dreia Skrevet 8. september 2008 #81 Del Skrevet 8. september 2008 Innom og gjer meg kjent med prøver-gjengen. EL nå? Så spennande! Dåke får berre gjera plass til litt tid til nå. Tar ikkje lange stunda, om ein har dårlig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 10. september 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 10. september 2008 Så koslig at du hilste på Lagd deg egen prøverdagbok? (sjekke etterpå).. Idag er jeg dag 19, men saken er, at jeg tenkte egentlig jeg skulle teste etter EL på lørdag, så glemte jeg det. Testet søndag, mandag og tirsdag. Negative. Hvertfall igår, for den streken var nesten usynlig da, mens dagene i forveien syntes den litt. Men lurer på om det da er lørdag jeg hadde EL? For den dagen testet jeg ikke, men, hadde blodspor i slimet, og sinnsykt myyye luft i magen den dagen. Samme med søndag eegntlig. Ang luft i magen. Og EL slim hele helga. Hadde sex fredag, lørdag og søndag. PLanen var jo mandag og tirsdag også, men samboer ble syk :/.. så da kunne vi liksom ikke.. Men, da tror jeg at jeg faktisk hadde EL i helga, og at vi traff ganske så bra. Så idag er jeg vel 4 DPO tror jeg.. Har fått så såre brystvorter idag.. Hmm.. Allerede? neida.. sikker noe jeg innbiller meg.. litt tidlig vil jeg tro. El var nok i helga, for EL slimet ga seg ifra mandag. Mye mer slim denne mnd, enn tidligere faktisk. Tenk om det hadde klaffa denne mnd, i 4 pp. Da ville termin vært 2 Juni. rett etter bursdagen min, kanskje jeg ville fått en knall bursdagsgave?? .. Fri i 2 dager nå Skal treffe venninnenr, trene, ordne hus, plukke sopp(prøve meg), gå turer med hunden osv.. så dagene går rimelig kjapt likevel.. Men fri i helga også da :D Men, jeg pleier aldri ha såre bryster/vorter, men nå er de skikkelig vonde hvis jeg klemmer på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. september 2008 #83 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Trulig forbi EL og såre brystvorter? Spennande! Når eg tenker meg om, kom såre brystvorter tidlig hos meg. Sammen med mensmurring (det første store tegnet) og småkvalme. Mens dei velkjente ømme brystene lot venta på seg. Men eg var nesten sikker på at eg var gravid før eg testa positivt. Å, baby hadde vore den beste bursdagsgaven. :rødme: God fridag! Endret 10. september 2008 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 10. september 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 10. september 2008 De er skikkelig vonde når jeg klemmer på de Klemt en del på de tidligere for å sjekke, men da har jeg jo ikke vær gravid.. Men, burde vel skjerpe meg med all den tenkinga og kjenninga etter symptomer. Er jo bare 4 DPO tross alt..Spørs om jeg klarer å holde meg unna testing denne mnd også.. vil vente til etter IKM men.. hehe Ikke alltid så lett.. Hvor mange dager gikk det før du fikk symptomer da? Tusen takk Var utrolig godt å sove litt lenger idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. september 2008 #85 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Ikke alltid så lett.. Hvor mange dager gikk det før du fikk symptomer da? :klø: Eg fekk det iallfall tidlig. Kor tidlig, veit eg faktisk ikkje. Eg følte meg gravid ca frå det eg trudde var IKM eller kanskje litt før. Eg begynte iallfall å testa så tidlig, fordi eg kjente meg litt rar. Men då eg mista, var eg visst litt over 9 veker på veg (lille bønna tilsvarte ca 9 veker og hadde vore død i eit par dagar), men trudde eg kanskje var 11+4. Så i så fall har eg kjent meg gravid omtrent siden befruktning, kanskje før. :klø: Og det skal iallfall ikkje vera mulig! Men eg er heilt sikker på at eg hadde begynt å kjenna symptomer ei stund før det gynekologen meiner var 4 veker. Det høyres egentlig litt tidlig ut å kjenna symptomer allerede, men det blir iallfall spennande å sjå om ei veke +. litt for mulig junibaby! Endret 10. september 2008 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 10. september 2008 #86 Del Skrevet 10. september 2008 Håper det har klaffet og at en liten spire slår seg ned hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. september 2008 #87 Del Skrevet 10. september 2008 *følger med* Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 10. september 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 10. september 2008 Takk for hilsener Jeg vil så gjerne ha en Juni Baby, hadde vært perfekt bursdagsgave :D oh.. tenk.. Har bursdag i slutten av mai da.. Så kunne jo blitt riktig så heldig å få en bursdagave der ja også, hvis det sku klaffe nå.. Så hadde det vært så gøy å holdt det hemmelig til Jul.. meen, det klarer jeg nok ikke.. vet ikke helt enda om jeg vil vi skal fortelle det til foreldre med en gang, eller vente. Frister med en gang hehe..men venner, jobb og bekjente må nok vente til 12 uker gitt.. Men, føler jeg må SKJERPE meg nå.. men har jo så såre brystvorter, spesielt den høyre.Burde slutte med forhåpningene mine, for blir jo sikkert skuffet? Alikevel, tenk om :D:D:D Har en venninne jeg har så lyst til å fortelle at vi e rprøvere til (hun er eneste i venninnegjengen med barn) men, har sagt det til en venninne, og syns igrunn det holder. Men skal til hun andre imorgen, og vet at barn blir garantert et samtaleemne. Hu vet at jeg vil snart begynne å prøve, men ikke at vi allerede har prøvd i 4 mnd. Plukket sopp i skogen idag jeg 600 g kantarell.. Og bitte litt av 2 andre typer. (onkelen min som er god på sopp som fant til meg). Lyst til å plukke masse mer kantarell, men må bare finne den et sted. Tidligere sykluser har jeg klemt på brystvortene for å kjenne om de er såre, men da har det kun gjort vondt i form av at jeg klemmer, mens nå gjør det vondt fordi de er såre og ta på.. hemm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. september 2008 #89 Del Skrevet 10. september 2008 Åååå Kantareller Det er så godt Kjøpte noen på butikken i går. Skulle ønske jeg fant et fint sted i skogen her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 11. september 2008 Forfatter #90 Del Skrevet 11. september 2008 Kantareller er nydelig *namm* Likte ikke sopp før, men elsker nå fersk sopp. Sjampinjong og kantarell er jo bare nydelig. Men, hermetisk sopp, det spiser jeg ikke frivillig. Er noe med konsistensen jeg ikke liker. Klarer ikke helt sette fingeren på det. Skulle såå gjerne funnet mer kantareller, men hvor???? Det er spørsmålet. Må jo lete i vei i skogen da, og det er jo håpløst. Vil finne et ste med myye kantareller jeg. Det er den soppen jeg føler meg trygg på å plukke også. Tilbake til prøving, så er brystvortene fortsatt vonde. Ikke direkte såre, men vonde da jeg tar på de el hvis jeg sku skubbe de borti. (skubba de i døra før idag). De har ikke vært slik de tidligere PP hvertfall. Men mest trolig er det vel sikkert bare noe som hører til syklusen. Syns liksom det er for godt til å være sant om jeg skulle merke noe nå. TRoss alt bare 5 DPO og det burde jo ikke være mulig med forandringer i kroppen allerede? Nå driver jeg å psyker meg ned til å ikke være gravid ser jeg. hehe Skal på fest til helga sammen med min kjære, men da kjører jeg. For vil ikke risikere noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 12. september 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 12. september 2008 Noe nytt har skjedd! Unnskyld for detaljer.. Da jeg sto opp idag og gikk på do., fikk jeg nærmest sjokk, for hadde friskt rødt blod på papiret. Ble borte etter ca 4 tørk. Var helt friskt, ikke noe mørkerødt. Var på do igjen nå like før jeg må dra på jobb, og da var det friske blodet borte, men kun rosa utflod (bitte bitte litt). FESTEBLØDNING??? Kan jo ikke unggå å tenke slik.. Er 6 DPO så tia passer jo bra også da. Men vi får se hvordan det arter seg utover dagen, om jeg blør noe mer, ell om det var med det lille. NÅ aner jeg virkelig HÅP :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 12. september 2008 Forfatter #92 Del Skrevet 12. september 2008 Hmm, enda mer forvirret. Da jeg hadde vørt på jobb en stund og gikk på do, hadde jeg blødd mer. Litt mørkere blod nå, (Minna litt mer om mensen). Brukte tampong, neste gang jeg sjekka var det mer slik blod slim, og litt blankt. Hemm.. Så får vi se hvordan det arter seg utover dagen Fortsatt såre brystvorter!! De siste syklusene har jo mensen kommet som en klokke, 14 dager etter EL, så syns det er merkelig om dt er mensen også. Men, HVOR MYE BLØR MAN UNDER FESTEBLØDNING? noen som vet?? mDRiv å leser litt på nettet men.. Blir ikke klok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 13. september 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 13. september 2008 Merkelig... Blør fortsatt.. Har egentlig gitt opp tankene om festeblødning tror jeg. For man blør vel ikke likie mye som ved en mensen da? får nå se hvor lenge dette varer da men. Blør like mye som ved mensen. (kanskje litt lysere blod men). Så spørs om mensen bare har kommet 9 dager for tidlig.. Rart det også, siden den har kommet akkurat 14 dager etter EL de siste mnd. Har fri idag skal å besøke min lille niese, handle, gå tur, lage middag, skal på innflytningsfest til ei venninne. Men blir sikkert ikke så sent, for må jobbe imorra. HAdde sett feil på lista, så trodde egentlig at jeg hadde fri hele helga jeg men.. Neste helg har jeg da altså fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. september 2008 #94 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg vet dessverre ikke noe om festeblødninger eller noe sånt så jeg kan ikke si hva det er. Håper du finner ut av hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 14. september 2008 Forfatter #95 Del Skrevet 14. september 2008 huff, nei, jeg veit heller ikke :/ Blir ikke klok. Nå går jeg vel ut ifra at det var mensen som kom tror jeg, For blør fortsatt, Men, vanligvis da jeg får mensen spotter jeg litt først, og blør lite første dagen.NÅ bare begynte det, og har fortsatt. Blør like mye som da jeg pleier å blø mest under mensen, og det har jeg gjort fra dag 1. Blødd i 48 t nå. Ved vanlig mensen får jeg jo et lite forvarsel om mensen, mens denne gangen bare kom det ut av det blå. Men er jo såå sikkert på at EL var da EL var også, pga alt eggeløsningsslimet og blodsporet i slimet. Heemmm.. Vil bare at jeg skal slutte å blø jeg nå. ER så kjett, for trodde syklusen min var heelt i rute, for har jo vært som ei klokke nå 2 ganger. Men, neida, bare tull. Tok en graviditetstest idag tidlig, bare for moro skyld, men var jo ikke overaskende at den var negativ.. Uansett bare på 8DPO idag så.. eller på syklus dag 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. september 2008 #96 Del Skrevet 14. september 2008 Er jo mulig at syklusen ikke er helt regelmessige ennå da, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. september 2008 #97 Del Skrevet 14. september 2008 :klø: Rart, siden du har hatt såpass stabil syklus før. Det kan ikkje ha vore ein veldig tidlig spontanabort, eller er det litt tidlig for slikt før egget har festa seg? :klø: Håpar uansett det går bra med deg og at spira sit snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 15. september 2008 Forfatter #98 Del Skrevet 15. september 2008 Er jo mulig at syklusen ikke er helt regelmessige ennå da, dessverre. OI, nå fant jeg ut hvordan jeg gjør slik ogs hehe.. ikke satt meg inn i det enda men,. Håper det funker Ja, desverre ser det slik ut.. Som at syklusent tuller med meg.. dumt men :klø: Rart, siden du har hatt såpass stabil syklus før. Det kan ikkje ha vore ein veldig tidlig spontanabort, eller er det litt tidlig for slikt før egget har festa seg? :klø: Håpar uansett det går bra med deg og at spira sit snart. Ja, kan ikke helt skjønne det her. Men, man kan vel ikke forstå alt med syklusen tror jeg. Tenkte på det du sier jeg også, men er vel litt vel tidlig vil jeg tro. Bynte jo å blø 6 DPO liksom. men, man vet aldri.. Ellers så er iallefall alt bra, bortsett fra "tante rød". Normalt ved mensen blør jeg mindre om natten enn dagen, men nå har jeg blødd like mye om natten. Men, nå inatt kom det ingenting. Så nå må jeg bare se om det dukker opp igjen nå som dagen har begynt. Gjør det sikkert, Selv om jeg håper at det ikke gjør det men. Ligner fryktelig på vanlig mensen i mengde og farge. Men nesten større mengde nå, enn forrige mens tror jeg. Hmm. Håper eegntlig at det har gitt seg for godt jeg nå, men er vel bare det at det har stilnet om natten vil jeg tro. Nærmer meg vel de siste dagene i mensen.. Spørs om jeg er CD 3 idag, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 16. september 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 16. september 2008 Trodde det slutta å blø igår, kom bare bitte litt i løpet av dagen. Kom ingenting inatt heller, men blør fortsatt litt innimellom. Rart.,, Litt annerledes enn mensen egentlig.. Men er vel bare kroppen min som tuller.. De såre /ømme brystvortene er borte vekk. Var nok bare noe jeg hadde før mensen. Hvis det var mensen. Aldri hatt slike brystvorter før men.. Jaja.. Mista litt håpet om at syklusen var i orden har jeg hvertfall gjort. IKM er jo om 4 dager, men mensen er jo allerede over .. får vel bare bestille fler EL tester og kjøre i vei de neste syklusene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. september 2008 #100 Del Skrevet 17. september 2008 Trodde det slutta å blø igår, kom bare bitte litt i løpet av dagen. Kom ingenting inatt heller, men blør fortsatt litt innimellom. Rart.,, Litt annerledes enn mensen egentlig.. Men er vel bare kroppen min som tuller.. Ikkje for at det treng å vera ein samanheng, men slik har faktisk eg også det for tida. Litt friskt blod nesten kvar dag, så brunt blod, brunlig utflod, nesten heilt kvitt blødninga, og så startar det med litt friskt blod igjen. Blir litt lei av at eg aldri ser ut til å bli ferdig med denne blødninga. Eg veit ikkje kva som er normalt etter ein SA. Eller om det fins nokon normal overhodet? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå