Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?


Nique

Anbefalte innlegg

Er så spent på åssen det skjørtet blir altså! Du må legge ut bilde når du er ferdig :jepp:

Det skal jeg gjøre :)

I dag har jeg vært flink, og gjort noe jeg ikke har hatt guts til å gjøre på 5 år (++).

Jeg gikk til frisøren, og fikk dem til å klippe meg.

Min frykt for frisører bunner i noen katastrofale hårklipper utført av noen som aldri burde fått lov å kombinere saks med andres hår.

Men i dag da; blir kasta ut døren av sambo, med grei beskjed om å få det overstått.

Så nå sitter jeg her, med 20cm kortere hår, pluss at det er klippet frisyre.

Håret er fremdeles langt, men nå ser det faktisk velholdt ut, og ikke slitt.

Var på Leslie, byporten, og prisen var ikke ille, 500,- og servicen var god.

Kjempefornøyd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært hos frisøren i dag :nigo: Riktignok hadde jeg ikke gått like lenge som deg, men lenge nok til at det var ordentlig deilig :)

Jepp, skikkelig deilig :)

Jeg er bare håpløs; først i dag oppdaget jeg at man faktisk kan lage blogg på KG.

Folk har snakket frem og tilbake om tilganger, men når jeg så på min egen blogg, så synes jeg det virket veldig tungvint, siden man må ha bruker der for å lese hvis det er redusert tilgang.

Ser jo at man må det på KG-blogg også, men når man først er kg-bruker så er det litt enklere. Så fant man ut av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, deilige fridager.

Hadde fri fredag-søndag, og gjort fint lite. Undertøys-shopping på lørdag med søster.

Shopping av undertøy, sko og vesker kan ikke gå galt. Jeg finner alltid noe jeg blir fornøyd med. Alltid er vel kanskje å ta litt hardt i, men det er mere regelen enn unntaket.

Ryddet og vasket klær har jeg også fått gjort, ingen overdrivelse, en maskin dagen, og vips så var alt tatt.

Minuset var da på lørdag kveld, da døde skjermkortet mitt. Jeg mistenker at det var personlig rettet mot meg, siden den valgte å gjøre dette så sent en lørdagskveld, uten muligheter for å skaffe nytt før mandag. Heldigvis har jeg en laptop, så mens jeg venter på nytt, så er jeg ikke helt fortapt. Ikke var det ille dyrt heller, men det måtte bestilles, så et par dager må jeg regne med å vente.

Men det var en fin helg, med besøk lørdag til søndag av nevnte søster. Det er kos når sambo må jobbe.

Så har da mandagen innhentet meg, med en rolig dag på jobben :)

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertøy er veldig fint å shoppe hvis man ikke finner noe annet. Er ofte jeg har vært på shopping uten å finne noe, og da blir det ofte litt nytt undertøy med hjem istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt panisk i går ja.

Ser litt lysere på ting i dag, fikk beskjed fra verkstedet om at vi kan ta det på avbetaling, så bilen blir ihvertfall godkjent. Og i god stand da. Litt kjipt, men med gammel bil, hva kan man forvente?

På den positive siden;

Skjermkortet mitt kom i går, så nå er pc-en min oppegående igjen. :)

2 dager til på jobb, så er det helg, litt mindre faktisk, siden dagen i dag er godt i gang.

Begynner å se slutten på strikkeprosjektet mitt nå, og så langt er jeg kjempefornøyd :biggrin:

Fikk spørsmål fra forloveren min i går, om jeg ikke hadde gått ned mye i vekt nå, hun synes det så slik ut, og den nye hårklippen min likte hun kjempegodt. :klem: Hun er god da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli litt smålei av porøs melkesjokolade... :fnise:

Trodde ikke det var mulig :fnise:

Du får se om du får gitt vekk noe da vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det var mulig :fnise:

Du får se om du får gitt vekk noe da vet du :)

Gi bort? Erru gærn?! Er ikke sååå lei... ;) Nå er målet å få spist dem opp, så jeg slipper fristelsen. Første uke holdt jeg meg unna, men etter det har det gått radig nedover med sjokoladebeholdningen, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi bort? Erru gærn?! Er ikke sååå lei... ;) Nå er målet å få spist dem opp, så jeg slipper fristelsen. Første uke holdt jeg meg unna, men etter det har det gått radig nedover med sjokoladebeholdningen, gitt!

:fnise:

Jeg har en eske til stående hjemme. Den kom i hus før den du fikk, og den er fremdeles over halvfull. De fleste platene er gitt vekk til besøkende o.l.

Sjokoladelysten min er så og si ikke-eksisterende nå.

Sørlands chips derimot :wow: , men det blir ikke så ofte innkjøp av det (kanskje like greit)

nå skal jeg ta meg selv i nakken, og strikke et par timer, samt ordne en kopp te.

Stille kveld på jobben i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å ha en eske sjokolade stående så lenge? Gærninger!!!

:fnise:

Har skuffen full på jobb også, og i dag så har jeg faktisk dykket i skuffen.

Men ikke etter sjokolade, jeg har dratt frem Twist-lakris.

Lakris liker jeg. Kjempegodt. Blir aldri lei.

Gi meg salt, søt, med sitronfyll, heksehyl, skolekritt, panda, penguin, dent, IFA (min favoritt uansett hva), bridge-blandingen osv-osv-osv.

Også den nye Läkerol med "voksen" lakris (lakris som er slik lakris var ment å være, ikke ett sukkertøy), samt den med havsalt. :ler:

Men i dag er det da Twist-lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Kjapp oppdatering, skjørtet er ferdig,samt pulsvanter som blir tilhørende skjørtet. Litt usikker på hvordan ordne bilde da.

Men vil ha på skjørtet i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørtet var ordentlig lekkert! Skjønner ikke at du får til sånne ting. Skikkelig imponert, og bittelitt misunnelig. ;)

Veldig koselig å se deg i går, og vi må virkelig få til middagsplanene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjørtet var ordentlig lekkert! Skjønner ikke at du får til sånne ting. Skikkelig imponert, og bittelitt misunnelig. ;)

Veldig koselig å se deg i går, og vi må virkelig få til middagsplanene! :klem:

Middagsplaner, absolutt :) Kos å se deg på lørdag også :klem:

Skjørtet var veldig fint - veldig imponert. :pls:

Takker og bukker for alle komplementer/komplemanger/ positive tilbakemeldinger :fnise:

Er fornøyd selv, kjempemye :)

Ellers så er formen relativt bra,tatt i betraktning uhellet mitt på fredag. Hodet mitt er noe sårt fremdeles, nakken er fin, men sliter litt med ryggen. Føles som om jeg har tatt et ribbein, men det tror jeg ikke, siden hodet tok selve slaget. Kvalmen er ihvertfall borte, og syklingen til jobb myker opp musklene i ryggen og nakken igjen.

Så er det snart helg *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde på fredag???

Døren fra badet og inn på kjøkkenet er mye lavere enn en vanlig dør, jeg rettet meg opp for tidlig på vei ut av badet, og smelte med full kraft hodet opp i karmen. Resultat; alt ble svart, så ble det hvitt, for deretter å se små lys svirre litt sånn rundt omkring.

Smerten i hodet forsvant fort, den dukket opp igjen i nakken, forså å forplante seg ned i ryggen.

Hele scenarioet gikk veldig fort, klarte å holde meg på bena :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...