barnesangen Skrevet 21. juni 2009 #921 Skrevet 21. juni 2009 Jippi! På mandag skal jeg på innsetting! Fikk ut 6 egg igår, og 4 hadde blitt befruktet Så hygglig. Håper de holder seg på plass i 9 mnd også da. Lykke til:)
Gjest Gjest_L Skrevet 24. juni 2009 #923 Skrevet 24. juni 2009 Da blir det innsetting av frys på tirsdag, får håpe at hvertfall 1 av de 3 eggene som er frøset ned overlever. Får håpe på det beste, siden det ikke ble satt inn da jeg hadde uttak i mai. Lykke til alle sammen og en riktig god sommer!
Prada Skrevet 25. juni 2009 #924 Skrevet 25. juni 2009 I Prada-heimen skjer det lite for tiden. Skal liksom ringe inn mens og avtalte spraystart på neste syklus, men nå har den hersens syklusen min hengt seg opp igjen. Dag 39 nå. Den kroppen min skal alltid tulle når det ikke passer. Hadde på hvit bukse på jobb i går, og ikke bind i veska, i håp om at det skulle framkalle en blødning, men kroppen lot seg ikke lure
Devilina Skrevet 26. juni 2009 #925 Skrevet 26. juni 2009 Da har jeg fått brev i posten med div. ting fra RH Så starter å knaske piller og spraye 9 juli. Første kontroll dag 5 august så blir det spennende å se hva som skjer... om kroppen vil eller ikke Håper jeg ikke blir sånn hormonbombe... tror ikke kjære trenger det nå En til alle her inne. Det ordner seg for snille jenter til sluttt, ente på det ene viset eller det andre
barnesangen Skrevet 26. juni 2009 #926 Skrevet 26. juni 2009 Da har jeg fått brev i posten med div. ting fra RH Så starter å knaske piller og spraye 9 juli. Første kontroll dag 5 august så blir det spennende å se hva som skjer... om kroppen vil eller ikke Håper jeg ikke blir sånn hormonbombe... tror ikke kjære trenger det nå En til alle her inne. Det ordner seg for snille jenter til sluttt, ente på det ene viset eller det andre Du ligger ca 1 mnd foran meg i løypa. har fått vite at sparydato er 11.8, og egginnsetting i uke 37. så da får vi se. Ønkser alle en riktig god sommer.
sara_82 Skrevet 28. juni 2009 #927 Skrevet 28. juni 2009 Hei Plass til en til?? Da har vi endelig/dessverre fått beskjed om at graviditetsforsøk på egen hånd er rimelig håpløst.. Ett skikkelig slag i magen, men samtidig litt godt å få en bekreftelse.. Men det vet jo dere ALT om Så da er det vel bare å forberede seg på 1 IVF forsøk som starter allerede om en uke.. (medisineringen ihvertfall...) Går for privat forsøk på første forsøk.. (Orker ikke å vente på det offentlige) Ønsker dere alle lykke til fremover, og krysser fingrene for at sommeren neste år vrimler det at KG- brukernes IVF barn
barnesangen Skrevet 28. juni 2009 #928 Skrevet 28. juni 2009 Hei. Klart det er plass til en til:) Må si det går unna for deg. Mulig det går fortere på det private....... lykke til. vi satser på at det blir mange gryende KG-spirer her utover sensommeren. God søndag. Hei Plass til en til?? Da har vi endelig/dessverre fått beskjed om at graviditetsforsøk på egen hånd er rimelig håpløst.. Ett skikkelig slag i magen, men samtidig litt godt å få en bekreftelse.. Men det vet jo dere ALT om Så da er det vel bare å forberede seg på 1 IVF forsøk som starter allerede om en uke.. (medisineringen ihvertfall...) Går for privat forsøk på første forsøk.. (Orker ikke å vente på det offentlige) Ønsker dere alle lykke til fremover, og krysser fingrene for at sommeren neste år vrimler det at KG- brukernes IVF barn
sara_82 Skrevet 28. juni 2009 #929 Skrevet 28. juni 2009 Hei. Klart det er plass til en til:) Må si det går unna for deg. Mulig det går fortere på det private....... lykke til. vi satser på at det blir mange gryende KG-spirer her utover sensommeren. God søndag. Hei igjen.. Ja, her går det unna... HELDIGVIS!! Passet perfekt med syklusen min + ferien til klinikken, så de ville bare få meg igang Valgte første forsøk privat nettopp pga ventetiden i det offentlige.. Men setter oss på venteliste i det offentlige mens vi holder på med privat forsøket, i tilfelle vi ikke lykkes på første forsøk....... Misunner ikke deg som må vente så lenge på neste forsøk...
IrmaAdele Skrevet 28. juni 2009 #930 Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hei igjen.. Ja, her går det unna... HELDIGVIS!! Passet perfekt med syklusen min + ferien til klinikken, så de ville bare få meg igang Valgte første forsøk privat nettopp pga ventetiden i det offentlige.. Men setter oss på venteliste i det offentlige mens vi holder på med privat forsøket, i tilfelle vi ikke lykkes på første forsøk....... Misunner ikke deg som må vente så lenge på neste forsøk... Virker som om dere har tenkt akkuratt som oss. Vi tar også et privat forsøk mens vi venter i den offentlige køa. Men pga. syklus og ferie er ikke min spray start før i August, tok ikke sjansen på å begynne i Juli pga. overstimulering. Ønsker dere kjempe masse lykke til! Endret 28. juni 2009 av IrmaAdele
sara_82 Skrevet 1. juli 2009 #931 Skrevet 1. juli 2009 Virker som om dere har tenkt akkuratt som oss. Vi tar også et privat forsøk mens vi venter i den offentlige køa. Men pga. syklus og ferie er ikke min spray start før i August, tok ikke sjansen på å begynne i Juli pga. overstimulering. Ønsker dere kjempe masse lykke til! Det hadde jeg ikke engang tid til å tenke over før avgjørelsen ble tatt Så vi må bare krysse fingrene for at jeg ikke er blant de % som blir overstimulert... Hmmmm... Ble litt smånervøs nå.... Jaja, får ta det som det kommer... Synarela og puregon du skal gå på?? Når har dere planlagt uttak? Krysser fingrene for dere, og håper dere får fantastiske nyheter i aug/sept..
IrmaAdele Skrevet 1. juli 2009 #932 Skrevet 1. juli 2009 Det hadde jeg ikke engang tid til å tenke over før avgjørelsen ble tatt Så vi må bare krysse fingrene for at jeg ikke er blant de % som blir overstimulert... Hmmmm... Ble litt smånervøs nå.... Jaja, får ta det som det kommer... Synarela og puregon du skal gå på?? Når har dere planlagt uttak? Krysser fingrene for dere, og håper dere får fantastiske nyheter i aug/sept.. Skal gå på suprecur og puregon tror jeg. Begynner 8.august sånn det ser ut i forhold til syklusen min nå. Uttak i uke 36 mest sannsynelig. Skal ringe klinikken å planlegge datoer og oppfølging i nærmeste fremtid.
Prada Skrevet 2. juli 2009 #933 Skrevet 2. juli 2009 Dag 46 og fortsatt ingen blødning. Må ringe sykehuset...
Prada Skrevet 2. juli 2009 #934 Skrevet 2. juli 2009 Snakket med sykehuset. Hjemmetestene er visst veldig bra og til å stole på, så.. JEG ER GRAVID!!! :hoppe: Helt på egenhånd! Er veldig overrasket og har egentlig nektet å tro det, men en test i går og to i dag lyver ikke. 5 AIH, 2 IVF og 2 frys, også blir jeg gravid på slump mens jeg venter på spraystart. For uvirkelig til å være sant. Føler meg ikke gravid, så det er flaks at jeg faktisk testet nå. Trodde bare dette var, nok en, veldig lang syklus. Men i dag er syklusdag 46 byttet ut med 6+3. Ha en strålende dag alle sammen! I dag er det hvertfall stor stas i Prada-heimen!
Strix Skrevet 2. juli 2009 #936 Skrevet 2. juli 2009 Snakket med sykehuset. Hjemmetestene er visst veldig bra og til å stole på, så.. JEG ER GRAVID!!! :hoppe: Helt på egenhånd! Er veldig overrasket og har egentlig nektet å tro det, men en test i går og to i dag lyver ikke. 5 AIH, 2 IVF og 2 frys, også blir jeg gravid på slump mens jeg venter på spraystart. For uvirkelig til å være sant. Føler meg ikke gravid, så det er flaks at jeg faktisk testet nå. Trodde bare dette var, nok en, veldig lang syklus. Men i dag er syklusdag 46 byttet ut med 6+3. Ha en strålende dag alle sammen! I dag er det hvertfall stor stas i Prada-heimen! Wow, så fantastisk da :hoppe: Undernes tid er ikke forbi, herlige nyheter!!! Da er du rundt 6 uke rpå vei nå da?? Kos deg Prada
sara_82 Skrevet 2. juli 2009 #937 Skrevet 2. juli 2009 Snakket med sykehuset. Hjemmetestene er visst veldig bra og til å stole på, så.. JEG ER GRAVID!!! :hoppe: Helt på egenhånd! Er veldig overrasket og har egentlig nektet å tro det, men en test i går og to i dag lyver ikke. 5 AIH, 2 IVF og 2 frys, også blir jeg gravid på slump mens jeg venter på spraystart. For uvirkelig til å være sant. Føler meg ikke gravid, så det er flaks at jeg faktisk testet nå. Trodde bare dette var, nok en, veldig lang syklus. Men i dag er syklusdag 46 byttet ut med 6+3. Ha en strålende dag alle sammen! I dag er det hvertfall stor stas i Prada-heimen! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Gratulere så masse.... Må være en fantastisk følelse Kos deg som gravid
Prada Skrevet 2. juli 2009 #938 Skrevet 2. juli 2009 Tusen takk! Har fortsatt vanskelig for å tro det, men begynner å gå opp for meg. På denne tiden i forrige svangerskap var jeg allerde kvalm, ømme pupper og alt det der, men nå merker jeg ingen ting. Bare håper det er liv der inne. Vurderer en tidlig UL neste uke for å se at det faktisk er et lite hjerte der inne, så slipper jeg å uroe meg så veldig.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #939 Skrevet 3. juli 2009 Gratulerer SÅ masse Prada. Så fantastisk heldig du er. Jeg har tatt en pause fra alt som heter prøving etter siste nedtur. Jeg skal ta meg en tur innom bloggen din etterhvert. Masse hilsner S
Gjest Gjest_L Skrevet 3. juli 2009 #940 Skrevet 3. juli 2009 Ååååå grattis!! Håper alt går bra Prada! Satt inn frys på tirsdagen så håper egget fester seg.. Dagene går så sakte frem til testedagen.. Men men..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå