Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

På 19.3.2019 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Morten Haug. Nesen min ble finere, men det kommer en råtten ekkel bæsjelukt fra nesen. Skal snakke med en lege. Antageligvis må jeg leve med dette resten av livet. Den lukten kommer ikke på grunn av hvem som opererer, det er bare det som kan skje av slike operasjoner. Jeg visste det heller ikke, før kjæresten min begynte å anklage meg for å prompe i senga, å klagde på ånden min, men så sa han det kom fra nesen, så googlet jeg bare ned for å sjekke..

Anonymkode: 2f1a8...f78

Har du kontaktet lege angående dette? Kan det være betennelse?

Anonymkode: 97c3c...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.6.2017 den 12.07, Limanie55 skrev:

Hei! :) 

Er det noen som har erfaring med Bjørn Tvedt på akademikliniken?

Hei! Jeg opererte meg hos han i fjor. Han var en lite hyggelig kirurg å komme til, men stolte på hans kunnskaper og ekspertise da han fremstod som profesjonell. Han gjorde mer enn avtalt og nesen min er skev og tett. Jeg ønsket fortsatt "min" nese, men sitter igjen med en nese som ikke likner den nesen jeg hadde. Anbefaler han ikke og oppfølgingen opplevde jeg som skikkelig dårlig. 

Anonymkode: 203d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2019 den 6.53, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har operert seg hos Dr. Tvedt som er fornøyd? 

Er det noen som har operert seg hos Dr. Chiu som er misfornøyd?

Har booket operasjon hos Dr. Tvedt, men begynner å få rimelig kalde føtter etter hva jeg leser her

Anonymkode: ddb19...263

Anbefaler heller ikke Tvedt... Han ødela nesen min og gjorde mer enn avtalt. Sliter med angst og depresjon pga dette. Anbefaler deg å gå på flere konsultasjoner hos andre før du bestemmer deg for å gjennomføre operasjon hos Tvedt. Lest om mange som ikke er fornøyde med operasjon hos han.

Anonymkode: 203d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her erfaring med Tormod westvik på cosmo  Clinic ? Har ett veldig godt inntrykk av han etter en konsultasjon jeg hadde ang neseplastikk! 

Anonymkode: a09bf...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mot operasjon av bihuler, en operasjon som jeg ikke bekoster selv da jeg plages med kronisk tetthet. Noen som vet om det går an å få gjort en plastisk operasjon av nesen samtidig (mot at jeg betaler for hva det koster i tillegg til det som er dekt)? Hvilke kirurger gjør isåfall det?

Anonymkode: ddb19...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2019 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Har noen her erfaring med Tormod westvik på cosmo  Clinic ? Har ett veldig godt inntrykk av han etter en konsultasjon jeg hadde ang neseplastikk! 

Anonymkode: a09bf...2b3

Jeg tenker selv å gå på en konsultasjon hos ham. Hvor mye kostet konsultasjonen?

Anonymkode: 203d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunette89
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker selv å gå på en konsultasjon hos ham. Hvor mye kostet konsultasjonen?

Anonymkode: 203d1...f8b

500kr . Tok seg veldig god tid , veldig fornøyd med møtet med han ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte nesen på Akademiklinikken tidlig i april. De fikk ikke ut alle stingene, noen andre som har opplevd dette?

Har fremdeles sting som stikker meg minst tre forskjellige steder i nesa. Kommer ikke til selv, og er sur på hele klinikken, for kirurgen gjorde ikke det som var avtalt og jeg føler at jeg har kastet masse penger rett i do. 

Anonymkode: 84623...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte nesen på Akademiklinikken tidlig i april. De fikk ikke ut alle stingene, noen andre som har opplevd dette?

Har fremdeles sting som stikker meg minst tre forskjellige steder i nesa. Kommer ikke til selv, og er sur på hele klinikken, for kirurgen gjorde ikke det som var avtalt og jeg føler at jeg har kastet masse penger rett i do. 

Anonymkode: 84623...e59

Hei! Så vondt å lese at du har hatt så dårlig erfaringer fra klinikken. Jeg har operert meg der selv og føler også at pengene er skylt ned i vasken. Tvedt gjorde mer enn avtalt på meg og nesen min er mye mindre enn hva vi avtalte. Tippen ble operert på selv om jeg presiserte at jeg ikke ville det, nesebenet er filt ned såpass mye slik at huden "faller" ned i nesegangen min, og arrene etter stingene er fæle. Sykepleieren som skulle ta de ut rev de bare ut og var veldig uprofesjonell. Så jeg er ikke overrasket over hvordan de har behandlet deg. Jeg ville stått på mitt og vært veldig streng med de, slik at de i hvert fall kan få fjernet stingene som sitter i nesen din, ettersom hva sykepleieren sa til de kan de stingene som ikke blir tatt ut forårsake arrvev eller noe. Hvis ikke hadde jeg dratt til en annen klinikk for å få det gjort. Håper det ordner seg for deg!

Anonymkode: 203d1...f8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte nesen på Akademiklinikken tidlig i april. De fikk ikke ut alle stingene, noen andre som har opplevd dette?

Har fremdeles sting som stikker meg minst tre forskjellige steder i nesa. Kommer ikke til selv, og er sur på hele klinikken, for kirurgen gjorde ikke det som var avtalt og jeg føler at jeg har kastet masse penger rett i do. 

Anonymkode: 84623...e59

Jeg har opplevd det samme selv. Det tok mange måneder før stingene oppløste seg selv. Jeg begynner og bli litt sjokkert over Akademikliniken og Tvedt. Det er skrevet mye negativt om han den siste tiden. Jeg fikk resultater som er helt uakseptabelt. Jeg kommer til å sende klage til leder for  Akademikliniken og Pasientskadenemnda. Det er viktig at vi klager slik at denne praksisen ikke fortsetter. 

Anonymkode: b6612...bd5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Så vondt å lese at du har hatt så dårlig erfaringer fra klinikken. Jeg har operert meg der selv og føler også at pengene er skylt ned i vasken. Tvedt gjorde mer enn avtalt på meg og nesen min er mye mindre enn hva vi avtalte. Tippen ble operert på selv om jeg presiserte at jeg ikke ville det, nesebenet er filt ned såpass mye slik at huden "faller" ned i nesegangen min, og arrene etter stingene er fæle. Sykepleieren som skulle ta de ut rev de bare ut og var veldig uprofesjonell. Så jeg er ikke overrasket over hvordan de har behandlet deg. Jeg ville stått på mitt og vært veldig streng med de, slik at de i hvert fall kan få fjernet stingene som sitter i nesen din, ettersom hva sykepleieren sa til de kan de stingene som ikke blir tatt ut forårsake arrvev eller noe. Hvis ikke hadde jeg dratt til en annen klinikk for å få det gjort. Håper det ordner seg for deg!

Anonymkode: 203d1...f8b

Jeg begynner og bli litt sjokkert over Akademikliniken og Tvedt. Det er skrevet mye negativt om han den siste tiden. Jeg fikk resultater som er helt uakseptabelt. Jeg kommer til å sende klage til leder for  Akademikliniken og Pasientskadenemnda. Det er viktig at vi klager slik at denne praksisen ikke fortsetter. 

Anonymkode: b6612...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd det samme selv. Det tok mange måneder før stingene oppløste seg selv. Jeg begynner og bli litt sjokkert over Akademikliniken og Tvedt. Det er skrevet mye negativt om han den siste tiden. Jeg fikk resultater som er helt uakseptabelt. Jeg kommer til å sende klage til leder for  Akademikliniken og Pasientskadenemnda. Det er viktig at vi klager slik at denne praksisen ikke fortsetter. 

Anonymkode: b6612...bd5

Norsk pasientskadeerstatning heter det 😊

Anonymkode: b6612...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner og bli litt sjokkert over Akademikliniken og Tvedt. Det er skrevet mye negativt om han den siste tiden. Jeg fikk resultater som er helt uakseptabelt. Jeg kommer til å sende klage til leder for  Akademikliniken og Pasientskadenemnda. Det er viktig at vi klager slik at denne praksisen ikke fortsetter. 

Anonymkode: b6612...bd5

Norsk pasientskadeerstatning heter det 😊

Anonymkode: b6612...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner og bli litt sjokkert over Akademikliniken og Tvedt. Det er skrevet mye negativt om han den siste tiden. Jeg fikk resultater som er helt uakseptabelt. Jeg kommer til å sende klage til leder for  Akademikliniken og Pasientskadenemnda. Det er viktig at vi klager slik at denne praksisen ikke fortsetter. 

Anonymkode: b6612...bd5

Samme her. Jeg skal absolutt klage. Jeg er bare nødt til å ha fler bevis på hva som er feil og skal innom en del andre klinikker for å forhøre meg først. Han kan ikke fortsette sånn her. Det burde ikke være lov. Han ødelegger jo liv. 

Anonymkode: 203d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Jeg skal absolutt klage. Jeg er bare nødt til å ha fler bevis på hva som er feil og skal innom en del andre klinikker for å forhøre meg først. Han kan ikke fortsette sånn her. Det burde ikke være lov. Han ødelegger jo liv. 

Anonymkode: 203d1...f8b

Jeg har tenkt på at vi kunne gå sammen vi som har hatt mislykkete operasjoner hos Tvedt. Vi kan dele erfaringer og hjelpe hverandre. Det er lurt og gå til en annen kirurg for å få en «second opinion». Ja, han ødelegger liv. 

Anonymkode: b6612...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt på at vi kunne gå sammen vi som har hatt mislykkete operasjoner hos Tvedt. Vi kan dele erfaringer og hjelpe hverandre. Det er lurt og gå til en annen kirurg for å få en «second opinion». Ja, han ødelegger liv. 

Anonymkode: b6612...bd5

Jeg er veldig med på det!

Anonymkode: 203d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig med på det!

Anonymkode: 203d1...f8b

Hvordan kommer vi i kontakt med hverandre? 

Anonymkode: b6612...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vohnah
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommer vi i kontakt med hverandre? 

Anonymkode: b6612...bd5

Ta kontakt med meg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er misfornøyde med Tvedt, var dere på konsultasjon hos Morten Haug også før dere bestemte dere? 

Jeg skal operere hos Haug i begynnelsen av juli, men blir så redd av å lese historier om dere der resultatet har blitt estetisk verre enn før operasjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andrea87 skrev:

Dere som er misfornøyde med Tvedt, var dere på konsultasjon hos Morten Haug også før dere bestemte dere? 

Jeg skal operere hos Haug i begynnelsen av juli, men blir så redd av å lese historier om dere der resultatet har blitt estetisk verre enn før operasjonen..

Jeg var kun på konsultasjon hos Tvedt. Angrer på det nå. 

Anonymkode: b6612...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...