Gå til innhold

Livet,Døden og Andre Bagateller


MidnightChildDreamer

Anbefalte innlegg

Kjære Midnight.

Hvorfor må du være den alle forventer at du skal være? Hvorfor ikke bare være deg? Jeg sier fra til mine omgivelser nå så får de bare syns jeg er rar, lat eller uinteressert. Jeg er syk. Kanskje du er syk? Har du tatt en blodprøve? Høres veldig ut som meg, stoffskifte som er lavt, og det er veeeeeeldig vanlig etter fødsel. Kjenner meg så igjen i dette du skriver: nedstemt, dårlig samvittighet, sliten av forventninger, folk osv?

Jeg tror du må komme til et steg der du godtar deg selv slik du er. Ikke mer ikke mindre. At du er fantastisk slik du er. Selv om du ikke strikker og lager de flotteste retter. Det som er viktig er at du tar deg av barnet ditt, gir det trygghet og kjærlighet, thats it. Så får alle sånne perfekte mammating være det. Tror du har laget et urealistisk bilde av forventninger. Jeg tror at din måte å være mamma på er helt topp! :)

Les symptomer på lavt stoffskifte, bare for å utelukke at det kan være det. Å leve med de symptomene i hverdagen, umedisinert er et lite helvete.

Jeg vet også at du har hatt det veldig tøft og det kan være pga det at du sliter.

Kan du snakke med noen om dette? Lufte det å få det ut slik at de rundt deg kan støtte deg litt, eller skjønne når det blir for mye?

Jeg skulle ønske noen kunne hjelpe deg litt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slites mellom det å gjøre det jeg trenger å gjøre, for å kunne være det mennesket og mamman jeg vil være, og hensynet til det som er "rett" og fornuftig i alle andres øyne. Jeg elsker å være mamma. Det er alt det andre jeg ikke passer inn i.

(....)

så.. er jeg av de menneskene som kommer til å sitte mutters alene når jeg er 70? .. og angre på alle jeg burde tatt vare på i min omgivelse, men som da er borte fordi jeg sparket dem vekk...? Jeg er jo så glad i dem. Veldig.

Jeg tror andre har mer fornuftige svar på førsteavsnittet dit enn meg, så jeg skal ikke si noe annet enn at det som er "rett og fornuftig" i andres øyne slett ikke passer for alle. Og jeg tror definitivt ikke at alle som lever rett og fornuftig er så innmari lykkelige heller? Man ser vel stadig vekk bevis på det, at de som lever det A4-livet du snakker om der, har et helt annet liv under overflaten? Forskjellen på deg og mange andre er at du er ÆRLIG om at du ikke ønsker det. Mens mange andre presser seg inn i forma, frem til de sprekker ut av den og konsekvensene kan da bli så store..

Men det viktigste jeg ville i, er at du definitivt ikke kommer til å være alene når du er 70. Ikke en gang om du VIL være alene når du er 70, kommer du til å være det. For det er mange som er så glad i deg også. Veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle startet kurs i dårlig samvittighet, hvordan slutte med det...?

Står en artikkel i Kamille (siste utgave) om akkurat dette.

Kjente meg veldig igjen.

Håper det går bedre med deg?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RuskeSara
Verdens vakreste nettside

.. og da mener jeg musikk, velkomst, og noen av bildene..

Noen av de andre bildene har jeg lyst til å brenne. Men, det er meg.

Herregud, det der var dypt.. jeg begynte å grine da jeg fikk velkomsbeskjeden.

jeg har en dårlig dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle startet kurs i dårlig samvittighet, hvordan slutte med det...?

Står en artikkel i Kamille (siste utgave) om akkurat dette.

Kjente meg veldig igjen.

Håper det går bedre med deg?

:klemmer:

Jeg tror mitt kall her i livet er å dokumentere et liv i dårlig samvittighet, og Murphys grep.

Herregud, det der var dypt.. jeg begynte å grine da jeg fikk velkomsbeskjeden.

jeg har en dårlig dag..

Jeg vet.. gråt jeg også.

Den rørte virkelig i et eller annet.

Jeg kan godt ta den dårlige dagen for deg om du vil.. siden jeg allerede er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet Kaster det i ansiktet på meg idag.

Takk Skal du Ha.

Ikveld er det konsert, og det med et av mine yndlingsband, og med drømmemannen i front: Madrugada!! Gleder meg til stemning, og opplevelse, men gruer meg til å begynne å gråte av de sangene som gjør noe med meg.

Nå skal Lille få barnevakt, også skal jeg hengi meg til vin, musikk og følelser. Tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet Kaster det i ansiktet på meg idag.

Takk Skal du Ha.

Ikveld er det konsert, og det med et av mine yndlingsband, og med drømmemannen i front: Madrugada!! Gleder meg til stemning, og opplevelse, men gruer meg til å begynne å gråte av de sangene som gjør noe med meg.

Nå skal Lille få barnevakt, også skal jeg hengi meg til vin, musikk og følelser. Tror jeg..

Det høres ut som du får en flott kveld. Misunnelig. Jeg digger Sivert Høyem.

De er jo fra Vesterålen de gutta også;) Slik som meg.

Kos deg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du får en flott kveld. Misunnelig. Jeg digger Sivert Høyem.

De er jo fra Vesterålen de gutta også;) Slik som meg.

Kos deg masse:)

Sivert er fra Sortland.. Nå er ikke jeg vm i geo, men er det rundt samme plassen?! :)

Jeg skal forøvrig gifte meg med Sivert. Hvis ikke så gidder jeg ikke gifte meg.

Forøvrig digger jeg nordlendinger.. I det minste når jeg er full :hoho:

Nå kribler det litt ja. Hører på den nyeste plata, og man kan ikke annet enn å elske det. De har virkelig gått tilbake til Industrial Silence og The Nightly Disease perioden. De er forøvrig også de beste albumene syns jeg..

RIP Robert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forøvrig gifte meg med Sivert. Hvis ikke så gidder jeg ikke gifte meg.

Bra ikke jeg er med på konsert denne gangen, kanskje du også har sjangs til å få litt oppmerksomhet fra ham nå?;)

:fnise:

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra ikke jeg er med på konsert denne gangen, kanskje du også har sjangs til å få litt oppmerksomhet fra ham nå?;)

:fnise:

Kos deg!

hahahahahaha :hoho:

den satt jeg faktisk og ventet på!!!

Stakkar Sivert.. han kan jo ikke noe for at han blei blendet av min skjønnhet og utstråling. Han så rett og slett så dårlig at han tok "feil" hånd ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg innmari nysgjerrig her!!

Troll har ikke hyla enda i kveld. Pjuh. Blir vel nå siden jeg påpeker mangelen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg innmari nysgjerrig her!!

Troll har ikke hyla enda i kveld. Pjuh. Blir vel nå siden jeg påpeker mangelen.. :P

Bank bank!!! har du ikke lært deg at du må banke i bordet når du sier slike ting, hvis ikke går det troll i ord. :sjokkert:

Nysgjerrig? på hva da?

MellonCollies desperate forsøk på å ta ifra meg Sivert? :hoho:

Mmmm.. forresten nydelig med hvitvin som bruser.. når den ikke er musserende. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sivert er fra Sortland.. Nå er ikke jeg vm i geo, men er det rundt samme plassen?! :)

Jeg skal forøvrig gifte meg med Sivert. Hvis ikke så gidder jeg ikke gifte meg.

Forøvrig digger jeg nordlendinger.. I det minste når jeg er full :hoho:

Nå kribler det litt ja. Hører på den nyeste plata, og man kan ikke annet enn å elske det. De har virkelig gått tilbake til Industrial Silence og The Nightly Disease perioden. De er forøvrig også de beste albumene syns jeg..

RIP Robert.

Jeg er fra en liten møkkaplass bare en liten time fra Sortland.

Jeg kunne egentlig tenkt meg å giftet meg med han jeg også. Så kan han synge Lift me eller into the sea når jeg skal sove :hjerter_rundt::hjerter:

Endret av Lissi33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra en liten møkkaplass bare en liten time fra Sortland.

Jeg kunne egentlig tenkt meg å giftet meg med han jeg også. Så kan han synge Lift me eller into the sea når jeg skal sove :hjerter_rundt::hjerter:

Her i min dagbok er det bare jeg som får lov til å fantasere om Sivert, bare så det er sagt. Noe annet er som å banne i kirken for de som tror på sånt tull. :kjefte:

MEEEEN.. skulle jeg velge nattasang ville det blitt Step Into This Room.. eller Sail Away.. eller A deadend Mind.. eller Only When You`re Gone.. :sengekos:

Så. Hvis dere skal fantasere om Sivert, så skal jeg også være i den fantasien.. FORSTÅTT!?

Og nå må jeg være litt STRENG! :sjokkert:

(jeg liker når du er litt streng, onkel Anders..:hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i min dagbok er det bare jeg som får lov til å fantasere om Sivert, bare så det er sagt. Noe annet er som å banne i kirken for de som tror på sånt tull. :kjefte:

MEEEEN.. skulle jeg velge nattasang ville det blitt Step Into This Room.. eller Sail Away.. eller A deadend Mind.. eller Only When You`re Gone.. :sengekos:

Så. Hvis dere skal fantasere om Sivert, så skal jeg også være i den fantasien.. FORSTÅTT!?

Og nå må jeg være litt STRENG! :sjokkert:

(jeg liker når du er litt streng, onkel Anders..:hoho: )

Ok det blir litt rart for meg men ok, fra nå av fantaserer jeg bare om Sivert, deg og meg :skratte:

De sangene du skrev ned der blir nå lastet ned. :) Nattsang, du jeg og Sivert... :sengekos:

Endret av Lissi33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok det blir litt rart for meg men ok, fra nå av fantaserer jeg bare om Sivert, deg og meg :skratte:

De sangene du skrev ned der blir nå lastet ned. :) Nattsang, du jeg og Sivert... :sengekos:

:sjokkert:

:wow::overrasket:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kys_2: jeg og Sivert, :pisk::humpe:

:bryllup: jeg og Sivert.

:babyjente:

du barnevakt :kgbaby:

:roser: takk:) Fint jeg fikk tilbringe natten med Sivert :gjeiper:

Han var rå;)

Men du var med i fantasien, vi tenkte på deg:)

Endret av Lissi33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dagenderpå, men ikke så ille som den kunne vært. Og det kan jeg bare takke Madrugada for.. Dessverre.

Jeg trodde aldri jeg kom til å ta slike ord i min munn, men... skuffa?! ... :overrasket:

Flere ting spilte inn: Dårlig lyd. Og da mener jeg så dårlig lyd at det faktisk ødela noen av de få sangene som KUNNE vært små høydepunkt. Som om ikke det var nok spilte de omtrent NØYAKTIG det samme som i storsalen, samfundet, for to år siden. Bortsett fra noen låter fra den nye plata selvfølgelig. Ventet og ventet og ventet på "noe nytt", men igjen kom strange color blue, black mambo, og majesty. Disse har vi jo hørt live aaaaltfor mange ganger, Sivert. :roll:

Og hadde de enda gjort noen nye varianter av disse tingene, men akk.. nei. De har jo så mange fantastiske låter og ta av, som folk lengter etter å høre live..

Samtidig syns jeg til tider at bandet var tafatt og ganske uinteressert. Man fikk flere ganger inntrykk av at Sivert ville raskest mulig hjem til en kald øl og senga på hotellrommet. Publikum var heller ikke noe å skryte av. Så: var det bandet som smittet med sin tafatthet, eller var det omvendt?

Madrugada blir sett på som et av Norges beste band, og de beviser det ved å fylle en 4000 arena to kvelder på rad, i Trondheim. Men, de ga ikke det man ønsket seg, og det er det man som noen av de beste aldri har råd til å feile på.

Vet ikke om avisene og publikum ellers er enig i min oppfatning, men jeg håper konserten fredag blir særdeles bedre for de som stiller da.

MEN! jeg vet hvilket hotell Sivert er på..

:hoho:

Lurer på om det ikke blir en bytur fredag.. :goodbye:

Var visst ikke BARE vås ifra min side..

Endret av MidnightChildDreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dagenderpå, men ikke så ille som den kunne vært. Og det kan jeg bare takke Madrugada for.. Dessverre.

Jeg trodde aldri jeg kom til å ta slike ord i min munn, men... skuffa?! ... :overrasket:

Flere ting spilte inn: Dårlig lyd. Og da mener jeg så dårlig lyd at det faktisk ødela noen av de få sangene som KUNNE vært små høydepunkt. Som om ikke det var nok spilte de omtrent NØYAKTIG det samme som i storsalen, samfundet, for to år siden. Bortsett fra noen låter fra den nye plata selvfølgelig. Ventet og ventet og ventet på "noe nytt", men igjen kom strange color blue, black mambo, og majesty. Disse har vi jo hørt live aaaaltfor mange ganger, Sivert. :roll:

Og hadde de enda gjort noen nye varianter av disse tingene, men akk.. nei. De har jo så mange fantastiske låter og ta av, som folk lengter etter å høre live..

Samtidig syns jeg til tider at bandet var tafatt og ganske uinteressert. Man fikk flere ganger inntrykk av at Sivert ville raskest mulig hjem til en kald øl og senga på hotellrommet. Publikum var heller ikke noe å skryte av. Så: var det bandet som smittet med sin tafatthet, eller var det omvendt?

Madrugada blir sett på som et av Norges beste band, og de beviser det ved å fylle en 4000 arena to kvelder på rad, i Trondheim. Men, de ga ikke det man ønsket seg, og det er det man som noen av de beste aldri har råd til å feile på.

Vet ikke om avisene og publikum ellers er enig i min oppfatning, men jeg håper konserten fredag blir særdeles bedre for de som stiller da.

MEN! jeg vet hvilket hotell Sivert er på..

:hoho:

Lurer på om det ikke blir en bytur fredag.. :goodbye:

Var visst ikke BARE vås ifra min side..

Ja, stikker du innom??? Hadde vært hyggelig å hilse på deg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...