Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?


Nique

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skal være meg, og jeg ser frem til det.

hmm, hadde jeg ikke sett frem til det, så hadde jeg aknskje ikke blitt med, men hey :legrine:

er i litt fjasete humør i dag, lite å gjøre på jobben, og snart lunsj :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Det blir iallefall veldig hyggelig å treffe deg på fredag :)

Og fjasete humør er mer underholdende, så det så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Så koselig det var å lese her!

Ha en fin dag!!

Så koselig med nye mennesker :goodbye:

Det blir iallefall veldig hyggelig å treffe deg på fredag :)

Og fjasete humør er mer underholdende, så det så ;)

Fredag blir bra ja, blir kjekt å treffe deg og :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gi meg fri snart..... under 2 timer igjen av jobbdagen, jeg vil handle garn *strikkedilla, meg? neidaaah*

Og jeg er så inn i granskauen rastløs.

Morgendagen på jobb blir bare strikking ttenker jeg, og tv, alle har fri, bortsett fra vakta (aka meg :hallo: ) , og fredag blir ikke så langt unna det samme, de fleste her har visst tenkt å ta langhelg.

Stille og rolig for meg, og godt betalt siden jeg jobber røde dager.

Jeg må bare huske at kantinen er stengt i morgen, så jeg må lage meg litt lunsj jeg kan ta med hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Its raining men.....

Det regner ihvertfall, og meg uten regntøy :regn:

Krysser fingre og tær for opplett når jeg skal hjem

soldans -> :danser:

får håpe dansen blir riktig, den er så forvirrende lik kyllingdansen, så hvis det regner kyllinger, så er det min feil. Kommer det kuer derimot, så er det noen andre der ute som prøver seg.

Griser er desverre et tegn på undergangen, så da er det bare å kle seg godt, for da fryser helvete over.

Sauer er ikke forventet før til kvelden, rett før sovetid, gjerne i god kombinasjon med en liten mann med sekk og lue på, må ikke forveksles med mann med sekk og nettingstrømpe over ansiktet, da må du ringe politiet, for det er en innbruddstyv.

Kommer politiet, pass på at de ikke har plysj-håndjern, med mindre veninnene dine har bestilt en stripper til til deg, med noe morro attåt, evt står de bak kjøkkendøren klar med kamera, så de kan vinne penger på skjult kamera *tittei*. Da må man være streng og si at de får dele gevinsten.

Jeg håper på sol jeg

edit; skrivefeil

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple

Koselig å hilse på deg i kveld! :) Og nå har jeg dagboka di på mine innlegg, så da kan jeg følge med her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man tilbake etter helgen.

Lørdag startet med frokost på aker brygge, etterfulgt av sykling i sentrum og så avlsuttet med en fisketur på kvelden, hvor vi traff på en makrellstim :tommelopp:

Søndag ble det :husarbeid: , før jeg atter en gang hadde kvelden og natten alene, mens sambo var på jobb igjen. I tillegg har jobben klart å overtale ham til å ta ekstravakter denne uken,men det blir gode penger utav det.

Jeg gleder meg til han er ferdig med disse nattevaktene, skal visst skje i løpet av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grafica, det tok vel ikke så mye tid nei :fnise: , men velkommen til min private galskap.

Så, idag er dagen å komme med en liten oppsummering av besøkendes- , ansattes-, og villt fremmede som ringer sin oppfatning av meg, som vekter, og mine evner;

-Jeg vet alt. Absolutt alt. Still meg spørsmål om hva som helst, og jeg kan svaret...selv det som ikke har noe som helst relasjoner til jobben jeg gjør. (jeg burde tydeligvis vite hvor lang tid det vil ta med taxi fra jobben til gardemoen i rushtiden, og hvilket hotell i sentrum som har ledige rom, samt hvor mye et kryddermål eller en klype av *tilfeldig ingrediens* tilsvarer :rolleyes: )

-Jeg kjenner alle som jobber her ( over 300 stk) ved fornavn, eller noe tilnærmet fornavnet, selvfølgelig vet jeg hvem de er. Jeg kjenner også igjen samtlige tidligere ansatte (pensjonistene våre), så her er det bare å kjøre på uten å tilkjennegi seg, det går helt bra :slår:

-Jeg tar hånd om reklamasjoner, og vet nøyaktig hva som kommer til å skje med vedkommendes klage, evt hvorfor akkurat den varen ble som den ble ( i realitet kan jeg bare gi generelle retningslinjer for hva de må gjøre med reklameringen), samt at jeg kjenner til nøyaktig innhold i alle varer, og bruksområder for dem, som føres av jobben, også de som ikke produseres her, men som føres av Firmaet, og lages i det store utland. ( Halloooo folkens, google.no er kjempefint, og har masse info)

-Hvis vedkommende bare skriker og kjefter nok, så gjør jeg som vedkommende vil :skratte::hoho: (det eneste sistemann som gjorde det oppnådde, var å få en klage på seg, og tilsnakk fra sjefen, for å være ufin og nedlatende)

Og, den største av de alle; jeg kan tydeligvis trylle. Den gjennomgående oppfatningen er nemlig slik at hvis det er fullt på parkeringsplassen, så kan man bare komme til meg og si at de trenger en parkeringsplass, så ordner jeg det... :kosteskaft:

Litt stress på jobben i dag ja, men nå kan jeg sette meg tilbake og le av det, for nå er alle biler parkert, storinvasjonen av pensjonistene er trygt plassert i kantinen på fellesmiddag, og jeg kan finne frem strikketøyet mitt. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple
Og, den største av de alle; jeg kan tydeligvis trylle. Den gjennomgående oppfatningen er nemlig slik at hvis det er fullt på parkeringsplassen, så kan man bare komme til meg og si at de trenger en parkeringsplass, så ordner jeg det... :kosteskaft:

Hva?! Har du ikke en hemmelig ekstra parkeringsplass til bruk i slike nødstilfeller? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva?! Har du ikke en hemmelig ekstra parkeringsplass til bruk i slike nødstilfeller? :hakeslepp:

Jeg vet, jeg skulle aldri blitt vekter, som ikke engang har en hemmelig parkeringsplass tilgjengelig :dåne:

Jepp, nå er det bare å skifte jobb, evt så får jeg begynne å grave inne på plassen her, og lage en egen hemmelig underjordisk parkeringsplass.

Jeg er redd det kan ta litt tid, jeg har bare noen små te-skjeer i plast å bruke, men her er det bare å stå på :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, ekkel reklame.

fra statens vegvesen og politiet, familie på 4 i bil, henholdsvis i 80 og 90 km/t på samme strekning, forskjellen når de treffer en hindring i veien.

kjenner jeg ble litt småkvalm av resultatet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...