Gå til innhold

Livet,Døden og Andre Bagateller


MidnightChildDreamer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville bare gi deg en kjempestor :klemmer: Noen ganger blir ord fattige :klemmer:

Hm.

Hehe.

De andre vet hva jeg skal si nå...

IM NOT A HUGGER!! :skratte:

Men takk for tanken bak, alikevel. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, og helg igjen.

Kom på at jeg faktisk har hatt to kjempefine dager denne uken!! Uten og si ifra her inne... DET er jo ikke rettferdig. Med all den sutringa og tankespinninga som er i den dagboken her, så burde det å rapportere om fine dager, være det minste jeg gjorde. :jepp:

Så here goes:

Forrige fredag skulle jeg feire bursdagen min. Tenkte å piffe opp selskapelighetene med en flaske Hot and Sweet. Smart. :lur:

Vi gikk hardt ut på Vors, med en drikkelek som jeg lærte, i mine hobbyalkoholiker dager, i Bergen. Det sier vel litt når man må ha "skumpose" ved siden av..

(en skumpose er når man har styrtet en øl, og det overflødige kommer opp igjen.. i form av skum..:jepp:)

Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier at alle var på plass i åttetiden, og før klokken hadde slått ti, var samtlige festdeltagere tilbake i Steinaldern.

Så blei singstar bragt på banen, og dermed også Shotsglassene. :ler: Igjen: smart!

Deretter, mens vi manøvrerte oss gjennom JahnTeigen, DDE, og diverse annet snacks som hører den tidsalderen til, blei flasken med Hot and Sweet på mystisk vis tømt. Og i ettertid har det blitt anntydet at det meste havnet i mitt gap.

Så da gikk det som det noenganger gjør: Lyset gikk.

Jeg husker ikke at jeg trengte hjelp med trappen. En skummel spiraltrapp fra fjerde etg! Jeg husker ikke at jeg trynte utenfor i brosteinen, som seg hør og bør. Og jeg husker ikke at kjæresten til venninna mi tok på seg vikarjobben for balanseevnen min. Skjønner ikke hvorfor den avspaserte akkurat DA jeg trengte den som mest?! :fy_fy:

"Vel" fremme på utvalgt utested blei inngangen et problem. Men siden det var bursdag, fikk jeg komme inn med et løfte om at jeg ikke skulle drikke mer. Dumme, dumme, og eventyrlige naive dørvakt! :jepp: Etter det gikk lyset for resten av deltagerene, også, på reisen tilbake til Steinalderen.

Kort oppsummert: jeg husker jeg sang. Og jeg husker jeg satt i sofaen hjemme klokken o2.54 og vinglet.

For en kveld :skratte:

Jeg vil påpeke at i ettertid fikk jeg høre at ingen hadde sett meg så full på flere år. Så da er det lov :jepp:

Men, jeg lever etter prinsippet: det man ikke husker, det har ikke skjedd.

Den andre dagen var den faktiske bursdagen min!! Ikke bare fikk jeg tonnevis av mld og Fjesgratulasjoner, men Han gjorde virkelig en innsats for at jeg skulle få en fin dag. Jeg følte meg ikke i form til å gå ut å spise, men vi bestilte pizza, og så en film, og jeg fikk sitte opp med rødvinsglasset og msn så leeenge jeg ville :jepp:

PLUSS! at Han ga meg verdens beste, andre bursdagsgave: Han hadde tatt seg fri tre timer dagen etter, slik at jeg skulle få sove ut. Selvom det innebar at Han måtte jobbe overtid samme dagen.

Det er godt å føle seg tatt vare på. Jeg vet Han bryr seg om meg. Selvom ting ikke er så enkelt for oss om dagen.

Han er et fantastisk menneske. Det er ikke til å komme bort ifra.

Så.. to dager av en hel uke! Jeg syns ikke det er så verst. :)

Og det ligger ann til en fin kveld ikveld også.

Skal på Samfundet og finne en med mokkasiner og bart, og gi vedkommende litt juling :jepp:

:skratte: intern.no

Ha en god helg allesammen!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du hadde en super bursdag! Og du har helt rett i at det man ikke husker har ikke skjedd...

Og bare så du vet det, den linken til bildene... Jeg satt på jobben og gråt :sjenert: Var veldig glad for at det var så tidlig på morgenen at ingen andre var kommet.

God helg til deg og lillemonster og snille kjæresten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du hadde en super bursdag! Og du har helt rett i at det man ikke husker har ikke skjedd...

Og bare så du vet det, den linken til bildene... Jeg satt på jobben og gråt :sjenert: Var veldig glad for at det var så tidlig på morgenen at ingen andre var kommet.

God helg til deg og lillemonster og snille kjæresten din!

Ja, den linken gjør noe med både et mammahjerte, og VilBliMammahjerter, og andre hjerter for den saken skyld..

Så du var kanakkas når jeg drev med fødsel?! :hoho: Du var veldig oppegående på meldinger, da :)

:skratte:

Jeg konsentrerte meg veldig når jeg kom hjem.. slik at jeg fikk sendt meldinger til dere. Dere fikk ingen meldinger mellom tolv og tre? ;)

Jeg var med deg...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RuskeSara
Fredag, og helg igjen.

Kom på at jeg faktisk har hatt to kjempefine dager denne uken!! Uten og si ifra her inne... DET er jo ikke rettferdig. Med all den sutringa og tankespinninga som er i den dagboken her, så burde det å rapportere om fine dager, være det minste jeg gjorde. :jepp:

Two out of seven? Jeg synes ikke det er så værst uttelling altså!

Denne uka har egentlig vært tvers igjennom kjip.. verden 6 - RuskeSara 0.. Takk

Hva gjør du i helga da? Koser deg med lille og mannen?

Jeg venter på sambo, igjen.. og er dritt lei av det, igjen..

Han kommer hjem i morgen, men da er han sikkert sliten og sur etter uka og helgens utskeielser.. Woho for me!

Takk gud for at det er TO filmer med Ben Affleck på tv i kveld.. det synes jeg ærlig talt at jeg har fortjent :jepp:

God kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Hm.

Hehe.

De andre vet hva jeg skal si nå...

IM NOT A HUGGER!! :skratte:

Men takk for tanken bak, alikevel. :jepp:

:fnise: Men jeg har vært borte så lenge at jeg har ikke fått lest meg opp i dagbøker :tunge1: Will never happen again ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Men jeg har vært borte så lenge at jeg har ikke fått lest meg opp i dagbøker :tunge1: Will never happen again ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola:

Her er både Monster og jeg syke.

Massevis av basselusker på byen i Trondheim, virker det som.

Jeg var helt gåen lørdag. Joda, dagenderpå-redusert, men noe annet verket i kroppen. I tillegg begynte LilleMonster å siifra at noe ikke var som det skulle. Sutre.no

Og ganske riktig: natt til mandag begynte det. En hel natt med vugging, og sykekose baby er ikke det man egentlig er opplagt til når man har feber og halsvondt, og begynnende UVI selv. Men Han tok dyna og la seg på stua, og sa dagen etter at han kunne da ikke komme og gå på jobben som han ville?! :kjefte: :slår:

Så da sto snuppa og jeg syke igjen, uten hjelp, etter en veldig lang natt.

Hun lå riktignok i senga med meg, så vi halvsov vel innimellom vi også, men..

Samme idag, men natten har vært så godt som normal for de to andre. Jeg har ligget og vridd meg i diverse sykdomsubehag. Deilig..

Skal til Helsesøster om en liten time, derfor jeg ikke er i senga. :sukk:

MEN!! NÅ ER GOSSIPGIRL epsioden, som kom ut inatt, lastet ned! Jeg gleder meg til kveldstimene mine!!!! :jepp:

You know u love me,

xoxo!

:hoppe:

nei, orker ikke hoppe..

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RuskeSara

Æsj og isj! Sykdom på store og små er noe skikkelig drit!

God bedring til dere begge! :kose:

Så typisk mannfolk å komme med sånne kommentarer! Nei, gud forby at DE blir borte fra jobben noen dager! de er jo så mye viktigere enn alle andre.. tror det der er en gjenganger. :jepp:

Min samboer har problemer med å fortså hvorfor jeg er så dårlig hele tiden. Hvis jeg har noen gode timer glemmer han at jeg faktisk fortsatt er dårlig, og så forventer han at jeg omtrent skal slå knute på meg selv for å ordne ting og tang hjemme. Jeg er jo tross alt bare på jobb halve dagen! Idioten..

I helgen kom faktisk ordet "hypokonder" til overflaten for første gang på lenge også. Da kan du tro det ble huskestue! :kjefte:

Men du må passe godt på så ikke mannen blir syk også. For da har du plutselig to barn å ta deg av :gjeiper:

Håper formen bedrer seg raskt for dere begge da!

Kos deg med Gossip girl episoden, for en fantastisk serie!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj og isj! Sykdom på store og små er noe skikkelig drit!

God bedring til dere begge! :kose:

Så typisk mannfolk å komme med sånne kommentarer! Nei, gud forby at DE blir borte fra jobben noen dager! de er jo så mye viktigere enn alle andre.. tror det der er en gjenganger. :jepp:

Min samboer har problemer med å fortså hvorfor jeg er så dårlig hele tiden. Hvis jeg har noen gode timer glemmer han at jeg faktisk fortsatt er dårlig, og så forventer han at jeg omtrent skal slå knute på meg selv for å ordne ting og tang hjemme. Jeg er jo tross alt bare på jobb halve dagen! Idioten..

I helgen kom faktisk ordet "hypokonder" til overflaten for første gang på lenge også. Da kan du tro det ble huskestue! :kjefte:

Men du må passe godt på så ikke mannen blir syk også. For da har du plutselig to barn å ta deg av :gjeiper:

Håper formen bedrer seg raskt for dere begge da!

Kos deg med Gossip girl episoden, for en fantastisk serie!! :jepp:

Ja, merkelig hvor forferdelig det er å ringe sjefen og si at man må være hjemme hos sykt barn..

Det verste er den følelsen hvor man man tenker at man må overtale og overbevise vedkommende om at man er syk nok til å få omsorg, eller til at man trenger ekstra hvile..

:sukk:

Ja,ja..

Hadde Han kalt meg hypokonder hadde jeg gått i taket! :slår:

Kjenner jeg har lyst til å komme å gi din litt juling og!!

Innom å sier hei, god bedring og gratulere med overstått bursdag :bursdag:

Tusen takk, og masse velkommen tilbake. Her er bare elendighet som vanlig!! Enjoy :jepp:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RuskeSara
Hadde Han kalt meg hypokonder hadde jeg gått i taket! :slår:

Kjenner jeg har lyst til å komme å gi din litt juling og!

:ler:

He is all yours!

For å si det på god gammeldags ghetto slang:

He is in good need of a real whoop-ass! :slår:

Hehe

Nei, har ikke sett den siste GG episoden, men jeg skjønner jo at jeg må gå til anskaffelse av snarest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Long time, no.. ehm... writing.

Istad etter at LilleMonster hadde badet, så sto hun på stellebordet, mens hun holdt hendene på hver skulder, fordi jeg skulle ta på henne bleie. (Er jo blitt så stor, at å ligge på stellebordet er nesten bortimot uaktuelt.)

Også ser hun på meg, lener hodet/kinnet inntil ansiktet mitt og lager koselyd. Mmmmmm, Mama, sa hun. Hun sto sånn leeeenge.. Hvertfall i hennes øyne, dvs to og et halv sekund.

:strix:

Hun har sagt mamama og papapa lenge, og viser tydelig at hun vet hvem vi er. Spesielt når hun blir lei seg og gråter roper hun på meg.

Men akkurat denne episoden er noe jeg kommer til å gjemme i hjertet mitt for alltid. Kontakten i øynene hennes. Kjærligheten..

Hun er ei sånn fantastisk lita jente. :jepp: Jeg vil gjøre alt for henne.

Skal prøve å få skrevet en lenger oppdatering imorgen kveld. Jeg og LilleMonster reiser nedover til Østlandet. Og jeg kan ikke si jeg gleder meg til å fly med henne nå.. Viljesterk.no :snurt:

Vi skal besøke mamma først, også sitte på Han ned fredag, videre til Sarpsborg hvor vi skal i 50 årslag!

Jeg gruer meg til alt dette, fordi jeg føler det blir mer stress enn kos.. Og når min Lille fortsatt ikke er frisk, og jeg enda ikke har pakket, og flyet går imorgen ti over tolv... au! :bond:

MEN!!

Jeg får endelig hilse på LilleGutt til MellonCollie min. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RuskeSara

God tur til deg Midnight! :goodbye:

Jeg må si at livet har gitt meg mange overraskelser.. en av de er dette med å bli "voksen".

Jeg har alltid gledet meg til å bli stor, for da skulle jeg endelig få lov til å bestemme over meg selv, og ta beslutninger utifra egne ønsker. Der tok jeg skammelig feil!

For på meg virker det som om det å bli stor ikke innebærer annet enn mer ansvar, bare for meg selv og alle andre. Jo eldre jeg blir, jo mer er jeg forpliktet til å gjøre det som er riktig for menneskene rundt meg, og det blir mindre og mindre akseptert å gjøre "som man selv vil"..

Jeg har fåt en ny medfølelse med gamle, bitre og grinete mennesker. Når man har brukt et helt liv på å føye seg for v erden rundt seg, for så å bli satt igjen i et mørkt hjørne av samfunnet må føles veldig urettferdig! Tenkt å gi av seg selv i så mange år, og aldri få så mye som et takk tilbake.. Jeg kommer nok til å bli en kjip gammel dame :fnise:

Håper turen nedover ikke bare blir vanskelig for deg, men at du kan få noen fine opplevelser også!

Jeg misunner deg ikke å reise med barn! Jeg synes det er mer enn nok å skulle passe på meg selv på tur jeg..

Venter spent på oppdatering! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må begynne å bli flinkere til å skrive her litt oftere, for det er så vanskelig å oppsummere så mange dager av gangen, når de alle består av forskjellige sinnstemninger, og opplevelser deretter.

Jeg er inne i mine siste to uker i Trondheim, og det nærmer seg faretruende bare en.

Jeg er LIVREDD. :omg:

Skal ha avskjedsfest til fredagen.. Og jeg tilbringer så mye tid jeg bare kan med de jeg vil savne mest.

:( :(

Det føles ut som at hver gang jeg slår rot et sted, så blir jeg revet opp av andre enn meg selv. Det RuskeSara skriver over her, om at man gleder seg til å bli voksen for da kan man bestemme selv.. men så ender man opp med det helt motsatte. I et virrvarr av hensyn og følelser, og angsten for å ikke gjøre det rette. Det mener jeg er en defekt i systemet vårt. Er vel ikke sånn vi mennesker er skapt til å leve livene våre?

Jeg er en tankespinner og ei vimse. Jeg bruker veldig lang tid på å komme frem til avgjørelser, få gjort ting, og å tenke igjennom ting. Uansett på hvilket plan i livet. Men jeg ser mer og mer at det blir sløseri med tid.

Imorgen kan jeg dø.

Idag kan jeg dø.

Eller om to uker..

Og hva har jeg gjort annet enn å bruke nesten all min tid på bekymringer og angst..? Jeg er en drømmer, men har drømt bort en stor del av livet mitt allerede..

Når skal drømmene virkeliggjøres?

Imorgen?

Idag?

Eller om to uker?

Den dagen man våger.. kommer kanskje aldri.

Endret av MidnightChildDreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...