Nique Skrevet 1. august 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 1. august 2009 Fryktelig tragisk når sånt skjer. Det er vanskelig å fatte at noen som man så for så kort tid siden, så full av liv, nå ikke er mer. Godt du har søsteren din, håper det går bra med deg etter forholdene Det går bra, etter forholdene, men det kommer til å bli veldig rart å ikke møte henne mer. Søsteren min er god å ha ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 3. august 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Dagens sære Stod på Panduro Hobby-butikk i dag, skulle handle et par småting.. Forran meg i kassen står ei jente, med en middels stor krukke blekk. (caligrafi-blekk) Samtalen gikk som følger; Kunden (K) ; kan denne brukes til tattovering? Ekspeditør (E) ; *ser litt forvirret ut* til tatovering? På huden liksom? K; Ja? Til vanlig tattoveringsmaskin, på hud. E; *ler litt oppgitt* Det vil jeg virkelig ikke anbefale! K; *går til en kompis og begynner å diskutere over fargen* Tilbake står jeg og søster, lettere sjokket, med hakeslepp til knærne Jeg vet ihvertfall at jeg skal sjekke nøye hvem som tattoverer meg neste gang, at vedkommende faktisk er sertifisert til det. Endret 3. august 2009 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. august 2009 #183 Del Skrevet 4. august 2009 Nåh, dette var nok en person som har kjøpt seg tatoveringsmaskin på Ebay... Jeg ville fillerista personen om jeg hadde opplevd det! Makan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. august 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 5. august 2009 I dag har vi satt opp et bilde av kollegaen vår. med et lite lys ved siden av. Får endel spørsmål og kommentarer fra de ansatte her, er nok ikke alle som har fått det med seg, så vi tror dette er en grei løsning så folk kan få det med seg, og ikke lurer om en 2-3 måneder; hei, hvor er XXX, har ikke sett henne på lenge? Det ble et fint bilde ihvertfall Ellers går det bedre på jobb nå, det er lettere å prate om det når folk lurer på hva som skjedde. Jeg får ikke reist i bisettelsen, den er i nord-norge, og noen må holde fortet her, dessuten er det mer naturlig for meg at kollegaen min reiser. (Også sender jobben 2 representanter fra firmaet dit.) Han var tross alt mye nærmere henne enn meg, ( de datet), og han har kontakten med venninnene hennes. Hadde det vært i byen her så hadde jeg nok gått. Det funker best for meg på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. august 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 5. august 2009 Ellers så her vi gått til anskaffelse av en orbitrek. Den er brukt, men den var billig gitt, og i fin stand 10 min på den og jeg er gjennomsvett, 20 min og jeg er seigmann(evt seigdame). Slet litt i begynnelsen med å få riktige bevegelser, men nå er det ingen smerte, bare slit. Og ømme muskler. Når jeg da i tillegg sykler til og fra jobb, så føler jeg at min lille trening går fremover. Men jeg burde kanskje trene litt muskler i rygg og mage også. Hmm. Sambo vil gå til anskaffelse av en vekt, men jeg vegrer meg. Jeg har ikke hatt vekt i huset, på mange år,nettopp for å unngå forkusering på vekten. Jeg ser heller på figuren og hvordan klærne sitter. Men han vil nå ha denne vekten så jeg vet ikke helt Jeg fokuserer mye på hva vi spiser nå. Kanskje litt overdrevet til tider, men jeg er motivert for det nå, særskilt siden sambo også er innstilt på trening. Så får han heller bli litt oppgitt når jeg nekter å handle (i mine øyne) usunt. Nå går det i frukt, grønt, hvitt rent kjøtt, grovt brød/ kornbrød, og minimalt med prossesserte (heter det det?) matvarer. Klarer vi å holde oss unna fastfood'en så er bare det et kjempepluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. august 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 5. august 2009 Av alle ting så har jeg da også begynt på en blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 6. august 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har funnet meg noen nye strikkeprosjekter endelig; skjørt , dog da i en annen fargesjattering, mulig litt mørkere, eller i mer rød-toner. kjole jakke Denne er et kjempeprosjekt tror jeg, så den får nok vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. august 2009 #188 Del Skrevet 6. august 2009 Ååh jeg ønsker meg skjørtet også! Så deilig om vnteren da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 6. august 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 6. august 2009 skal begynne å strikke i helgen tenker jeg, så får vi se hva det blir til Tror kjolen blir fin til vinter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. august 2009 #190 Del Skrevet 8. august 2009 Takk for i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 8. august 2009 #191 Del Skrevet 8. august 2009 Takk for i går! Kul strikkekjole! Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne strikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. august 2009 #192 Del Skrevet 8. august 2009 Hyggelig å se deg igjen på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 9. august 2009 Forfatter #193 Del Skrevet 9. august 2009 Gi meg et glass rødvin innabords, samt et par skravlesjuke jenter, så kunne man like gjerne puttet penger på meg, for jeg blir like skravlete selv Fredag var kjempekoslig og festlig, med mye morsomme kommentarer. Btw, jeg spiser ikke pelsdekte grønnsaker, det er bare litt for suspekt for min smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 9. august 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 9. august 2009 Tidlig opp, frokost, litt trening og en dusj, dette tegnet til å bli en rolig dag. Var på kaffe med ei venninne jeg ikke har sett siden før påske, og fikk oppdateringer, koselig Plutselig får jeg da telefon fra min kjære mor, om at de tenkte å komme en liten tur på besøk hvis det passet, og jeg klarer bare ikke å si nei, så da var det å rushe hjem etter kaffen, og rydde og støvsuge. Oppvasken ble tatt i morges, og det ser sånn passe ryddet ut her, helt akseptabelt. Og jeg har advart sambo om at vi vil ha besøk når han kommer hjem fra jobb. Så nå, siden jeg har tid, skal jeg være flink og strikke videre får skjørtet mitt, som jeg begynte på i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. august 2009 #195 Del Skrevet 9. august 2009 Legger du ut bilde av skjørtet når du er ferdig med det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 9. august 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 9. august 2009 Det skal jeg nok få til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 13. august 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 13. august 2009 Dagens morsomste melding; "rompen min brenner" sånn går det når man insisterer på å spise veldig sterk mat, toppet med jalapeños Glad jeg ikke gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 14. august 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 14. august 2009 I natt har jeg vekket sambo...og muligens noen naboer. ekle drømmen Koselig familiesammenkomst ett eller annet sted, går fra stedet i gruppe, og når vi skulle gå derfra, står jeg plutselig alene, og forran meg løper et lite barn, rett mot en trafikert vei, hvorpå jeg roper ut "NEI", for å få h*n til å stoppe. Det nei'et kom visst ganske høyt ut, for det vekket meg, og skremte sambo skikkelig. Ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 14. august 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 14. august 2009 En av jentene på renhold her kom innom med hjemmelagede vårruller i dag, servert med sweet chili saus. Mmm, det var kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 14. august 2009 #200 Del Skrevet 14. august 2009 Nam! Ekkel drøm... Man våkner opp med en sånn fæl følelse etter sånne drømmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå