Seeya Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #161 Del Skrevet 27. oktober 2008 OI, 6 pp var jeg ja.. huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #163 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg kjøpte meg lab top istad :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #164 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis jeg kan stole på slik syklusene har vært, kommer EL idag. Er idag CD 17. De siste gangene har jeg jo hatt el slim, som så har blitt borte en dag, dag 16, og dag 17 har det kommet tilbake og EL har vært :=) NÅ "mista" jeg alt EL slim igår, og har fått tilbake idag. Så da får vi se på testen i efta da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 30. oktober 2008 Etter mange dager med negativ test, så tenkte jeg at, jaja, da fikk jeg ikke påvist EL denne PP. Idag er det CD 18, og jeg fikk positiv test likvel gitt :D:D så da er vel EL idag da? men da testen slår ut, har EL vært eller kommer EL da den slår ut? hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2008 #166 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så bra at du har fått positiv EL test El vil finne sted mellom 24-48 timer etter positiv EL test. Stod det i papirene mine :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #167 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så bra at du har fått positiv EL test El vil finne sted mellom 24-48 timer etter positiv EL test. Stod det i papirene mine :D Takker for svar Det hørtes positivt ut..Lurt litt på det der ama, om når det skjer i forhold til testen Spennende tid i møte. Får vel begynne med wild jam i over i morgen da, så lenge man skal være sikker på at EL er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #168 Del Skrevet 31. oktober 2008 Testen var svakere idag, så da starter jeg på Wild Jam imorgen jeg. Igår kveld hadde jeg og samboer en krangel ang prøvinga, eller, krangla fordi vi er dritt lei plikt sex begge to... synd med det at vi kan kalle det plikt sex, men.. Slik er det nå.. Han mener jeg stresser for mye med det, noe jeg sikkert gjør, men, hvis vi skal la det gå sin gang slik som han mener, så funker jo ikke det heller så lenge vi til "vanlig" ikke akkurat har sex så fryktelig ofte. For min del kunne vi godt latt det gå sin gang, men han er typen som syns vi bruker lang tid hvis det snart ikke klaffer. Han sier slik som at vi kan ikke bli gravide vi o.l. Litt skuffende :/.. Mens jeg prøver å si at, jo det tar tid o.l. men vi får se. Håper det klaffer denne mnd, så slipper vi bekymre oss mer. Men vet ikke helt om vi traff ordentlig på EL, pga unnskyld for detaljer, men han fikk bare slik halv orgasme. Ikke ordentlig. begge de to siste dagene. Men, kom vel noe får vi tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 1. november 2008 Forfatter #169 Del Skrevet 1. november 2008 Første dose med Wild Jam idag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 2. november 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 2. november 2008 Igår var samboer hos en kompis med baby, tror han fikk veldig lyst på selv innerst inne .. hehe. Spurte han om eggstokkene hans skrek.. Håper det kunne skje noe denne mnd, for hvor kos ville det ikke være å fortelle det i Jula Ell, spørs om vi hadde klart å vente helt til jul da men,.Var jo dag 18 jeg fikk EL test positiv på, men lurer litt på om det var da jeg egentlig hadde El.. Hadde jo EL slim og smerter mange dager i forkant, men egentlig ikke noen tegn på EL da testen viste EL.. hemm.. Pleier dere å ha EL slim før EL eller under EL?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. november 2008 #171 Del Skrevet 2. november 2008 Håpar Wild Yam vil kunna hjelpa til. Kjedelig at dåke er komne inn i ein ond sirkel med pliktsex. Kanskje dåke kan gjera litt endringar slik at det blir litt meir spennande igjen? Det pleier å hjelpa oss å setja av litt meir tid til sengekosen, og kanskje bruka litt levande lys, litt "sexmat" (sjokolade, druer etc.) osv. Me er forresten inne i ein litt kjedelig periode sjølv. Det er så kaldt for tida at det omtrent berre skjer ting under dyna. Men snart kan me kanskje ta ein runde eller to foran peisen. Det er herlig, det! God søndag, Seeya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 2. november 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 2. november 2008 Håpar Wild Yam vil kunna hjelpa til. Kjedelig at dåke er komne inn i ein ond sirkel med pliktsex. Kanskje dåke kan gjera litt endringar slik at det blir litt meir spennande igjen? Det pleier å hjelpa oss å setja av litt meir tid til sengekosen, og kanskje bruka litt levande lys, litt "sexmat" (sjokolade, druer etc.) osv. Me er forresten inne i ein litt kjedelig periode sjølv. Det er så kaldt for tida at det omtrent berre skjer ting under dyna. Men snart kan me kanskje ta ein runde eller to foran peisen. Det er herlig, det! God søndag, Seeya! Ja, er skikkelig kjedelig. Men igår hadde vi faktisk en fin liten stund. For etter at mannen hadde lagt seg så fikk jeg melding av han og lurte på om jeg ville komme opp Første gangen han tar insj på leenge... Peis hørtes kjempekoslig ut Hadde vært noe det ja,, hehe.. Vi får håpe vi kommer ut av den onde sirkelen snart.. Håper det Ha en fin ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. november 2008 #173 Del Skrevet 3. november 2008 Peiskos kan absolutt anbefalas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 4. november 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 4. november 2008 DC 23 DPO 5 idag. Syns egentlig jeg har veldig sen eggeløsning. Hmm. Tilsier jo en syklus på 32 dager. Jaja. Får se når mensen kommer, om jeg kan stole på at EL var da jeg tror og testen sier den var. Overlykkelig :) Har skjedd noe som ikke har skjedd på 2 år og 9 mnd. Min samboer har lagd middag til meg. På Fredag, så hadde han fri og gikk med på å lage middag, og idag hadde han fri og lagde middag. 2 ganger på under en uke.. wooow.. Hvis dette fortsetter er jeg overlykkelig Klart han lager ikke kjempeavansert, men jeg er lykkelig bare over prinsippet av at han lager middag. Jeg kan gjerne rydde opp etter middag, men det å få middag ferdig de dagene han har fri og jeg jobber er bare deilig :) ahh.. Tror han har lagd mat til meg 3 ganger før i vårt liv. hehe Faktisk er han egentlig kjempeflink på kjøkkenet også .. Han har fri imorra også, så da kan det hende jeg er like heldig imorgen.. Men, skal ikke klage hvis han ikke gidder heller, for er bare happy over at det kan skje innnimellom Jeg har rett og slett skjemt han bort i alle år. Så skal han omvendes, må det skje nå og ikke om 10 år.. de små tingene, betyr masse :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. november 2008 #175 Del Skrevet 4. november 2008 Så koselig at mannen lagar middag. Eg er litt bortskjemt, eg. Her er det nemlig mannen som lagar det meste av middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 5. november 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 5. november 2008 Så koselig at mannen lagar middag. Eg er litt bortskjemt, eg. Her er det nemlig mannen som lagar det meste av middag. *misunnelig* da må du passe på å takke han mye, og vise at du setter pris på det hehe.. Har liksom naturlig blitt meg her, pga jeg er jente, pga jeg er kokk også har det bare blitt slik Liker det jo godt slik, men, om samboer lager middag noen ganger i uken hadde det bare vært deilig.. Kanskje 2 ganger i uken hadde vært digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 6. november 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 6. november 2008 7 DPO idag. Hvis jeg ikke hadde EL tidligere da, men det vet jeg ikke. Burde jo være den dagen jeg fikk positiv EL test .. og det er 1 uke siden.. så får vi krysse fingrene og håpe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 7. november 2008 #178 Del Skrevet 7. november 2008 Slenger inn en hilsen her og ønsker deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. november 2008 #179 Del Skrevet 9. november 2008 God søndag! *heie litt på egget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 10. november 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 10. november 2008 Takk takk Vært noen dager uten at jeg har skrevet nå. Idag er det 11 DPO. MEEN, igår, så sorry detaljer, fikk jeg bitte litt rødt på papiret på eftan, og litt rosa utflod. Idag, vært litt det samme. helt blankt innimellom. bynte jo igår da 4 dager for tidlig. + at skjønner ikke helt. for normalt har jeg brun utflod, og litt rødt, også kommer det ganske kjapt. Men nå er det gått over 1 døgn med slik. Så er vel egentllig innstilt på at mensen kommer, men er jo litt merkelig uansett hvertfall. Også litt tidlig.. Men spørs helt om testen viste riktig dag med EL eller ikke.. Vært flink og realistisk denne mnd, og ikke hatt noen innbilte symptomer da .. selv om jeg håper innerst inne.. Hatt mine ups and downs på jobb i det siste også. Men håper det ordner seg ellers så gleder jeg meg til JUL Men hadde vært desto hyggeligere hvis det snart skulle klaffa.. Vil ha mer snø snart også for da slipper man glatt asfalt.. Bedre med snø føre og vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå