Strix Skrevet 5. mai 2009 #821 Skrevet 5. mai 2009 Hei hei folkens. Da har vi fått innkallelse til første samtale med prøverørs folkene på KK i Bergen. Fikk den halvannen mnd etter at legen sendte den inn, så er godt fornøyd med den tiden. Det er ikke funnet noe feil på hverken meg eller mannen min, så vi krysser fingrene for at alt skal gå i orden og vi endelig skal få oppleve graviditet. Vi har prøvd i 2 år nå, vet at det er lite i forhold til mange her inne, men det sliter veldig på meg, har så lyst på barn. Og føler selvsagt at alle rundt meg blir gravide bare de kikker på hverandre. Så nå er vi positive, endelig få hjelp. Vi hadde prøvd i litt mer enn 2 år da jeg begynte på medisiner til ivf, og selv om mange andre har prøvd lengre så betyr ikke det noe. 2 år er en evighet spør du meg. Og i vårt tilfelle er det ikke sikkert vi kunne fått det til på egenhånd, så hvorfor kaste bort tid da? Sånn tenker i alle fall jeg Masse lykke til
^^Sunny^^ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #822 Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hentet ut 10 egg i dag Håper nå på et godt befruktningsresultat Denne gangen venter vi et par dager ekstra med å sette inn igjen. Skal ruges seg frem til blastocyster på klinikken, spennende Må også si at uttaket var helt grusomt Legen sa jeg hadde ømfintlige eggstokker :klø: jaja, samma for meg hva dem kaller det.. Fremover blir det avslappning Endret 5. mai 2009 av ^^Sunny^^
Prada Skrevet 5. mai 2009 #823 Skrevet 5. mai 2009 Hentet ut 10 egg i dag Håper nå på et godt befruktningsresultat Denne gangen venter vi et par dager ekstra med å sette inn igjen. Skal ruges seg frem til blastocyster på klinikken, spennende Må også si at uttaket var helt grusomt Legen sa jeg hadde ømfintlige eggstokker :klø: jaja, samma for meg hva dem kaller det.. Fremover blir det avslappning Gleder meg til å høre resultatet av blastocyster, blir spennede! Jeg vil gjerne også ha det neste gang, men vet ikke om Risen gjøre det. Noen som vet...? Slapp av så mye duk an! Den største medfølelse herfra - uttak er kjempevondt!
^^Sunny^^ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #824 Skrevet 5. mai 2009 Gleder meg til å høre resultatet av blastocyster, blir spennede! Jeg vil gjerne også ha det neste gang, men vet ikke om Risen gjøre det. Noen som vet...? Slapp av så mye duk an! Den største medfølelse herfra - uttak er kjempevondt! Ja jeg ligger nå her... urk..
^^Sunny^^ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #825 Skrevet 6. mai 2009 Befruktningsresultat : 7 egg ellers.. formen er like dårlig som igår, mye magesmerter. Tror faktisk jeg skal ta en smertestillende og legge meg nedpå..
Strix Skrevet 7. mai 2009 #826 Skrevet 7. mai 2009 Så flott Sunny!! Menssmertene ved mislykket ivf. er de verre enn vanlig??
^^Sunny^^ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #827 Skrevet 7. mai 2009 Så flott Sunny!! Menssmertene ved mislykket ivf. er de verre enn vanlig?? Jeg tror ikke det har noe å si Strix.. Den ene gangen synes jeg å minnes at jeg hadde mer smerter, men kun den ene gangen.. Så
Gjest Gjest_Sofi_* Skrevet 7. mai 2009 #828 Skrevet 7. mai 2009 I morgen skal jeg og mannen til legen for å fylle ut søknadspapirer til prøverør. Synes det hele er fryktelig pes, hadde jo ønsket (som alle) å bli gravid på naturlig måte - når virker det som et eviglangt opplegg for å kunne bli det.. Lurer derfor på hva dere sier på jobben - det blir jo mye sykehusbesøk, både forsamtale, undersøkelse, blodprøver, uthenting, innsetting etc.. Skulle jo helst vært arbeidsledig for å ha tid til alt dette....
^^Sunny^^ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #829 Skrevet 8. mai 2009 I morgen skal jeg og mannen til legen for å fylle ut søknadspapirer til prøverør. Synes det hele er fryktelig pes, hadde jo ønsket (som alle) å bli gravid på naturlig måte - når virker det som et eviglangt opplegg for å kunne bli det.. Lurer derfor på hva dere sier på jobben - det blir jo mye sykehusbesøk, både forsamtale, undersøkelse, blodprøver, uthenting, innsetting etc.. Skulle jo helst vært arbeidsledig for å ha tid til alt dette.... Velkommen inn hit Jeg vet ikke helt hvor mye folk sier på jobben jeg Jeg jobber kun på natten, så selve "teamet" mitt vet hva vi holder på med..dvs 3 personer, ellers har jeg ikke sagt noe.. .................. Jeg har i dag blitt ruger på 2 perfekte små :rødme: Så nå er det bare å telle dager..
Gjest Gjest_Sofi_* Skrevet 8. mai 2009 #830 Skrevet 8. mai 2009 Takk skal du ha.. Godt å ha et sted å lufte tankene og spørre andre i samme situasjon - selv om man også kan bli litt forvirra av all informasjonsstrømmen... I dag er søknaden til ivf sendt - spennende, godt, skummelt, rart og forvirrende..... :S
Gjest Gjest_Sofi_* Skrevet 8. mai 2009 #831 Skrevet 8. mai 2009 Lykke til med rugingen forresten, Sunny.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 8. mai 2009 #832 Skrevet 8. mai 2009 I morgen skal jeg og mannen til legen for å fylle ut søknadspapirer til prøverør. Synes det hele er fryktelig pes, hadde jo ønsket (som alle) å bli gravid på naturlig måte - når virker det som et eviglangt opplegg for å kunne bli det.. Lurer derfor på hva dere sier på jobben - det blir jo mye sykehusbesøk, både forsamtale, undersøkelse, blodprøver, uthenting, innsetting etc.. Skulle jo helst vært arbeidsledig for å ha tid til alt dette.... Hei! Nå holder vi foreløpig bare på med AIH, men jeg har ikke sagt noe på jobben. Da jeg var inne til lapraskopi sa jeg bare at jeg skulle på "service" og ble borte et par dager. Og ellers til andre timer er jeg heldig å har flexitid på jobben så da jobber jeg bare inn seinere. Ved IVF er det vel endel mere sykemeldinger osv, men du trenger vel ikke si noe til noen på jobben såfremt du ikke vil selv... Hvis vi ender opp i den karusellen tror jeg jeg vil informere nærmeste sjef. Lykke til!
LystPaBaby Skrevet 9. mai 2009 #833 Skrevet 9. mai 2009 Vi hadde prøvd i litt mer enn 2 år da jeg begynte på medisiner til ivf, og selv om mange andre har prøvd lengre så betyr ikke det noe. 2 år er en evighet spør du meg. Og i vårt tilfelle er det ikke sikkert vi kunne fått det til på egenhånd, så hvorfor kaste bort tid da? Sånn tenker i alle fall jeg Masse lykke til Takk takk. 2 år er lenger enn en evighet Skal bli godt å komme igang.
^^Sunny^^ Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #834 Skrevet 9. mai 2009 Lykke til med rugingen forresten, Sunny. Tusen takk 11 dager til testing... Skikkelig nedtelling her
barnesangen Skrevet 10. mai 2009 #835 Skrevet 10. mai 2009 Tusen takk 11 dager til testing... Skikkelig nedtelling her Å så spennende...........ønsker deg masse lykke til med nedtelling. må være vanskelig å prøve å tenke på noe annet liksom? Ei venninne med to mislykkede forsøk bak seg, sa at hun følte seg gravid, men skulle leve som hun ikke var det? Ikke enkelt det der. Får se om jeg klarer det når det blir min tur.
^^Sunny^^ Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #836 Skrevet 11. mai 2009 Å så spennende...........ønsker deg masse lykke til med nedtelling. må være vanskelig å prøve å tenke på noe annet liksom? Ei venninne med to mislykkede forsøk bak seg, sa at hun følte seg gravid, men skulle leve som hun ikke var det? Ikke enkelt det der. Får se om jeg klarer det når det blir min tur. Takk Nei det er ikke så enkelt å la være å tenke på det, men akkurat nå går det greit. Jeg føler meg ikke gravid.. Når det nærmer seg testing så vet jeg at kroppen begynner å tulle med allslags symtomer og da.. begynner nervene
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 12. mai 2009 #837 Skrevet 12. mai 2009 Hei! Dere som "holder til" på Riksen. I forbindelse med AIH har jeg fått henvisning til blodprøve for Hcg, og fikk beskjed at jeg kunne ta denne hvor som helst og så fikk jeg svar etter noen dager.... Men, kan jeg dra til Riksen å ta blodprøver? Og kan jeg dra dit tidlig på dagen for blodprøven og så få svaret senere på dagen?
Gjest Gjest_barnesang@hotmai_* Skrevet 12. mai 2009 #838 Skrevet 12. mai 2009 Hei! Dere som "holder til" på Riksen. I forbindelse med AIH har jeg fått henvisning til blodprøve for Hcg, og fikk beskjed at jeg kunne ta denne hvor som helst og så fikk jeg svar etter noen dager.... Men, kan jeg dra til Riksen å ta blodprøver? Og kan jeg dra dit tidlig på dagen for blodprøven og så få svaret senere på dagen? Hei. PÅ riksen er det en lab hvor det tas blodprøver. Jeg har aldri tatt Hcg, men de prøvene jeg har tatt tok jeg hos fastlegen så sendte de res til Riksen. Jeg er ny i gamet skjønner jeg....hva er AIH ?
Devilina Skrevet 12. mai 2009 #839 Skrevet 12. mai 2009 Hei! Dere som "holder til" på Riksen. I forbindelse med AIH har jeg fått henvisning til blodprøve for Hcg, og fikk beskjed at jeg kunne ta denne hvor som helst og så fikk jeg svar etter noen dager.... Men, kan jeg dra til Riksen å ta blodprøver? Og kan jeg dra dit tidlig på dagen for blodprøven og så få svaret senere på dagen? De åpner syv-halv åtte på laben. Men hva er AIH?
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 13. mai 2009 #840 Skrevet 13. mai 2009 De åpner syv-halv åtte på laben. Men hva er AIH? AIH er inseminasjon... Hvis de åpner så tidlig må jeg vel kunne få svaret mot slutten av dagen.... Utålmodig jeg? Å neida
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå