Seeya Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #201 Del Skrevet 1. desember 2008 CD 21. "mensen" ble søkk borte heldigvis egentlig.. Så lurer jeg meg selv hvis jeg starter litt forhåpninger om festeblødning? Merkelig hvertfall. Men litt dumt å lage meg forhåpninger også liksom.. Men, blir jo litt undrende. Vil såå gjerne bli gravid denne mnd.. Pliiiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. desember 2008 #202 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde sånn en pp jeg også, men fikk mensen når jeg forventet den. Skikkelig skuffa da ja. Vet dessverre ikke hva det kan være. Håper det er spiren som sitter fast hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #203 Del Skrevet 1. desember 2008 Uff, ja, er vel helst slik det er hos meg og tenker jeg Blir nok mensen om en uke ell to.. Aner jo ikke når EL var så vet heller ikke når IKM er .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. desember 2008 #204 Del Skrevet 1. desember 2008 Ikke ta sorgene på forskudd, vi satser da virkelig på at det er spiren som klorer seg fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #205 Del Skrevet 2. desember 2008 Jepp håper innerst inne hvertfall.. Men på en måte virker det så surrealistisk at jeg skulle bli gravid. at jeg skulle få barn. Helt merkelig. Å tenke på at jeg faktisk har kommet dit henn at jeg ønsker å stifte familie. Få mine egene barn. .. Lørdag fikk min X svigerinne vite at vi "prøver". Hun spurte om når vi sku ha barn å slik, så dro jeg litt på det (som jeg vanligvis gjør), og da sa hun, "ja, dere bruker ikke prevensjon og tar det som det kommer?", og da sa jeg ja Ser liksom ikke vitsen i å juge heller. Idag sa en venninne noe om barn igjen, og spurte om når vi skulle ha barn. Da sa jeg at vi får da håpe det ikke er så lenge til. Men tror ikke hu forsto det likevel. For ble noe anna å snakke om akkurat da, så da droppa vi emnet hehe.. Tar det ikke så tungt om noen skulle få vite om det. men, med begrensninger om hvem såklart. Bare de aller nærmeste som hadde fått vite uansett. Og kun de jeg stoler 110% på egentlig. Men, håper jo at prøvinga snart er over så er det heller graviditet jeg kan fortelle om :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. desember 2008 #206 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) *biter negler i spenning* Håper det er lykke måneden Endret 2. desember 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #207 Del Skrevet 3. desember 2008 Me too takkker Uff, håper jeg ikke begynner å bli forkjølet. Litt tett i halsen og nesa i dag kjenner jeg.. usj.. Har IKKE tid til forkjølelse nuh.. Har mer tid til morgenkvalme!!! hehe.. Ikke at jeg ønsker meg det. Men har man det er man jo gravid. Bedre med graviditet enn forkjølelse .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. desember 2008 #208 Del Skrevet 3. desember 2008 Me too takkker Uff, håper jeg ikke begynner å bli forkjølet. Litt tett i halsen og nesa i dag kjenner jeg.. usj.. Har IKKE tid til forkjølelse nuh.. Har mer tid til morgenkvalme!!! hehe.. Ikke at jeg ønsker meg det. Men har man det er man jo gravid. Bedre med graviditet enn forkjølelse .. Hihihih.. den der er jeg enig i! Huff, satser på at det er bare en forbigående sår hals og tett nese... *sende friske bassiler til Seeya* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #209 Del Skrevet 3. desember 2008 Takk for friske basiller håper det ikke dukker opp noen flere syke basiller i løpet av natten.. +krysser fingrer og bein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #210 Del Skrevet 4. desember 2008 CD 24. Sikkert ei uke til å vente på mensen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. desember 2008 #211 Del Skrevet 4. desember 2008 Da har du like lenge å vente på mensen som det jeg har, vi får holde hverandre med selskap i ventingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #212 Del Skrevet 4. desember 2008 Du har like lenge ja traff dere El da tror du? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. desember 2008 #213 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg håper og tror det ja, men aner jo ikke om det klaffet. Vi får holde hverandre med selskap, som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #214 Del Skrevet 5. desember 2008 CD - 25, vi teller ned sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #215 Del Skrevet 6. desember 2008 CD 26. Har lyst til å trasse som en liten unge, hoppe opp og ned å rope : "jeg VIL, VIL, VIL, VIL BLI GRAVID!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. desember 2008 #216 Del Skrevet 6. desember 2008 Da er vi to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #217 Del Skrevet 7. desember 2008 CD 27 Syns det er blitt mindre utflod siste dagene... hmm... det er ikke bra, for hvis man er gravid har man jo masse utflod.. ??? Heier på deg også Nøtt håper spiren fester seg... tviiler på at noe har skjedd her.. ingen symptomer hvertfall.. Bortsett fra den rare blødningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. desember 2008 #218 Del Skrevet 7. desember 2008 Har ingen symptomer jeg heller, så regner vel egentlig ikke med at det har skjedd noe. IKM er neste helg, så er jo bare tiden som vil vise det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 7. desember 2008 #219 Del Skrevet 7. desember 2008 Ingen tegn der heller?? Ikke her heller Håper du er den som ikke merker no særlig til svangerskapet og at det faktisk har satt seg en spire i din mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. desember 2008 #220 Del Skrevet 7. desember 2008 Håper også at spiren din sitter fast denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå