Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?


Nique

Anbefalte innlegg

:hjerter_rundt: GRATULERER :smilyblomst::danser::strix:

Så bra at alt orndet seg :)

takker og bukker, går litt rundt i min egen verden for tiden, blir fort sånn når mye skjer på en gang.

Søster hoppet rundt og smilte når jeg fortalte det, så begynte hun å snakke om ting og tang jeg må ordne før et evt bryllup, da skjønte jeg at jaha, skal jeg ha en forlover, så må det bli henne, for jeg kunne ikke gitt mer beng i detaljene, så det er bra hun bryr seg :) Vi må visst ordne oss en ønskeliste (?) for hva vi ønsker oss til bryllupet, jeg mener vi kanskje bør ordne dato/sted (hvilket land det skal skje i f.eks) før vi skal bekymre for ønskeliste. Men jeg liker at hun engasjerer seg.

Ellers så burde jeg kanskje si noe til foreldrene mine om dette, skal høre om meg og sambo kan komme på middagsbesøk til uken.

Sove nå :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en helg er over, og jeg er tilbake på jobb, kveldsvaktuke.

Jeg fikk restriksjoner på når jeg fikk lov å stå opp i morges, klar beskjed; ikke før 07:30. Jaja, da fikk jeg bare ligge da, og halvsove.

07:20 kommer sambo snikende inn og kryper under dyna, iskald, og sugen på litt varme etter en lang nattevakt :rødme:

Kan jo si jeg forstår ham der, er bedre å legge seg under en varm dyne sammen med en annen, enn ensom i en kald seng, ala det jeg gjorde i går kveld :tunge1:

Har planer om å få strikket litt denne uken på jobb, blir mye dødtid på kveldsvaktene mine. Strikking eller å stirre i veggen ett par timer, går for det første jeg, ja takk.

Også blir det endel KG, og store anstrengelser for å ligge unna sjokoladeskuffen som stadig blir påfylt her, jeg sverger bedriften prøver å fete oss opp, så vi aldri skal begynne andre steder, for meg har det heldigvis en prevantiv effekt, jeg har ikke lyst på det, så lenge jeg passer på å ikke gå sulten mens jeg er på jobb.

Idag har jeg vært flink, og kjøpt med frukt og knaskerøtter å nible på. Det blir en bra kveld tror jeg

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søøøt samboeren din er :rødme:

Flink du er som handler inn frukt og nøtter istedenfor å spise sjokoladen som frister deg :)

Hørtes utrolig avslappende ut å strikke på jobb.

God vakt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søøøt samboeren din er :rødme:

Flink du er som handler inn frukt og nøtter istedenfor å spise sjokoladen som frister deg :)

Hørtes utrolig avslappende ut å strikke på jobb.

God vakt :hug:

Høres det rart ut når jeg sier at sjokolade ikke frister så mye lenger? :)

Og ja, utrolig behagelig å ha lsike dager hvor jobben går av seg selv, og jeg bare kan kose meg med te og strikking.

Hei! Vil bare bare stikke innom og gratulere med forlovelsen, så gøy å lese! :smilyblomst:

Takker og bukker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres det rart ut når jeg sier at sjokolade ikke frister så mye lenger? :)

Og ja, utrolig behagelig å ha lsike dager hvor jobben går av seg selv, og jeg bare kan kose meg med te og strikking.

Oj, ser at jeg skreiv det på feil måte :gjeiper:

Skulle stå at du heldig som ikke lar deg friste av sjokolade. Bra gjort det :) Foretrekker selv frukt og grønt i ukene og snop i helgen :sikle: Smaker mye bedre når en ikke spiser det så ofte :jepp:

Bra at du koser deg på jobb :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, ble feil det over men du sjønner det nok :)

Jepp, skjønte den, så da ble det riktig likevel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg jaggu startet en bok til, så får jeg prøve å holde denne litt fri for planlegging og panikkartede uttalelser :haar::kul:

Det er forventet noen hektiske uker nå, jobbe rmye denne uken, og neste uke jobber jeg bare 2 dager, men min svigerinne med familie kommer fredag neste uke og blir over til søndagen, og mandagen skal vi reise på påskeferie, og sambo har fri :danser: og kan være med likevel, kommer hjem mandag uken etter påske (2.påskedag) og tirsdagen er det tilbake på jobb for oss begge. Midt oppi det her fyller jeg 30, og jeg håper den skal snike seg forbi umerket :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne kanskje bli litt flinkere til å dele setninger, så det ikke blir et maraton å lese dagboken min :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt stresset nå, jeg har da et visst ansvar i påsken i henhold til frivillighetsarbeidet, men i år virker det som om målet er å overarbeide meg :frown:

Bare kjente gleden over jobben forsvinne ved de siste ekstra arbeidoppgavene, her er det ikke snakk om at vi skal gjøre ting slik vi har gjort tidligere år nei.

Jeg liker det ikke når ting blir sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Litt seint ute jeg, men gratulerer så mye både med oppholdstillatelse til sambo og forlovelse :klemmer: Når man venter på noe godt, og alt det der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt seint ute jeg, men gratulerer så mye både med oppholdstillatelse til sambo og forlovelse :klemmer: Når man venter på noe godt, og alt det der :nigo:

Jepp, jeg prøvde meg til og med på en lottokupong på lørdag, bare for å se, men dengang ei :gjeiper: :ler:

Men takk for gratulasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jaja, alt godt kan ikke komme på en gang. Men jeg regner uansett med at oppholdstillatelse og forlovelse var viktigere enn lottogevinst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja, liten lærepenge til meg selv, når man strikker sokker, så bør man gjerne teste litt underveis, og ikke etter at man er ferdig med hælen, for så å finne ut at man har strikket altfor stramt og må ta opp alt arbeidet igjen *sukk*

Og det som har tatt så lang tid..jaja :)

Ellers er det en fin helg på jobb, er nå på 3.del av LOTR, filmen altså, for n-te gang

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan går det med deg? :)

:vinke:

Litt trøtt og sliten, men ellers bra :)

Og du er kommet i ny bolig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Litt trøtt og sliten, men ellers bra :)

Og du er kommet i ny bolig nå?

uffdah, ikke bra. Masse jobb på deg :troest: men blir gode penger av det :)

Jaa :hoppe: utrolig deilig :danser:

Vårt lille rede liksom :lur: deilig følelse :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...