Gå til innhold

Livet,Døden og Andre Bagateller


MidnightChildDreamer

Anbefalte innlegg

Jeg syns jeg merket at du satt der ja. takk :)

jeg har snart bursdag, så jeg er glad for å få tilbake fantasien min :jepp:

Denne gangen skal du få fantasere om dere to ALENE.

Jeg er ferdig med han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne gangen skal du få fantasere om dere to ALENE.

Jeg er ferdig med han;)

Jeg som akkurat hadde fått dreisen på det. .

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RuskeSara
Denne gangen skal du få fantasere om dere to ALENE.

Jeg er ferdig med han;)

Jeg som akkurat hadde fått dreisen på det. .

:jepp:

Trekanten :skratte:

Rampejenter! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rampejenter! :hakeslepp:

Haha. :skratte:

Ikke jeg veeeel :sjenert:

Dog.. man gjør det man må for en natt med Sivert.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, ja!! :skratte:

Tomannssex har jeg egentlig hatt dreisen på en stund..

Ja det er blitt en rutine, påtide å krydre litt..

Jeg får kontakte Sivert igjen da. Vi er jo nesten fra samme sted... ler.

Æ renge han... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RuskeSara

Dette blir vel litt som å banne og pule i kirka men.. Jeg ser ikke helt what the fuss is about med denne Sivert jeg.. mulig at jeg har gått glipp av noe her, men jeg synes han er litt kjedelig?

Hvordan har dagen vært? fortsatt best med persiennene nede?

Jeg sier litt motsatt av de andre her jeg. Hvis du har det dritt og føler at alt er helt håpløst, så er det greit. Du får lov til det.

Når jeg er skikkelig nede i kjelleren, så DRITER jeg i at andre "forstår" meg og har hatt det på "samme" måte. Og det spiller ingen rolle om det finnes andre som har det værre enn meg, for det er umulig for meg å forholde meg til noe annet enn meg selv akkurat da. Og det faktum at det jeg føler er helt "normalt" gjør alt så jævla mye verre.

Men jeg vil at du skal ha en ting i bakhodet. Det er mørkest rett før soloppgang..

God natt Midnight! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Ruske, at man skal få lov å ha det jævli. Det er viktig.

Men om man lider av depresjon så er det også viktig å prøve å komme seg ut av det. Det er det bare den som lider av depresjon som kan gjøre, og da må man prøve å ikke dyrke depresjon. Jeg snakker av erfaring her at negative tanker gir flere, og motsatt. Det er en utrolig vond sirkel å komme i. Vond å komme ut av.

Jeg syns Midnight er urimelig hard mot seg selv. Hun er en fantastisk mor for Lille og det er faktisk den hele og fulle oppgaven hun bør duge til:) Resten kan hun bare skite i om hun har lyst.

Jeg kommer til å fortsette å gi klemmer å komme med oppmuntrende ord, selv om jeg respekterer at Midnight er i mørket om dagen.

Bare i håp om å lure frem smilet hennes.

At du ikke forstår deg på Sivert-tingen er egentlig litt rart;) Er samboeren din ei dame?? :ler: Du må minst være lesbisk for å ikke syns at Siverten er sexy;) :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Midnight er urimelig hard mot seg selv. Hun er en fantastisk mor for Lille og det er faktisk den hele og fulle oppgaven hun bør duge til:) Resten kan hun bare skite i om hun har lyst.

AAAAAAAAAAAAMEN!

--------------------------------

Madrugada Legger opp for godt. Etter jul...

:sukk::kjefte::trist: :dåne: :sur::grine:

Lå vel egentlig i kortene, men hadde jo håpt i det lengste på at det ikke skulle skje. Spesielt nå som det siste albumet hadde tatt dem tilbale til Industrial Silence "gammel" Madrugada.

Robert Burås kan rett og slett ikke erstattes.

Dette er et stort kapittel i NorskRock som avsluttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndag.

Og ganske lenge siden jeg har skrevet her i dagboka.

Det har skjedd så mye, og ingenting på en gang, at tankene har ikke vært helt skriveklare.

De er fortsatt ikke det merker jeg, så tar litt dagligdags i stedet.

Har vært hjemme alene med LilleMonster i helgen. Den søte, lille, blide ungen jeg har hatt det første året, er forsvunnet som dugg for solen. Frøkna har nemlig funnet ut at hun mener ting selv, og SKAL bestemme selv. :overrasket: Hun brukte halve lørdagen på å skrike, for så å sovne utmattet klokken syv, etter å ha nektet å sette seg i stolen for å få kveldsmat. Det må være slitsomt å ikke få viljen sin, for hun sov som en stein til halv åtte dagen etter.

Og det verste med det hele er at hun fortsetter idag.. :sur:

Jeg tror hun konsekvent, heretter, vil det motsatte av meg.

En annen ting i helgen er at DummeHund oppfører seg som en idiot. Om natten har han vekket meg hvertfall tre-fire ganger.. Åh! :kjefte: og det UTEN grunn. Jeg prøvde fortvilt å lufte han HALV seks imorges.. Og han sto bare og snuste i luften, og så ekstra dumt på meg.

Blir det en natt til, på en måten, så er han uten pels på Mandag.

Nei, nå sutrer hun igjen. Hvis jeg prøver å gjøre NOE nå, så HYLskriker hun. :dåne: Fordi hun VIL ikke det JEG forslår.

Sukk.

For et hundeliv.

Og i tillegg så venter jeg jo livet av meg på den teite ungen til MellonCollie som nekter å komme ut!! Hva MÅ til!!?

MellonCollie pleier å gjøre ting nøyaktig som meg, bare noen år seinere. Det har vi mange bevis på :) ..

Men ikke denne gangen.. Hun gjør helt motsatt!! Jeg heiv ut min ti uker for tidlig. Men denne LilleGutten klamrer seg fast på OVERTID!

Igjen :rope: FÅ HAN UT!! Tante Midnight vil hilse på. Det burde være grunn nok. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Hei hei.

Håper alt er bra med deg. Skjønner Lille er en "liten" utfordring om dagen. Utrolig hvor mye egne meninger slike små krapyler har. :skratte:

Det er stilig å se.

Jeg har vært sammen med tantebarna mine i dag. De er så herlig skjønne.

Gutt på snart 5 og jente på 2. Hun pleier knuge meg hardt rundt halsen å si: taaaaante miiiiiiiin. Absolutt skjønnest.

Bare send over Lille til meg en uke så kanskje eggstokkene roer seg litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag idag. Akkurat. Samme for meg.

Jeg er dårlig idag; med hodepine, VONDT i magen, og kvalm pga de to allerede nevnte komponentene. Men fordi jeg BARE går hjemme, har jeg ikke like rettigheter som andre når de blir syke. Jeg spurte om ikke Han kunne komme hjem en time eller to tidligere fra jobb, men visste jo svaret før jeg spurte, så kunne spart meg for det.

Jeg husker jeg hadde dobbelsidig bihulebetennelse. Ikke bare gikk jeg med den i nesten en uke, før jeg klokken fire en natt måtte krabbe til legevakten, men EN dag fikk jeg i sengen. Før jeg måtte fungere på dagtid som mamma igjen. Og det fullstappa av penicilin og paralgin forte. Legen var "grei" og skrev ut 50 i slengen til meg. Jeg har full forståelse av hvorfor folk blir pillenarkomane!! Det er noe av det mest surrealistiske jeg har opplevd. Måtte gå bøyd, og kastet opp fordi jeg hadde så vondt.

Jeg må rett og slett tigge om å få lov til å være syk. Overbevise nesten.. Deilig følelse.

Nå skal jeg legge meg. LilleSøte sover. Alt annet får vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tirsdag idag. Akkurat. Samme for meg.

Jeg er dårlig idag; med hodepine, VONDT i magen, og kvalm pga de to allerede nevnte komponentene. Men fordi jeg BARE går hjemme, har jeg ikke like rettigheter som andre når de blir syke. Jeg spurte om ikke Han kunne komme hjem en time eller to tidligere fra jobb, men visste jo svaret før jeg spurte, så kunne spart meg for det.

Jeg husker jeg hadde dobbelsidig bihulebetennelse. Ikke bare gikk jeg med den i nesten en uke, før jeg klokken fire en natt måtte krabbe til legevakten, men EN dag fikk jeg i sengen. Før jeg måtte fungere på dagtid som mamma igjen. Og det fullstappa av penicilin og paralgin forte. Legen var "grei" og skrev ut 50 i slengen til meg. Jeg har full forståelse av hvorfor folk blir pillenarkomane!! Det er noe av det mest surrealistiske jeg har opplevd. Måtte gå bøyd, og kastet opp fordi jeg hadde så vondt.

Jeg må rett og slett tigge om å få lov til å være syk. Overbevise nesten.. Deilig følelse.

Nå skal jeg legge meg. LilleSøte sover. Alt annet får vente.

God bedring! Håper at du er mye bedre når du våkner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Håper at du er mye bedre når du våkner...

Takk.Blei jo en liten tur, da.. bedre enn ingenting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg på biblioteket. Listen, som skal ta meg inn i høstmørket, blei som følgende:

Gal, jeg? ..nei, bare litt spiseforstyrret - Hege Arstad -

Lest den før, men finner veldig mye "trøst" i hennes måte å beskrive hvordan hun allerede som barn hadde den vonde klumpen i magen, og kloen rundet hjertet. Faktum at man aldri er betingelsesløst lykkelig, selv når man er liten og burde vært uten bekymringer. Og når man innser at ikke alle har det sånn...

Skam - Karin Alvtegen-

Ikke hørt eller lest noe om den, men boken solgte seg selv med utdraget på baksiden.

"(...) hvor stor makt redsel og angst kan ha over et menneske, og som forteller om den "største" skammen av alle: å aldri ha følt seg elsket.

Huset med den blinde glassveranda -Herbjørg Wassmo-

Har lånt hele triologien om Tora, og gleder meg til å lese den. Handler om overgrep. Et tema som jeg er over gjennomsnittet interessert i, og som jeg syns det er viktig å snakke om, lese om, tenke på: sørge for at trollet ikke kan leve i mørket, men tenne lys overalt, slik at det er umulig for det å overleve.

Opptegnelser fra det døde hus - Dostojevskij-

2bind.

Skrevet utifra opplevelsen av da han satt i fangenskap.

Vannliljen -Hanne Dahl-

Avisene kalte boken spekulativ da den kom, og forlaget fikk på poten. Den handler om multiple personligheter, og om følgene av overgrep. Det sies at den er biografisk, og at Hanne Dahl med hjelp av leger, og forlag, har fått skrevet ned sin historie.

Gruer og "gleder" meg.

Med dette tror jeg høsten skal få en god, og tankefull start.

Jeg gruer meg så jeg blir kvalm, og får noe som ligner et svart tomrom i magen når jeg tenker på at jeg skal flytte fra Trondheim. Hjem til det som var. Han sier irritert at jeg bare sier dit jeg IKKE vil flytte, og alikevel: så mange ganger som jeg har hvisket, skreket, sagt, og insistert på at dit vil jeg ikke flytte, så er det AKKURAT dit vi flytter.. Ting bare skjer rundt meg, føles det som. Og dette er en praktisk løsning, og helt klart det beste for vår økonomiske situasjon nå.. Så joda: et halvt år skal jeg vel klare. Hadde jeg bare visst at vi ikke skulle bli på Østlandet.

Jeg tror hvis bare jeg kunne valgt, så ville jeg bodd her i Trondheim, eller i Bergen. Men, fortrinnsvis Bergen. Det er disse stedene jeg føler jeg har noen form for røtter, og som jeg kan kalle hjem. Jeg føler meg trygg. Problemet sånn jeg ser, i hovedsak, er at Han ville nok gjerne bodd på østlandet, og familie på begge sider ville gitt meg hele skylda for at vi ikke ble der. Den karamellen vet jeg ikke om jeg orker å ta alene. Pappa forstår meg, det er resten som drar og sliter i oss.

Leker med ideen om å ta en eller to av fag i semesteret, og prøve å virkelig satse på min store drøm; Psykologi. Men selvtilliten svikter. Troen svikter. Også er jeg like langt.

Jeg har aldri klart å satse på noe jeg virkelig vil.. nettopp fordi jeg er redd for å satse alt og alikevel ikke klare det.

Nei, nå roper lilleMonster fra grinden sin :jepp: jeg får nok dra hodet ut av min egen selvmedlidenhet og leke litt mamma :)

Over og ut --

Endret av MidnightChildDreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...