Gjest lmari Skrevet 19. februar 2004 #161 Del Skrevet 19. februar 2004 Så enkelt, og så fint! Hørtes flott ut, det! JEG VIL OGSÅ GIFTE MEG!! :evil: *surmuler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. februar 2004 #162 Del Skrevet 19. februar 2004 Juni04: Nei' date=' så fancy stempler er det nok ikke. Er helt vanlige stempler fra Panduro som det står "Innbydelse" og "Meny" på - så slipper jeg å skrive det hundre ganger. Forhåpentligvis blir det ganske fint![/quote'] Det tenkte jo ikke jeg på da :oops: Blir helt sikkert kjempe fint! Beskrivelsen av invitasjonene hørtes veldig fin ut i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #163 Del Skrevet 23. februar 2004 I dag sender sambo mail til hotellet der vi kan tenke oss å tilbringe bryllupsnatta. Vi har ikke tenkt oss noen brudesuite eller noe sånt fancy, men et vanlig, pent rom med utsikt over Nidelva og der vi kan sove litt lenge. For å finne ut hvilket hotell vi skulle kontakte, tok jeg en prat med mamma (som er litt sånn bisnissdame). Og så begynte vi å prate bryllup litt - og siden mamma og pappa skal bidra økonomisk til bryllupet, vedtok vi på stedet at vi skal ta oss råd til en liten bryllupsreise! Så da reiser vi vekk noen dager etter bryllupet, nå skal vi begynne å kose oss med kataloger og reisesider! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 23. februar 2004 #164 Del Skrevet 23. februar 2004 Heisann, og takk for koseleg helsing i dagboka mi! No har eg kikka litt her inne hjå deg - synst framleis det er så koseleg med bryllaup eg! (Hadde kanskje trudd eg skulle bli lei det når eg var godt gift sjølv, men dengang ei...) Og så var det jo du som skulle ha den nyyydelege kjolen! Heldig med den! :D Lukke til vidare då - med planlegging og alt. (Og skulle det vere noko ei 'røynd brur' (det høyrdest ille ut, gitt!) kunne stå til teneste med, er det berre å spørje!) Ha ein fin dag! Klem, Pip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. februar 2004 #165 Del Skrevet 24. februar 2004 Så hyggelig at dere får dere bryllupsreise! Jeg er kjempeglad for at vi kan ta oss råd til det også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #166 Del Skrevet 24. februar 2004 Så hyggelig at dere får dere bryllupsreise! Jeg er kjempeglad for at vi kan ta oss råd til det også :D Jeg også! Vi tenker hardt på noen dager i Tallinn akkurat nå - begge liker storbyferier, og så vil vi dra til et sted der ingen av oss har vært før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. februar 2004 #167 Del Skrevet 24. februar 2004 Har hørt veldig mye bra om Tallinn, så tror det kan anbefales!! I dag er jeg helt giftesjuk. Får noen sånne kvelder hvor jeg bare har lyst til å sette i gang med planleggingen.... Eller - sette seriøst i gang med planleggingen, jeg har selvfølgelig en del løse planer inni hodet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #168 Del Skrevet 25. februar 2004 Hurra! Smykkene mine (fra Lurifuxas geniale nettbutikk) kom i posten i går. De er kjempefine og vil passe akkurat til kjolen! Da er faktisk det meste av brudeutstyret på plass! Jeg mangler bare tiara og undertøy/strømper, men det har jeg jo fem måneder og vel så det på å skaffe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #169 Del Skrevet 25. februar 2004 Å, så morsomt! I dag har sambo vært og prøvd dresser til bryllupet, og jeg fikk være med. Siden han ikke har noen pen svart dress fra før, tenkte jeg på forhånd ut at en svart dress med diplomatjakke (midt på låret), vest og kalvekryss måtte være fint til bryllupet. Sånn kunne vi investere i findress for flere år framover samtidig. Og helt uten at jeg sa noe, kastet dama i dressbutikken (flinke VIC i Bodø!) to blikk på gutten min og kom fram med nøyaktig det samme som jeg hadde tenkt! Sambo, som ikke har hatt sterke meninger om dette før, falt pladask for dressen. Han følte seg sååå fin! Og det var han jammen også! Så med en enkel ettermiddagstur har vi bestilt dress, skjorte (elfenbenshvit), vest og fiiiiint slips - og han trengte bare å prøve en eneste dress! (Fornøyd sambo, ja!) Skulle ønske alt var like enkelt, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 25. februar 2004 #170 Del Skrevet 25. februar 2004 Dermed har dere begge to flotte antrekk (jeg har kanskje ikke sagt det før, men den kjolen du har valgt mener jeg at er helt perfekt for deg!). tror jeg skal ta meg en tur til kirka 7. august. Hvis det er greit, da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #171 Del Skrevet 25. februar 2004 Dermed har dere begge to flotte antrekk (jeg har kanskje ikke sagt det før, men den kjolen du har valgt mener jeg at er helt perfekt for deg!). tror jeg skal ta meg en tur til kirka 7. august. Hvis det er greit, da :oops: Selvfølgelig er det greit! Ville være kjempehyggelig å se deg! Og du, jeg trenger litt hjelp. Vi får en masse tilreisende til vårt improviserte korps, men en del instrumenter er litt prakkete å ha med seg. Tror du "gamlekorpset mitt" kunne være behjelpelig med et todagers utlån eller noe? Pappa er jo gammel styrerepr. der også - han skal være ansvarlig for dette korpset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 25. februar 2004 #172 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg kan sjekke opp litt jeg. Men send ei "ønskeliste", da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 25. februar 2004 #173 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei Ingeborg - måtte berre innom for å lese om dressen til mannen eg! Høyrest veldig fint ut - og eg trur de vil passe godt saman! :D (Min mann hadde vanleg svart dress med kremfarga vest og kravatt - var veeeldig fin han òg . Litt kjekt at ikkje alle har det same!) Håpar du har hatt ein fin kveld då, utan kjærasten! Klem, Pip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #174 Del Skrevet 26. februar 2004 Takk for hyggelig melding i dagboken min! Jeg slenger jo innom her av og til, jeg også, så jeg må nesten gi meg til kjenne Tallinn er en kjempefin by - jeg har vært der! God mat, spennende gamle bygninger og morsomme gatenavn (vi fant en gate som het Pikk... hihi! Huff, så barnslig... ) Så bra at brudgommen fant seg et fint antrekk! Jeg holdt på å dåne av hvor kjekk min brudgom var i sjaketten sin... Sukk... Nå henger han på veggen i sort/hvitt og ser uendelig stolt og pen ut! Ha en fin natt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 26. februar 2004 #175 Del Skrevet 26. februar 2004 Nå henger han på veggen i sort/hvitt og ser uendelig stolt og pen ut! ...må berre seie at akkurat det gjer darlingen min òg! (Og så er han litt alvorleg - grååådig stilig er han! ) Dessutan viser hans antrekk betre på det bildet enn kjolen min - synst det er litt OK òg eg - det er jo alltid brura som liksom skal 'puffast' i forgrunnen... Jaja - det var ein liten digresjon i dagboka di Ingeborg - beklagar! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #176 Del Skrevet 1. mars 2004 Hurra, pakken fra Panduro er kommet til postkontoret! Sambo skal hente stemplene våre i dag, da blir det morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 2. mars 2004 #177 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei! Takk for hilsen i dagboken min, det var koselig. Håper du får en superduper dag, og lykke til med de videre forberedelsene til den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 4. mars 2004 #178 Del Skrevet 4. mars 2004 Så, begynner du å bli en gammel dame du også??? Det er lov å være litt filosofisk anlagt når man runder en milepæl, synes jeg. Hva tenker du på, da?? Om to uker skal jeg i sesongens første bryllup, gleder meg voldsomt!! Jeg har så sansen for bryllup, synes det er en voldsomt romantisk handling og dag... Og snart-snart-snart er det din tur!!!!!!!!! klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #179 Del Skrevet 4. mars 2004 D'ække før i morra, da... Litt filosofisk, ja - sånn i retning "nå bør jeg vel føle meg voksen snart". Og inni meg er jeg vel mer fjortis enn noensinne. Likevel tør jeg å gifte meg! Og så er det så plagsomt å ikke ha fast jobb, og så... Noen som sa "brytningstid"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. mars 2004 #180 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har også lyst til å dra til Tallin en gang *drømmer* og alle andre storbyer da. Mye mer fan av storbyturer en charter til syden. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg