idaaa92 Skrevet 26. mai 2019 #2121 Skrevet 26. mai 2019 15 minutter siden, Andrea87 skrev: Kunne du forresten ha lagt ut bilde av kun nesen din? Skjønner hvis du ikke vil altså, men det hadde vært lit veldig stor hjelp.. Kan sende på melding.
Andrea87 Skrevet 26. mai 2019 #2122 Skrevet 26. mai 2019 9 minutter siden, idaaa92 skrev: Kan sende på melding. Det er veldig snilt, hvordan gjør vi det? Oppretter privat melding?
idaaa92 Skrevet 26. mai 2019 #2123 Skrevet 26. mai 2019 8 minutter siden, Andrea87 skrev: Det er veldig snilt, hvordan gjør vi det? Oppretter privat melding? Sendte deg privat melding her. Har du ikke fått den?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #2125 Skrevet 26. mai 2019 På 14.5.2019 den 12.31, AnonymBruker skrev: Jeg var kun på konsultasjon hos Tvedt da jeg hadde hørt lite negativt om han. Burde vært hos flere i forkant. Nesa ble heldigvis ikke ødelagt på noe vis, men skulle gjerne hatt et annet resultat. Men jeg vet jo ikke om andre kirurger kunne gjort noe anderledes. Men hele opplevelsen av Tvedt er ikke bra. Før operasjonen kom han innom i ca 2 minutter hvor han tok bilder. Siden har jeg ikke sett han eller hørt noen ting fra han. En sykepleier tok ut tampongene i nesa dagen etter, og en uke senere tok sykepleieren av gipsen. Helt merkelig at han ikke ønsker å se resultatet? Anonymkode: 76cf5...5f5 Hei! Skulle gjerne kommet i kontakt med deg. Jeg har spørsmål om neseoperasjonen. Anonymkode: b6612...bd5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #2126 Skrevet 28. mai 2019 Så en slik tråd om "nese-plastikk" klarer faktisk å få litt over 2 000 kommentarer. Samtidig som tråder under for eksempel kategorien "Aktuelle saker eller Politikk" og andre under-forum knapt får eneneste kommentar i det hele tatt... Ganske skremmende samfunnsutvikling det her... Anonymkode: 772d0...460
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #2127 Skrevet 28. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så en slik tråd om "nese-plastikk" klarer faktisk å få litt over 2 000 kommentarer. Samtidig som tråder under for eksempel kategorien "Aktuelle saker eller Politikk" og andre under-forum knapt får eneneste kommentar i det hele tatt... Ganske skremmende samfunnsutvikling det her... Anonymkode: 772d0...460 Denne tråden ble opprettet for 11 år siden. Kanskje ikke så rart det er over 2000 kommentarer.. Anonymkode: 91996...21a 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2128 Skrevet 29. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden ble opprettet for 11 år siden. Kanskje ikke så rart det er over 2000 kommentarer.. Anonymkode: 91996...21a Og denne tråden har jo selvfølgelig vært ganske aktiv i løpet av alle disse årene. Samtidig som mange andre tråder (som egentlig burde ha vært LANGT viktigere enn denne!) dør helt ut i løpet av ganske kort tid, før det kommer noe særlig til kommentarer... Anonymkode: 772d0...460
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2129 Skrevet 29. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og denne tråden har jo selvfølgelig vært ganske aktiv i løpet av alle disse årene. Samtidig som mange andre tråder (som egentlig burde ha vært LANGT viktigere enn denne!) dør helt ut i løpet av ganske kort tid, før det kommer noe særlig til kommentarer... Anonymkode: 772d0...460 Og enda blir den lenger med dine innlegg! Anonymkode: 52ace...bc5 3
Frk.sommerfugl Skrevet 29. mai 2019 #2130 Skrevet 29. mai 2019 Da har jeg bestilt time hos dr.Utvoll hos fornebuklinikken, skal inn på konsultasjon nummer 2 nå neste uke også ble snakket vi om operasjon like før månedskifte. Kjenner jeg er så spent! Jeg skal på konsultasjon hos dr.Haug tror jeg, men er litt usikker. Kjenner jeg har en god magefølelse på Utvoll, men er det ingen som har operert seg hos han?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2131 Skrevet 30. mai 2019 23 timer siden, Frk.sommerfugl skrev: Da har jeg bestilt time hos dr.Utvoll hos fornebuklinikken, skal inn på konsultasjon nummer 2 nå neste uke også ble snakket vi om operasjon like før månedskifte. Kjenner jeg er så spent! Jeg skal på konsultasjon hos dr.Haug tror jeg, men er litt usikker. Kjenner jeg har en god magefølelse på Utvoll, men er det ingen som har operert seg hos han? Spennende! Hva sier Jørgen og hva skal du gjøre? Mener at han opererer mye forskjellig da, altså at han ikke er øre-nese-hals-spesialist.. Morten Haug ville jeg styrt unna. Anonymkode: 91996...21a
Frk.sommerfugl Skrevet 30. mai 2019 #2132 Skrevet 30. mai 2019 Nesen min er skjev og har en hump. Den er og asymmetrisk, han sa han skal rette opp neseskilleveggen, fjerne humpen og gjøre den mer symmetrisk. Han fortalte at vi skal ta en del bilder når jeg kommer ned nå neste uke så skulle jeg ta med meg noen bilder av neser som jeg synes er fine, noe jeg aldri har tenkt over😅Noen her som vet om kjendiser med pene neser?Hahah. Ja, vet han ikke er det, er litt usikker på det enda, men har ei venninne av meg som har operert seg hos han og hun ser kjempe fin ut!
Frk.sommerfugl Skrevet 30. mai 2019 #2133 Skrevet 30. mai 2019 På 22.5.2019 den 16.59, AnonymBruker skrev: Du vil nok få svar på hvorfor du sliter sånn med pusten når du drar på andre konsultasjoner, jeg fikk i hvert fall svar på hvorfor jeg har slitt med så dårlig pust etter operasjon. Håper det ordner seg for deg Jeg har også planer om å dra innom Chiu etterhvert, har et helt år på meg til å bestemme meg for hva jeg vil gå for, så skal virkelig tenke gjennom hvor jeg skal operere meg og dra på flere konsultasjoner rundt omkring. Tenker å dra på konsultasjon på Fornebuklinikken også. Nei, Tvedt så ikke på min nese heller, og etter flere mail og møter der jeg har uttrykt min bekymring ang. komplikasjoner bare veiver han meg vekk. Han viser NULL interesse. Lurer på om det er fordi han ikke har nok kunnskap eller at han bare ikke gidder?? Jepp, Westvik tok bilder og skrev ned det vi pratet om og viste meg illustrasjoner av nesen og hvordan den er bygd opp, tegnet litt på det for å vise meg hva som kan gjøres i mitt tilfelle. Jeg har svak brusk i nesen min etter operasjon, så når jeg ved hard innpust (som når jeg trener feks), så klapper neseveggene seg sammen og gjør det vanskelig å puste ordentlig, så han sa han ville bygge nesen opp ved å ta brusk fra neseskilleveggen min og sette de der det trengs for å styrke nesen. Min første prioritet nå er å få rette opp i det funksjonelle i nesen, så det estetiske. Westvik var helt enig og jeg følte han forstod meg godt. Det andre er å minske nesemuslingene mine for de er veldig betente, noe som også har noe å si for luftpassasjen i nesen min. Og så blir det da å rette opp pyramiden av nesen min (altså der benet sitter) da denne er helt asymmetrisk. Jeg forstod i dag grunnen til hvorfor denne er asymmetrisk (har trodd frem til nå at Tvedt fjernet for mye ben på den ene siden ift den andre), men nesebenet har kollapset på den ene siden. Grunnen til dette er fordi sykepleieren på Akademikliniken som skulle fjerne bandasjen skulle vaske nesen min for lim etter teipen, og var veldig hardhendt, husker jeg reagerte veldig på dette. Nesa mi var én uke gammel og hadde ingen styrke i det hele tatt. Da hun dro kluten over nesen hørte jeg det knase i nesebenet mitt :)))) Så ja, derfor er nesen min asymmetrisk. Men akkurat nå er jeg bare glad at det kan rettes opp. Ja, den må knekkes opp på nytt, MEN jeg slipper i hvert fall å måtte bygge opp nesen med ben fra et annet sted på kroppen. Men ja, Westvik vil da egentlig bare rette opp i alle de feilene tvedt gjorde, og rette den opp både funksjonelt og estetisk, men den skal ikke bli noe mindre Bare se og føles mer normal ut, haha. Lykke til med oppfølgingstime med Tvedt, håper det går bra Nei, det er nok veldig lurt! Anonymkode: 203d1...f8b Har du operert?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2134 Skrevet 31. mai 2019 På Wednesday, May 29, 2019 den 11.08, AnonymBruker skrev: Og enda blir den lenger med dine innlegg! Anonymkode: 52ace...bc5 Denne tråden har vel allerede ett par tusen kommentarer nå. Så ett par kommentarer fra eller til, det spiller vel egentlig ingen stor rolle... Anonymkode: 772d0...460
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2135 Skrevet 31. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden har vel allerede ett par tusen kommentarer nå. Så ett par kommentarer fra eller til, det spiller vel egentlig ingen stor rolle... Anonymkode: 772d0...460 Det gjelder vel for alle andre også og ikke bare deg, så da fortsetter den jo bare å vokse. Anonymkode: 52ace...bc5
Andrea87 Skrevet 31. mai 2019 #2136 Skrevet 31. mai 2019 På 30.5.2019 den 18.26, AnonymBruker skrev: Spennende! Hva sier Jørgen og hva skal du gjøre? Mener at han opererer mye forskjellig da, altså at han ikke er øre-nese-hals-spesialist.. Morten Haug ville jeg styrt unna. Anonymkode: 91996...21a Hvorfor anbefaler du styre unna Morten Haug?
Frk.sommerfugl Skrevet 31. mai 2019 #2137 Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, Andrea87 skrev: Hvorfor anbefaler du styre unna Morten Haug? Hvis du leser litt tilbake i tråden så skriver mange han ikke gjør nesetipper eller ikke er dyktig. Dårlig oppfølgning osv som jeg har lest. Jeg har vært hos Dr.tvedt hos akademiklinikken, og vil heller ikke anbefale han. Han tenker rett og slett bare på penger og viser lite interesse.. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2138 Skrevet 31. mai 2019 45 minutter siden, Frk.sommerfugl skrev: Hvis du leser litt tilbake i tråden så skriver mange han ikke gjør nesetipper eller ikke er dyktig. Dårlig oppfølgning osv som jeg har lest. Jeg har vært hos Dr.tvedt hos akademiklinikken, og vil heller ikke anbefale han. Han tenker rett og slett bare på penger og viser lite interesse.. Da jeg opererte meg hos Morten Haug i 2014 leste jeg nesten utelukkende positive kommentarer. Generelt ville jeg ha tatt det en leser på nett med en klype salt da de fleste som skriver er de som er misfornøyde. Det viktigste er at man er i overensstemmelse med kirurgen og at man har et realistisk blikk på resultatet. De er kirurger, ikke tryllekunstnere. Alle neser er forskjellige, og for noen er det begrenset hva man kan gjøre eller at pasienten har for store forventninger. Nesetipper er særlig vanskelige, men det avhenger jo helt av hva man skal gjøre og på totaloperasjonen. Jeg synes Morten Haug ga meg et veldig realistisk syn på hva jeg kunne forvente av resultat, og han var tilgjengelig på SMS og telefon i ukene etter og på gratis etterkontroller flere år senere. Jeg ville ikke avfeid han uten videre uten i det minste å ha vært på en konsultasjon med han og kjent litt på hva man føler etter det. Det finnes ikke en eneste kirurg som ikke har noen misfornøyde pasienter, så jeg synes det blir litt vel drastisk å mene at man skal styre unna en kirurg på grunn av noen som ikke fikk et helt optimalt resultat i deres øyne. Anonymkode: 52ace...bc5 1
Andrea87 Skrevet 31. mai 2019 #2139 Skrevet 31. mai 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg opererte meg hos Morten Haug i 2014 leste jeg nesten utelukkende positive kommentarer. Generelt ville jeg ha tatt det en leser på nett med en klype salt da de fleste som skriver er de som er misfornøyde. Det viktigste er at man er i overensstemmelse med kirurgen og at man har et realistisk blikk på resultatet. De er kirurger, ikke tryllekunstnere. Alle neser er forskjellige, og for noen er det begrenset hva man kan gjøre eller at pasienten har for store forventninger. Nesetipper er særlig vanskelige, men det avhenger jo helt av hva man skal gjøre og på totaloperasjonen. Jeg synes Morten Haug ga meg et veldig realistisk syn på hva jeg kunne forvente av resultat, og han var tilgjengelig på SMS og telefon i ukene etter og på gratis etterkontroller flere år senere. Jeg ville ikke avfeid han uten videre uten i det minste å ha vært på en konsultasjon med han og kjent litt på hva man føler etter det. Det finnes ikke en eneste kirurg som ikke har noen misfornøyde pasienter, så jeg synes det blir litt vel drastisk å mene at man skal styre unna en kirurg på grunn av noen som ikke fikk et helt optimalt resultat i deres øyne. Anonymkode: 52ace...bc5 Jeg har vært på konsultasjon hos Haug to ganger, og skal operere meg 2.juli. Følte han forstod hva jeg ville, samtidig som han også ga meg realistiske forventinger. Er du fornøyd med han? Hva var det du fikk gjort med nesen din?
Leia17 Skrevet 31. mai 2019 #2140 Skrevet 31. mai 2019 Nå er det snart 15 mnd siden jeg opererte nesen hos Ivan på Aleris i Trondheim. I starten var det veldig hovent, men samme dag som gipsen ble fjerna kunne jeg gå ut blant folk uten at andre enn nære kjente så noe. Er fornøyd med nesa mi nå, mye mer komfortabel i sosiale settinger, med bildetaking osv. Jeg fila ned en hump på neseryggen, retta opp neseskillevegg, løfta tippen og fikk litt smalere nese. Betalte 38 tusen.. Masse lykke til til dere her inne, jeg gjorde ikke så my research, men hadde tenkt på det i ca 12 år. Angrer på at jeg ikke gjorde det før! Jeg ser fortsatt ut som meg selv, bare mer feminin på en måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå