Gjest Gjest_Spurven_* Skrevet 19. mai 2009 #861 Del Skrevet 19. mai 2009 Ja nå er jeg jammen i mål.. Har nettopp tatt 2 positive tester :strix: HVA VAR DET JEG SA!! JIPPI!!! Jeg sa jo jeg hadde en god følelse på det her Good for you!! Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #862 Del Skrevet 20. mai 2009 HVA VAR DET JEG SA!! JIPPI!!! Jeg sa jo jeg hadde en god følelse på det her Good for you!! Gratulerer så mye!! Tusen takk Spurven Jeg håper så inderlig det ordner seg for deg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_CC_* Skrevet 20. mai 2009 #863 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har vært snikleser av denne tråden lenge, og jeg heier på dere alle sammen! Må innrømme at jeg har fulgt ekstra godt med de siste dagene for å se hvordan det har gått med deg Sunny! Og nå sitter jeg med tårer i øynene og er hoppende glad!!! GRATULERER! GRATULERER! GRATULERER! Tror det er mange som unner deg dette! Også må jeg sende en klem til Spurven, Heier fremdeles på deg og eggene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LystPaBaby Skrevet 20. mai 2009 #864 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja nå er jeg jammen i mål.. Har nettopp tatt 2 positive tester :strix: Det er så fantastisk godt å se at det går bra for folk! Gratulerer så masse. Det må være en helt fantastisk følelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 20. mai 2009 #865 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja nå er jeg jammen i mål.. Har nettopp tatt 2 positive tester :strix: GRATULERER så mye, Sunny!! Jeg har sniklest her inne lenge, og nå ble jeg glad, nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesti Skrevet 20. mai 2009 #866 Del Skrevet 20. mai 2009 Jaaaaaaaaaaaa!!!!!! Gratulerer så mye Sunny, dette unner jeg det så utrolig mye!! Kjempeklem fra Gjesti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 20. mai 2009 #867 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja nå er jeg jammen i mål.. Har nettopp tatt 2 positive tester :strix: Åh, nå ble jeg glad :) Så utrolig artig. Lykke til videre. Håper vi lykkes i løpet høsten vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #868 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har vært snikleser av denne tråden lenge, og jeg heier på dere alle sammen! Må innrømme at jeg har fulgt ekstra godt med de siste dagene for å se hvordan det har gått med deg Sunny! Og nå sitter jeg med tårer i øynene og er hoppende glad!!! GRATULERER! GRATULERER! GRATULERER! Tror det er mange som unner deg dette! Også må jeg sende en klem til Spurven, Heier fremdeles på deg og eggene dine! Det er så fantastisk godt å se at det går bra for folk! Gratulerer så masse. Det må være en helt fantastisk følelse. GRATULERER så mye, Sunny!! Jeg har sniklest her inne lenge, og nå ble jeg glad, nå! Jaaaaaaaaaaaa!!!!!! Gratulerer så mye Sunny, dette unner jeg det så utrolig mye!! Kjempeklem fra Gjesti Åh, nå ble jeg glad :) Så utrolig artig. Lykke til videre. Håper vi lykkes i løpet høsten vi også Tusen hjertelig takk alle sammen !!! Jeg er så glad :strix: Nå er det bare å telle ned til tidlig ultralyd !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. mai 2009 #869 Del Skrevet 21. mai 2009 Gratulerer Sunny!!!! Jeg både og og omhverandre på dine vegne!!! Så fantastisk å høre! Lykke til med nedtellingen til ultralyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkasikin Skrevet 21. mai 2009 #870 Del Skrevet 21. mai 2009 Gratulerer så mye Sunny!!!!!! Det er jo bare helt fantastisk at dere endelig lykkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #871 Del Skrevet 21. mai 2009 Gratulerer Sunny!!!! Jeg både og og omhverandre på dine vegne!!! Så fantastisk å høre! Lykke til med nedtellingen til ultralyd Gratulerer så mye Sunny!!!!!! Det er jo bare helt fantastisk at dere endelig lykkes TUSEN TAKK jenter !!!! Åh, for en følelse !!! :rødme: Jeg kupper sikkert hele tråden her nå, men... :bolledeig: :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 22. mai 2009 #872 Del Skrevet 22. mai 2009 TUSEN TAKK jenter !!!! Åh, for en følelse !!! :rødme: Jeg kupper sikkert hele tråden her nå, men... :bolledeig: :bolledeig: Hvordan er formen din ? Kvalm, trøtt, sliten? ha en strålende helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #873 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvordan er formen din ? Kvalm, trøtt, sliten? ha en strålende helg:) Ja sånn ca hehe , men... ekstremt trøtt og sliten har jeg vært i et par uker allerede, sikkert pga medisinene jeg har gått på.. Ellers de siste 2 dagene følt meg uggen (ikke ordentlig kvalm) , men jeg lurer på om det kanskje bare er psykisk :klø: fordi jeg vet jeg er gravid (vi har vært på Akvariet i Bergen i dag , og der inne , fysj, da ble jeg hvertfall uggen i magen. Det var så varmt, klamt og luktet ekkelt noen steder).. Håper du har hatt en fin helg barnesangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 24. mai 2009 #874 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei Jeg har tittet litt på denne tråden tidligere, men mest holdt meg unna fordi jeg er redd for å havne her selv... Jeg ønsker meg mange barn, og jeg ser hvor vanskelig mange har det med IVF, og det er jo ingen drømmesituasjon... Nåvel; nå har det snart gått 2 år. Jeg blir ikke gravid. Nå er jeg under utredning for endometriose, og min lege (spesialist på infertilitet) er ikke særlig positiv. Jeg innser at det kanskje blir IVF på oss nå. Jeg lurer bare på noe... Jeg har lest at man for å få offentlig støtte må ha vært registrerte samboere i minimum 2 år?? Og det har jo ikke vi, pga studier og og noe greier har jeg hatt folkeregistrert adresse hos foreldrene mine tidligere, og bare postadresse her - vi er registrerte sammen nå, altså. Poenget er bare dette: Når jeg får lapraskopi er jeg i følge legen min på mitt mest fruktbare etterpå (om endo påvises), og alle tiltak bør settes i gang da, så hvis IVF er løsningen, blir det altså om ikke altfor lenge. Operasjonen får jeg kanskje om 3 mnd, og vet ikke helt hvor lenge vi prøver etter det før vi går videre - men legen sa at fruktbarheten synker igjen etter 6 mnd. Og vi har ikke vært registrerte på samme adresse i 2 år ennå da! Betyr det at vi ikke kan få offentlig støtte til IVF? Og hva med min fruktbarhet da?? Da kan det jo hende jeg må ha NY lap før det klaffer da, vet jo at endo ikke forsvinner, men kommer tilbake... Kanskje litt forvirrende innlegg, takk for at alle som gidder å lese.... Hilsen en for tiden noe deppa Erle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 24. mai 2009 #875 Del Skrevet 24. mai 2009 Vi hadde bare hatt samme folkeregistrerte adresse i 1,5 år da vi var på forsamtale, men vi var gift og det er jo likestilt med 2 år. De har ikke sjekket noe såvidt jeg vet, ei heller bedt om bevis på at vi er gift der vi holder til. Så de stoler vel gjerne på at vi er voksne mennesker som er ærlige om det. Tror nok at dere med god samvittighet kan gå i gang uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindelu Skrevet 24. mai 2009 #876 Del Skrevet 24. mai 2009 Her kommer jeg. Vi har prøvd å bli gravid i 4 år, vi vet ikke hvorfor det ikke klaffer for oss. Har hatt ut uthentinger og fått ut fire egg. Første gang fikk vi ut et egg, som ble befruktet og satt inn, så fikk vi ut tre egg. Alle ble befruktet, men bare to ble satt inn. Nå har vi en uthenting til. Tørr ikke bruke det forsøket enda, siden det er det siste. Vet ikke hvorfor vi får så få egg ut:( Jeg er nå 26 år og min mann er 30. Ser ut som adopsjon blir vår løsning, men det er jo så dyrt. Skal ikke være lett dette livet. Vi vil jo bare bli foreldre og vi har så mye kjærlighet å gi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 25. mai 2009 #877 Del Skrevet 25. mai 2009 Strix: Ja, hvis man er gift trenger man omtrent ikke kjenne hverandre en gang.. Men samboere har jeg hørt må "bevise" at de virkelig har satset på hverandre. Aner ikke jeg. Uansett, sier ingenting om ingen spør! Catdevik: Så leit at ingenting går! Men vet du noe; les historien til ^^Sunny^^ - der får du håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
htnh Skrevet 25. mai 2009 #878 Del Skrevet 25. mai 2009 Erle84! Jeg tror det er sånn at dersom noen kan skrive en erklæring på at dere har vært samboere i over 2 år, f.eks studiested, så skal det være nok. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 26. mai 2009 #879 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Heisann alle her inne. Snakket med RH i dag. Jeg skal etter planen begynne med nesespray ca 8.august. Er satt opp på egguttak og egginnsetting i uke 37 Så da er det bare å krysse av på kalenderen og telle ned. Drar iallefall på i dag med ekstra god motivasjon Endret 26. mai 2009 av barnesangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 26. mai 2009 #880 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som vet om det er mulig å få de forskjellig smilene uten å måtte klikke på smileansiktet hver gang? Kan jeg f.eks skrive ordet med noen tegn foran og bak? Glad for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå