dreia Skrevet 30. november 2008 #161 Del Skrevet 30. november 2008 Det hørtes ut som ei koselig helg. Ingenting er så koselig som fyr i peisen. Masse lykke til hos gyn på tirsdag. Håpar han finn ein liten feil som er kjempeenkel å retta på, slik at dåke blir gravide med ein gong han er ferdig med dåke, og aldri får problemer med å bli gravide igjen. *strør samtidig litt babystøv her inne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. november 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 30. november 2008 Det hørtes ut som ei koselig helg. Ingenting er så koselig som fyr i peisen. Masse lykke til hos gyn på tirsdag. Håpar han finn ein liten feil som er kjempeenkel å retta på, slik at dåke blir gravide med ein gong han er ferdig med dåke, og aldri får problemer med å bli gravide igjen. *strør samtidig litt babystøv her inne* Så koselig, Dreia! Jaja... det går nok fint... Jeg har faktisk jobbet hele helga, karakterer og retting... men det er godt å kunne jobbe hjemme, i alle fall! Så fyr på peisen ble det uansett! Men, jeg er ikke helt ferdig enda, så jeg får vel hive meg rundt igjen. Kan ikke bare ha KGpause hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #163 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, nå har vi da vært hos gyn. Tok masse blod av både meg og sambo, får svar innen en uke. Sambo skal levere sædprøve i løpet av uka, og neste time er foreløpig 14.januar. Det går jo fort dette her! Jeg ble undersøkt, ikke så farlig som jeg hadde trodd! Gikk overraskende bra. Trivelig lege som snakket bra norsk til å være dansk. Jeg ender BESTANDIG opp med danske leger, og skjønner ingenting!! Men, han fant ut at EL er omtrent nå! Det er ca 5 dager før jeg hadde tenkt... Så det bare å sette i gang med i dag! Vi har begge fri hele kvelden, så dette blir trivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #164 Del Skrevet 5. desember 2008 Hmm... lenge siden jeg har vært her nå! Er helt sykt travelt på jobben om dagen, i går var jeg ikke hjemme igjen før kl 22. Slit.. Anyway, har fikset men måtte tvinge både meg og sambo i går! Hehe.... litt slitne begge to, men med mine fantastiske overtalelsesevner, så ble det likevel! I dag kjennes det ut som om EL er i gang, ikke veldig behagelig. Dette er en sånn dag hvor jeg ønsker at jeg hadde en jobb der man kunne gå i jobbebukse og diger genser! Men det har jeg ikke... må jo være respektabel... menmen... så lenge alt virker her (i meg altså), så skal jeg ikke klage! Håper bare at holder seg LANGT unna!!! IKM er ikke før ca 20.des, så jeg kan "grue" meg lenge...! Håper dere alle sammen har det bra, og at det går bedre med Ann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 14. desember 2008 Nå er jeg i gang med å være skap-optimist igjen... Den siste uka har jeg hatt masse rare symptomer, som f.eks. "strekk" i nedre del av magen, stølhet i mage/lyske/rygg (de siste tre dagene), løper på do minst to ganger i timen, og har vondt på "utsiden" av brystene. Ikke såre brystvorter, mot normalt... Jaja... kanskje det går denne gangen da? Egentlig vil jeg bare at TR kan infinne seg i tide, slik at jeg kan ta "dag 2-3"-blodprøvene hos gyn før vi reiser bort i jula. Ser ikke ut til at det blir noen TR med det første, i alle fall.. Nå gleder jeg med veldig til ferie, det er lenge siden det har vært så fristende med fri! Har ikke laget noen kaker enda, men har planer om kokosmakroner og havrekjeks med sjokoladebiter. Mamma har ikke tid til å bake så mye, så jeg sa jeg skulle ta med litt hjem. Så skal vi bake pepperkaker når alle "unga" har kommet hjem til jul..! Koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. desember 2008 #166 Del Skrevet 14. desember 2008 *følger med og krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. desember 2008 #167 Del Skrevet 23. desember 2008 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. desember 2008 #168 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva skjer her da ? Er dere på juleferie-tur enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. januar 2009 #169 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år, Mayami! Håper 2009 bringer glede og positive overraskelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei igjen! Ja, det ble visst en lang juleferietur... hehe... først hos svigermor uten internett, så hos foreldrene mine med for mange personer per PC og så da vi kom hjem virket ikke nettet pga lynnedslag. Så jeg har vært en smule asosial i det siste! Jaja... men nå er jeg her! Og godt nyttår til dere også! Tanta kom, en dag før jeg hadde beregnet (gyn tok feil), og det var noe dritt... men vi er i gang igjen, friskt mot og alt det der! Nye år nye muligheter! Positiv ELtest torsdag kveld. Sambo skal levere inn sædprøve til lab til uka, og jeg skal igjen til gyn den 14. jan. Let's kick some butt! Gleder meg til å starte på jobb igjen på mandag, selv om det er mye stress før terminslutt. Savner jo "barna"! Fikk flere god jul-meldinger fra dem, og det var veldig koselig. Nå skal jeg ta med en runde på div dagbøker og oppdatere meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. januar 2009 #171 Del Skrevet 4. januar 2009 Så spennende med timen din hos gyn Håper de finner en løsning for dere !! Go Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #172 Del Skrevet 4. januar 2009 Så spennende med timen din hos gyn Håper de finner en løsning for dere !! Go Søndag Ja, jeg vet ikke helt hva han skal gjøre, men... tok masse blodprøver sist, og kjære har ikke levert prøve enda, så vet ikke noe om det heller. Blodprøvene var OK, bortsett fra for høyt kolestrol. Nå har jeg og kjære gått tur med bisken i snøen og sola! Har laget kakao med krem, og skal nyyyyte siste feriedag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. januar 2009 #173 Del Skrevet 7. januar 2009 Innom med litt optimisme støv til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #174 Del Skrevet 7. januar 2009 Jaja... nå snør det her, og jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ut på band-øving i kveld!! Avlyst... ikke pga været! :fnis: Lang dag på jobben, masete elever uten medfølelse med syk lærer. Jeg tror jeg har bihulebetennelse, men på legekontoret tar de ikke telefonen, som vanlig. Jeg får prøve igjen i morgen, men da har jeg bare et par fritimer... grr.... jaja, sånn er det! Nå er sambo på jobb, og etterpå skal vi male stua!! Det er andre strøk som står for tur, og det blir så fiiiint!!! Snart er vi ferdige med oppussingen av den etasjen, bare to etasjer igjen da... I dag var det en kollega av meg som lurte på om jeg ville bli med å trene på treningsstudio! Koselig! Mye lettere å trene npr man er to.. og vanskeligere å finne dumme og usunne unnskyldninger! Men vi må nok vente til 1.termin er slutt og karakterene er satt, for nå har vi veldig mye å gjøre om dagen! Men jeg gleder meg til å starte et nytt og bedre liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #175 Del Skrevet 7. januar 2009 Innom med litt optimisme støv til deg Hehe... takk! Men jeg tror jeg putter det i skuffen så lenge, til jeg har mer grunn til å være optimist (les: nærmere IKM når jeg begynner å bli frynsete i kantene!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. januar 2009 #176 Del Skrevet 7. januar 2009 Hehe... takk! Men jeg tror jeg putter det i skuffen så lenge, til jeg har mer grunn til å være optimist (les: nærmere IKM når jeg begynner å bli frynsete i kantene!) Det er greit Vet hvordan det er å være frynsete i kantene Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #177 Del Skrevet 8. januar 2009 I dag har jeg vært hos legen med bihulene mine. Fikk antibiotika.. Jeg nevnte at jeg muligens kanskje kunne være gravid, sånn i tilfelle medisinene kunne være farlige for ev foster. Da tok han helt av, veldig ivrig! Merkelig... Han begynte å spørre om jeg hadde kvalme o ømme bryster, og da jeg sa at jeg hadde det, litt, så sa han bare "da er du sannsynligvis gravid". Jeg prøvde å si at det kanskje er LITT tidlig, og at jeg hadde jo faktisk hatt det sånn før, men han ga seg ikke.. Jeg synes det var litt snodig at jeg som "sivil" kunne sitte der på et legekontor og føle at jeg har fått mer informasjon fra div nettsider! Jeg mener, det er greit for meg, fordi vi har prøvd i over ett år, men tenk om jeg ikke hadde den erfaringen og trodde på han! DA hadde jeg blitt skuffet og lei meg når dukket opp likevel! Menmen... medisinen kunne ikke skade noen, men nesesprayen var derimot ikke noe særlig. Så den har jeg sluttet med! Her regner det i dag, all snøen er borte... Jeg har vært hjemme fra jobb, hodet mitt dunker... stakkars meg! Men, mer til for KG! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. januar 2009 #178 Del Skrevet 8. januar 2009 Må litt av den ivrige legen din, minner om min H*n var i ekstase i august når jeg fortalte at vi prøvde og bli gravid, og kom med gode råd om alt mulig H*n kunne nesten ikke vente til å se den nydelige babyen min Var rett før jeg fikk klem når jeg forlot kontoret Håper bihulene dine blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #179 Del Skrevet 8. januar 2009 Hehe... Ja, det er jo litt søtt! Som jeg nevnte før så kjenner jeg barna hans, så jeg tror kanskje han har etmer "personlig" forhold til meg enn mange andre pasienter. Håper virkelig ikke at han er sånn med de "unge håpefulle" og ferske prøverne! Ååååå, nå ser jeg at Tudors går på NRK3, og han som spiller kongen er SÅ hot!!!! Dette SKAL jeg se før jeg lander i senga! Sweet dreams guaranteed!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. januar 2009 #180 Del Skrevet 10. januar 2009 Da skjønner jeg at legen din er slik Min har jeg ikke noe personlig forhold til, men har jo vært hos h*n en del i perioder (har slitt med senebetennelser) Men h*n er en lege som engasjerer seg, alle de jeg vet om som har han er kjempefornøyd Det er i alle fall et hav av forskjell fra den legen som jeg hadde på hjemplassen min som ikke brydde seg døyten på medisinsk plan heller :dåne: Skjønner ikke at slike leger har lov til å praktisere. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå