el april!! :kristin:

:klemmer:

Og ja!! :hoppe: litt for enda et jobbintervju også!! :hoppe:

:klemmer: Du er god GG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer:

Pergostart neste PP ser jeg, så bra det er en løsning på problemet :)

Nå er det snart en gossip girl baby på vei :Nikke:

:hoppe: litt for nytt jobbintervju :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Pergostart neste PP ser jeg, så bra det er en løsning på problemet :)

Nå er det snart en gossip girl baby på vei :Nikke:

:hoppe: litt for nytt jobbintervju :hoppe:

Takk takk pusilus :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal stelle meg og prøve å komme meg på skolen. MÅ jobbe med oppgaven min. Skal ha veiledning på den på onsdag, og har bare 600 ord :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: :ler: :ler:

Annonsen på finn var morsom.. Folk finner på mye rart ja! ;)

Lykke til med jobbintervju og pergostart da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...