Gå til innhold

Livet,Døden og Andre Bagateller


MidnightChildDreamer

Anbefalte innlegg

Hettan:

Du høres ut som en Bergenser, så jeg syns du skal legge til 8-0 tapet mot Molde idag!! :flau:

Og vet dere.

Jeg skal sove nå.

Og sex... nei æææææsj. :duskedame: driver dere virkelig med sånne ting?!? Det får meg til å minnes min akk så savnede uuuungdomstid. (jeg har besøk, og har store problemer med å tenke på slike ting i de periodene der.)

:hoho:

Beklager humor. Jeg er trøtt. Og ikke trøtt på en gang.

Næmmen seeee: EN NY DAG :skratte:

Endret av MidnightChildDreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

festen over, og vennene får stikke til sitt.

Lover bedre festligheter ved neste kryssvei.

Natta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff sorry.. tok mæ litt vel godt te rette.. hehe..

Hettan, vi får stekke over te mæ å drekke i stedet.. Her e bære en festbrems. :skratte:

Ka har gått galt i dag dag?? Førtell ho mor??

:klemmer: natta... trekke ikkje tebake nattaklemmen. En klem om dagen får du tåle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og nei.

Selvfølgelig som jeg sa er det bare å ta seg til rette. Min dagbok tåler fest av alle slag, og med alt av alt, men idag er FrkMid ikke tilstede på festlighetene..

Partypooooooooooop.

MellonCollie og hennes mann kan skrive under på at jeg er en kjedelig affære i edruelig tilstand :jepp:

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor Hvorfor Hvorfor skal sola skinne i trivelige trøndelag den ENE dagen jeg har masse hjemmeplikter å gjøre, som jeg atpåtil skulle gjort igår?! :riste:

Vi skal til Østlandet i helgen, å feire LillePythons ettårs dag :) Hun hadde bursdag forrige søndag, men vi ville gjerne feire den med familie og nære. Og når Lille skal være hjemmefra i ei ukes tid krever litt planlegging, og et skippertak i klesvaska..

:husarbeid:

Og sånt er jeg ekstremt dårlig på å få gjort..

Apropos Lille: noen må plukkes opp fra luren sin.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen der ja:) Føler meg utrolig heldig som de neste 13 dagene skal nyyyte å ha jenter som rer opp sengen min og gir meg rene håndklær hver dag.. og at husøkonomen fikser klesvask... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Må sette punktum i fare for å slenge med en :klemmer:

Det er meldt kanonvær i helga så det blir bra.

Blir deilig med en tur bort, og godt med litt fritid for bare dere to:)

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen der ja:) Føler meg utrolig heldig som de neste 13 dagene skal nyyyte å ha jenter som rer opp sengen min og gir meg rene håndklær hver dag.. og at husøkonomen fikser klesvask... :D

ja, jeg har mange ganger tenkt at jeg trenger en hushjelp. Jeg er så "ikke huslig" av meg, at det er en skam. har kanskje hjulpet hakket etter at den uventede storken kom, men akk.. ikke nok :sjenert:

God morgen. Må sette punktum i fare for å slenge med en :klemmer:

Det er meldt kanonvær i helga så det blir bra.

Blir deilig med en tur bort, og godt med litt fritid for bare dere to:)

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i dag..

Punktum er like bra som klem altså!! :jepp:

Og.. hm.

Du kan .. nei. jeg er elendig på sånne ting og. Det å komme seg ut, selvom det er aldri så pent vær kan ofte være et testament til ordet "dørstokkmila"..

Sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte i solsteiken i 30 grader er rimelig varmt. hehe.. så da sitter man bare inne.

tipper at det ikke er så mye her.. men har ikke vært ute å kjent etter altså. :eeeh:

Regner med at Han tar med seg Henne ut når han kommer hjem..

men døra står oppe da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper at det ikke er så mye her.. men har ikke vært ute å kjent etter altså. :eeeh:

Regner med at Han tar med seg Henne ut når han kommer hjem..

men døra står oppe da :jepp:

Jeg sitter i sofaen med døra oppe. Nå har jeg invitert ei venninne bort i 15 tiden på vafler og te. Sier hun ja, så går jeg ut :skratte:

Men vi skal grille i ettermiddag da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har mange ganger tenkt at jeg trenger en hushjelp. Jeg er så "ikke huslig" av meg, at det er en skam. har kanskje hjulpet hakket etter at den uventede storken kom, men akk.. ikke nok sjenert.gif

Jeg har akkurat innsett at tiden går fort når man sitter å leser.. Skal møte på jobb om 30 min... hm... som vil si at jeg må slenge på meg uniformen om 20 min.. og gå om 28 min.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en dag over :Gjesp:

Enda en gang trøtt, men ikke trøtt.

Mørket er så enkelt å leve i. Eller skal man si "ikke leve i.."

Lyset er bare til bry.

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

peace.

it does not mean to be in a

place

where there is no noise,

trouble or hard work.

it means to be in

midst of those things, and still be

Calm in Your Heart.

-unknown-

Så, hvordan får man til det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker god morgen (vel, for meg er det morgen) før jeg løper til jordmor. Og jeg teller ned, nå er det bare ca et døgn til vi sees.

Og da blir det :klem: enten du vil eller ikke :lur:

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og ønsker god morgen (vel, for meg er det morgen) før jeg løper til jordmor. Og jeg teller ned, nå er det bare ca et døgn til vi sees.

Og da blir det :klem: enten du vil eller ikke :lur:

Med vår "historie" er det helt greit med en liten klem i ny og ne..

Jeg tror jeg har mista lysten på å være mamma. Vi er så lei hverandre begge to, hun og jeg. Vil du ha henne? :jepp:

Jeg tror jeg er typen som må ha to ferieuker i året for meg selv, hvis ikke tror jeg jeg blir gal. Sånn på ordentlig, og ikke lekegal, som jeg er nå ;)

Morgenen vår starter lenge før ti, og det gjør den snart hos dere også.. Godt de sove mye det første året. Noen av dem hvertfall ;) Håper du får en sånn også.

Sees imorgen, jenta mi.

KLEMKLEMKLEM :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Sov lenge i dag gitt. Ble sent i natt, vindrikking med sambo og litt hankypanky. Var lenge siden. Tror han fikk seg en overraskelse. Kan det virkelig være såå heftig? :jepp:

Alt for varmt ute i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Sov lenge i dag gitt. Ble sent i natt, vindrikking med sambo og litt hankypanky. Var lenge siden. Tror han fikk seg en overraskelse. Kan det virkelig være såå heftig? :jepp:

Alt for varmt ute i dag også.

Åh ingenting er som å drikke vin "hele" natta med en man har lyst til å gjøre det med =)

Og ingenting er som BRA sex!! heldige deg da! :jepp:

Ikke la det bli lenge til neste gang.

Ha en varm dag, vi skal jo ut på langkjøring i den :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...