Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?


Nique

Anbefalte innlegg

Må bare teste min nye avatar

* test3

Hurra :tommel:

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Hvis du finner våren får du si fra, jeg trenger den også :fnise:

Var så fint vær i går, men i dag snør det igjen. Noen som har skrudd på feil bryter kanskje :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner våren får du si fra, jeg trenger den også :fnise:

Var så fint vær i går, men i dag snør det igjen. Noen som har skrudd på feil bryter kanskje :klø:

SKal fortsette å lete :lete:

Men da er det langhelg på meg (om ca 15 min ihvertfall)

:bond::bolledeig::veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Er på feil kant av landet dere forstår jeg :sjenert:

I det siste har vi hatt noen skikkelige deilige vårdager :rødme:

Nyt langhelga de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager, nå er avataren min endret tilbake til den gamle, mon tro hva som har skjedd her?

Uansett, frihelg over, jeg har reparert PC'en min, og nå er det en uke med dagvakt, og på lørdag er det KG-møte :danse:

Mon tro hva annet denne uken bringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er et surrehode i dag, og profilbildet/avataren min funker ikke...jaja, bare 2,5t igjen på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde merkedag på søndag, 5 måneder uten røyk, dette blir bare bedre og bedre. Har noe røykesug fremdeles til tider, men det blir mindre. Røykedrømmene mine kan jeg visst bare vende meg til å ha.

Også begynte jeg på et nytt strikkeprosjekt i helgen, en spesiell type sokker, kalt Jaywalkers. Ser komlisert ut, men var ikke vanskelig. Har en snill søster som er flink å forklare og vise hvordan :D

Har planer om å prøve meg på en strikkejakke, men den krever litt planlegging tror jeg, den må jeg ordne på egenhånd (med strikkeoppskrift da, jeg er ikke så flink ennå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, nettopp lest ferdig siste boken i Harry Potter-serien :kosteskaft:

joda, den kom ut for lenge siden, men jeg har vært litt borte det siste året, men fikk begynt på den søndag, da var jeg så heldig å få låne den av søsteren min.

Fine avslutningen :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
:fnise: Lenge siden den kom ut ja, men det er jo en bra bok, så den var vel verdt å vente på tenker jeg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Lenge siden den kom ut ja, men det er jo en bra bok, så den var vel verdt å vente på tenker jeg ;)

Definitivt.

Ellers så går jeg nå rundt og bare venter...og venter.

På svar fra UDI om at nå har samboer fått arbeids- og oppholds-tillatelse.

Eller at han ikke har fått det...

Det må inrømmes, jeg er nervøs, og redd for at svaret skal være negativt.

Tror ikke jeg kommer til å sove godt før vi har fått svar. Jeg håper det faktum at han har fast jobb skal veie opp for at han har vært her som arbeidsøker i mer enn 3 måneder. Men hva hvis det ikke gjør det? Da vet jeg ikke hva vi skal gjøre. Eneste alternativ jeg ser da, er at jeg flytter med ham tilbake til Holland. Absolutt ikke noe drømmesituasjon, men at han reiser uten meg er ikke ett alternativ.

Det tar så veldig på å gå og vente og ikke vite :tristbla:

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

:klemmer:

Skjønner utrolig godt at det er en veldig frustrerende situasjon, har venner som har vært i samme situasjon. Håper alt ordner seg så fort som , selv om UDI definitivt ikke er den raskeste instansen å vente på svar fra :klem:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Skjønner utrolig godt at det er en veldig frustrerende situasjon, har venner som har vært i samme situasjon. Håper alt ordner seg så fort som , selv om UDI definitivt ikke er den raskeste instansen å vente på svar fra :klem:

det er godt med litt støtte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne å :klemmer: litt

Kjedelig å måtte vente så lenge.

De er skikkelig trege der inne :fy_fy:

De har ihvertfall ikke vært på døren ennå med politi for å sette ham på første fly ut av landet (tror kanskje ikke de gjør det med EØS-borgere uansett) :fnise:

Sambo holder motet (og meg) oppe, han er så sikker på at det vil være positiv tilbakemelding. Som han så fint sa, han må tro at det blir positivt, ellers vil han ikke ha noen grunn til å gå på jobb, eller å stå opp om morran, da vil han bare gå rundt deprimert. Så da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::bond::bolledeig::strix::bond::bolledeig::strix::bond::bolledeig:

kom brev fra politiet i posten i dag, sambo har fått opphold og arbeidstillatelse til mars2014

:strix::bond::bolledeig::strix::bond::bolledeig::strix::bond::bolledeig:

Ps; beklager spam, men sånn føles det akkurat nå

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og han fridde til meg da vi sto på stuen og koste oss over de gode nyhetene :legrine::kline::bond::bolledeig:

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og han fridde til meg da vi sto på stuen og koste oss over de gode nyhetene :legrine::kline::bond::bolledeig:

:hjerter_rundt: GRATULERER :smilyblomst::danser::strix:

Så bra at alt orndet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...