Gå til innhold

Livet,Døden og Andre Bagateller


MidnightChildDreamer

Anbefalte innlegg

Vel, sliter mye med det samme.

Jeg vet knapt hva jeg drømmer om lenger. Er det et godt tegn? Betyr det at man har det greit, eller har mistet drømmene sine og gitt opp?

Skal du flytte til Østlandet? Håper ikke du skal bo midt i styggebyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, sliter mye med det samme.

Jeg vet knapt hva jeg drømmer om lenger. Er det et godt tegn? Betyr det at man har det greit, eller har mistet drømmene sine og gitt opp?

Skal du flytte til Østlandet? Håper ikke du skal bo midt i styggebyen?

Siterer PinkFloyd:

The Child is grown, The dream is gone...

I have become comfortably numb..

Evt: uncomfortable numb... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg, og snart avskjedsfest.

Akkurat nå gruer jeg meg mer enn noe annet. Det går mer og mer opp for meg hvor endelig disse avskjedene blir, på mange måter. :trist:

Skal prøve å ikke tenke på det ikveld. Stikker en tur på kino :jepp: Med en haug av menneskene jeg liker.

Blir enten Den siste revejakta, eller De gales Hus. Sistnevnte har jeg lest boka til, så den har jeg egentlig mest lyst til å se.

Uansett blir det bra; med popcorn, godt selskap og film.

Blir mye hypersosialisering om dagen. Hehe. Det er jo noe i det at når man står i fare for å miste noe, så blir man veldig klar over hva man har. Er litt i dette jeg lever for tiden :) For det er absolutt ikke likt meg...

Over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg, og snart avskjedsfest.

Akkurat nå gruer jeg meg mer enn noe annet. Det går mer og mer opp for meg hvor endelig disse avskjedene blir, på mange måter. :trist:

Skal prøve å ikke tenke på det ikveld. Stikker en tur på kino :jepp: Med en haug av menneskene jeg liker.

Blir enten Den siste revejakta, eller De gales Hus. Sistnevnte har jeg lest boka til, så den har jeg egentlig mest lyst til å se.

Uansett blir det bra; med popcorn, godt selskap og film.

Blir mye hypersosialisering om dagen. Hehe. Det er jo noe i det at når man står i fare for å miste noe, så blir man veldig klar over hva man har. Er litt i dette jeg lever for tiden :) For det er absolutt ikke likt meg...

Over.

Har ikke lyst til at du skal flytte! Kan vi ikke heller ha en fest i morgen der vi feirer at dere blir? Bartebyn er jo beste byn i landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lyst til at du skal flytte! Kan vi ikke heller ha en fest i morgen der vi feirer at dere blir? Bartebyn er jo beste byn i landet...

Ja, vet du.. jeg kommet til et punkt hvor jeg nesten er enig i det :jepp:

Beste forslaget EVER!!!

:kose:

Blir det en slik fest, så vil jeg også være med og bruke det som tilbakeflyttingsfest. Me :hjerte: barteby.

Hadde du bodd her, hadde jeg faktisk blitt her. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og føler meg ganske tom.

Vært på kino. Veldig bra film.

Var med gode venner. Deilig. Beroligende.

Kom hjem. Mørkt.

Alene.

Gråter.

Jeg er livredd. Skjønner jeg egentlig hva det er jeg gjør?! Hele meg skriker BLIBLIBLI!!

Om en uke flytter jeg. Vi.

Til hva?

Jeg gruer meg til imorgen. Si hadet.. jeg vil jo bare ha en BRA kveld med dem alle.

Orker ikke gråte, for da vet jeg ikke om jeg klarer å stoppe igjen.

Vil ikke ødelegge den siste kvelden med alle disse menneskene. Som faktisk har betydd masse for meg. Som har preget livet mitt, på godt og vondt, de siste tre årene..

Denne uken blir vanskelig.

Og dagen jeg sitter i bilen ut fra byen, virker umulig.

Men den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel sagt det som kan sies om hele flyttinga. Se det positive i situasjonen - du har i det minste 0 forventninger, ingenting som kan innfris. Så det kan ikke bli noe verre enn hva du er forberedt på :sjenert:

*MellonCollie flyr ut igjen etter å ha lekt den positive feen som kaster rundt seg med gladtryllestøv* :skaal: (dette er strengt tatt ikke gladtryllestøv. Men det gjør nytten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorerer klemmer, og hjerter og gråting, så jeg ikke begynner å tute igjen selv.

Dette er noe av det vanskeligste jeg har vært med på, og de som kjenner meg vet at det vil ikke si så rent lite .. :sukk:

Det jeg har begynt med de siste dagene er å innbille meg at jeg skal flytte tilbake. Når bare økonomien er stablet på beina, og jeg har fått orden på fremtidsplanene..

Tenker at det er her jeg vil utdanne meg.

Men jeg har ikke sagt det høyt til Pappaen til Snuppa enda, og jeg må selvfølgelig ta hensyn til det. Jeg må bare bruke den tanken til å komme meg gjennom denne uka. .

Jeg er redd for å flytte hjem. Men, nå er det ingen slem mann der som kan gjøre LilleMin noe vondt. Hm. Halmstrå av positivitet.

Nei, nå må jeg komme igang igjen. LilleMonster skal kjøres til Hamar, til mormor, av Pappaen sin idag. Så jeg er alene blant esker og mørke vegger fra i ettermiddag til imorgen.. Jeg kommer nok til å pakke meg sliten, og enten tvinge meg i seng eller stikke ut til noen.

Det er ikke akkurat noen oppløfter for humøret å sitte og vente på at jeg skal flytte ifra livet mitt.

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må komme tilbake, klart du skal studere her i byen! Ellers støtter jeg meg på MellonCollie, med så lave forventninger, kan det bare gå en vei. Og det er opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så utrolig vondt av deg.

Hvorfor MÅ du flytte? Må du virkelig det?

Skal flytte MEST pga økonomi. Den trenges å ordnes litt oppi etter år med neglisjering, og lite penger. Og da er det greit å bo hos pappa, hvor vi ikke betaler noe i husleie feks.

Det er og pga press ifra familie. Mest Hans. Det er ikke til å komme ifra. Men jeg merker at jeg dag for dag finner mer og mer styrke i at jeg skal klare å komme meg bort der ifra igjen.

Du må komme tilbake, klart du skal studere her i byen! Ellers støtter jeg meg på MellonCollie, med så lave forventninger, kan det bare gå en vei. Og det er opp...

Evt.. så kan det gå rett til helvete, med det meste. :jepp:

Endret av MidnightChildDreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da satt jeg her.

Pappaen og LilleMin har reist. Det vil i praksis si at LilleMonster offisielt har flyttet ifra Trondheim. :(

:trist:

Dagene går, og dette skal være MITT liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg egentlig litt lattermild. :jepp:

Gårsdagen gikk jo med på gråtetokter, og litt vindrikking, og pakking. Rart å tusle slik rundt alene å pakke ned de tre siste årene...Men, grunnen til at jeg er litt fnisete idag er at jeg må ha en liten svikt et sted. :hoho:

For jeg klarer ikke kaste noe som jeg har minner til; Storåsarmbånd, gavepapir!!, småting.. You name it. MEN: ting på kjøkkenet, og til dels andre ting som klær også, har jeg en litt for ivrig kastementalitet på. Igår fant jeg ut at ALT bestikk, nei DET gadd vi ikke ha med oss. KAST! Synd det når jeg idag skulle innta Yoghurten, som forøvrig var det eneste spisende som var igjen etter "kjøleskapKASTorgien".. Jeg hadde ingenting å spise den med. :eeeh:

Og ikveld så kommer Enois og Vesla på vin i kaoset. Men har jeg glass?! Neeeeida :skratte:

for DET er jo så billig på Ikea..

Kast kast KAST DET!!! :bond:

Jeg vet at man må kaste mye når man flytter.. men hva når man kaster HELT feil ting?! Jeg sitter igjen med hauger av ubrukelige ting, men et tomt kjøkken ..

Ja, ja.. Ting ordner seg! :jepp:

Inatt har jeg drømt så virkelig, at jeg er dødtrøtt idag. Virker ikke som jeg har sovet et sekund. ;) Sikkert derfor jeg er så fnisete også..

Ja, godt med sånne dager også! Dessuten er jeg rolig i kroppen idag! Og det syns jeg virkelig jeg har fortjent!!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...