Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Hei cypress!

Kikket litt i boka di nå, det kan jo hende mange synes det er ok å gjøre noe helt annet enn vanlig dagen før 17. mai ogå? Men det er vel kanskje en institusjon man ikke bør rokke for mye ved, særlig ikke hvis en del av gjestene har barn.

Håper dere finner en dato som passer både dere og et egnet lokale!

Lykke til!

:klemmer:

Takk! Det håper jeg og!! (Begynner å bli litt lei.. huff...)

Akkurat det samme jeg tenker om 16/17. mai. Er ganske vanlig at folk styrer litt mer enn vanlig på 17. mai, så det er nok en litt dum da. Men nå har jeg sendt mail på nytt til utleier og spurt hva som er ledig i juni, så da for vi se.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Takk! Det håper jeg og!! (Begynner å bli litt lei.. huff...)

Akkurat det samme jeg tenker om 16/17. mai. Er ganske vanlig at folk styrer litt mer enn vanlig på 17. mai, så det er nok en litt dum da. Men nå har jeg sendt mail på nytt til utleier og spurt hva som er ledig i juni, så da for vi se.. :)

Det skjønner jeg godt, vi hadde også en ganske lang periode der vi lette etter lokaler som kunne være passe. For oss som tenker å ha seremonien ute, var det viktig å finne et sted der det kunne la seg gjøre, som ikke er så langt fra lokalet. Og i tillegg ønsket vi oss et sted der vi kunne stå litt fritt i forhold til mat og alkohol osv, så det ikke må betales i dyre dommer.

Men etter flere runder med kikking, spikret vi til slutt et bra sted. Det ble mye morsommere med en gang da, for da kan man fantasere litt om detaljer! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, vi hadde også en ganske lang periode der vi lette etter lokaler som kunne være passe. For oss som tenker å ha seremonien ute, var det viktig å finne et sted der det kunne la seg gjøre, som ikke er så langt fra lokalet. Og i tillegg ønsket vi oss et sted der vi kunne stå litt fritt i forhold til mat og alkohol osv, så det ikke må betales i dyre dommer.

Men etter flere runder med kikking, spikret vi til slutt et bra sted. Det ble mye morsommere med en gang da, for da kan man fantasere litt om detaljer! :lur:

Ja, ikke sant!! Føler liksom ikke det er noe poeng i å planlegge detaljer som deokasjoner etc., så lenge jeg ikke vet om det blir småbord eller langbord eller hva... Gleder meg til å komme ordentlig i gang!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, glemte å legge ut bilder av skoene jeg... Men nå har jeg gått litt med de som kremhvite her i leiligheten, og funnet ut at dette er jo bare gnagsår waiting to happen... Så de kan jeg rett og slett ikke kjøpe! Det er åpen tå, og jeg merker at de gnaker litt på stortærne. Ikke bra..

Men de kritthvite er gode å ha på, men da (antagelig) feil farge.. Og jeg vet virkelig ikke om jeg gidder å begynne med fargig g sånn altså!! Så nå heller jeg faktsik til å ikke kjøpe noen av dem!!!

(Naboen som selger dem er på feire et par uker, så jeg har god tid til å bestemme meg i hvert fall!!! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cypress!

Sniker meg inn i dagboken din, for å takke for hyggelig melding!

Det er jammen ikke lett det der med forlover altså. Hvertfall ikke når det bare er HUN som jeg følte for å ha liksom. Stygt å si det, men alt annet blir liksom feil...

Trist med venninnen din også! Skjønner du føler på det. Spørsmålet er jo om det lønner seg å ta det opp, eller om det er like greit å la det ligge... Men, det er uansett ting hun egentlig ikke har noe med. Det er tross alt du som skal gifte deg :)

Håper det ordner seg for deg da, og at du finner din forlover!

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cypress!

Sniker meg inn i dagboken din, for å takke for hyggelig melding!

Det er jammen ikke lett det der med forlover altså. Hvertfall ikke når det bare er HUN som jeg følte for å ha liksom. Stygt å si det, men alt annet blir liksom feil...

Trist med venninnen din også! Skjønner du føler på det. Spørsmålet er jo om det lønner seg å ta det opp, eller om det er like greit å la det ligge... Men, det er uansett ting hun egentlig ikke har noe med. Det er tross alt du som skal gifte deg :)

Håper det ordner seg for deg da, og at du finner din forlover!

Masse lykke til :)

Hei! Hyggelig at du snek deg inn her! :)

Føler veldig at jeg må skaffe forlover snart. Jo lenger jeg venter, jo mer skjønner hun jo at jeg har vært i tvil om det!! Men men.. skal manne meg opp en dag!! :)

Jeg har alltids søsteren min som kan spørres også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal vi på visning på et lokale som har ledig den dagen vi vil ha!! (23. mai) :hoppe:

Håper bare det er fiiint!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også gifte meg 23 mai 2009, kirken er bestillt samt lokalet... var faktisk allerde 2 brylluper i denne kirken den dagen, så lønner seg nok og bestille snart. =)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokalet er her: http://www.cederquist.no/

Ser fint ut på bildene da. Og det er mulig å ha med alkohol selv, og det er akkurat sånn vi vil ha det!!

Kirken har vi reservert allerede, heldigvis! Så den er i boks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo kjempeflott ut!! Og menyene der så veldig bra ut :) Gleder meg til å høre hvordan befaringen gikk i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg helt har glemt å legge ut bilder av skoene som jeg sa jeg skulle!! Har forsåvidt nesten bestemt meg for å droppe dem (Ja, faktisk!!), men poster dem allikevel. De er kremhvite er bittelitt vonde (les: kommer til å få gnagsår..), og de andre er kritthvite, og det regner jeg med blir feil farge....

Meg jeg vil gjerne høre deres meninger allikevel!! :)

Her er de kremhvite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her er de kritthvite. Hva syns dere???

Er det forresten vanskelig å farge slike sko?? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da har vi vært på befaring! Jeg likte Risvollen veldig godt, ordentlig fine lokaler!! Eneste som er litt dumt er at vi må fordele gjestene på to rom, men de ligger jo ved siden av hverandre, i en L, så det bør gå greit. Vi reserverte lokalet i hvert fall, så da kan jeg vel nesten feire at

DATOEN ER ENDELIG SATT!!!!!

:danse::danse::danse::danse::danse: :danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig å få fastsatt datoen! Herlig at dere har funnet et lokale dere er fornøyd med. Da kan du jo begynne planlegginga skikkelig :icon_smile:

Når det gjelder skoene så syns jeg de kremhvite var veldig fine, men det er jo dumt å kjøpe sko man vet blir vonde å gå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:flagg::skaal::flagg:

Gratulerer med fastsatt dato!!!

:flagg::skaal::flagg:

Det så veldig fint ut der dere skal ha festen :hoppe:

P.s: Jeg likte også best de kremhvite skoene, men det er viktig å ha gode sko på den store dagen - så jeg hadde nok revurdert de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få fastsatt datoen! Herlig at dere har funnet et lokale dere er fornøyd med. Da kan du jo begynne planlegginga skikkelig :icon_smile:

Når det gjelder skoene så syns jeg de kremhvite var veldig fine, men det er jo dumt å kjøpe sko man vet blir vonde å gå med.

Ja! Jippi!!!! Endelig!!

Ang skoene - jeg er helt enig.... Tull og tøys å kjøpe gnagsår-sko.... Heldigvis at jeg fikk ta dem med meg hjem og gå med dem litt inne, slik at jeg fikk kjenne at de ble vonde etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...