Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

:skratte::skratte::skratte::skratte:

tror jeg hadde dødd av latter om noen hadde kommet på fest hos meg med diiiger stråhatt!!! såååå mye mer praktisk enn solbriller liksom... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den var svær også!! Noe som denne ca - bare enda litt større brem...

:hoho:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:skratte:

Tror jeg hadde dødd på meg om jeg hadde vært der :dåne: Likte kommentaren din til uttalelsen hennes om at hun ikke gidda å ta med solbriller BTW :klappe: Jeg lo så jeg nesten datt av stolen!!

Mim digger Cypress :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Er det ikke bra at vi alle stiller kollektivt opp på å le av den litt for hyggelige eksen??

Sånn skal det være.... ;)

Ja, det er veldig bra!! Snille jenter er dere!! :-D :jepp:

Hun trengte vel noe å gjemme seg under da :skratte::skratte::skratte:

:hoho: Ja, kanskje det var derfor!! (Hun er ikke så veldig pen... Litt grå egentlig...) :hoho:

:hoho:

:ler:

:skratte:

Tror jeg hadde dødd på meg om jeg hadde vært der :dåne: Likte kommentaren din til uttalelsen hennes om at hun ikke gidda å ta med solbriller BTW :klappe: Jeg lo så jeg nesten datt av stolen!!

Mim digger Cypress :Nikke:

Jeee!! Var litt fornøyd selv med den kommentaren... :fnise: Men det var forsåvidt greit hun ikke hørte det også... Det var helt på begynnelsen av kvelden, og hadde kanskje skapt litt dårlig stemning.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse latter og moro! :ler:

Me like very much! :Nikke:

Skal følge med her!

God :klem: til Cypress, som ikke skal gifte seg om så alt for lenge! (Heldiggrisen!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse latter og moro! :ler:

Me like very much! :Nikke:

Skal følge med her!

God :klem: til Cypress, som ikke skal gifte seg om så alt for lenge! (Heldiggrisen!!)

Hei Regndråpe!! Her er det bare å følge med ja, vet aldri når det dukker opp noe gøy igjen!! :)

Takk for :klem:! Her får du en tilbake! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow for en hatt! :overrasket:

Hun måtte virkelig ha hatt noe å skjule hvis hun gikk frivillig i selskap med noe sånt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
:klemmer: tilbake!!! Håper du har hatt en fin helg!

Jeg skal fortelle om min i neste innlegg..... :lur:

:skratte:

Jepp har hatt en kjempe fin helg :)

Ler meg nesten ihjel her jeg sitter.. Den hatten var veeeldig lekker da! :hoho: Henger meg på Dinedama om at hun helt sikkert hadde noe å skjule.. Kanskje verdens dårligste hårdag :eeeh::fnise:

Var jo bra antrekket ditt slo ann da, det hørtes jo knall-stilig ut! Og de skoene var fantastisk fine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag gjorde jeg forresten et forsøk på å gjøre noe bryllups-relatert... Jeg PRØVDE å komme meg til Lillestrøm, for å gå på Kristins brudesalong, men det klarte NSB/Jernbaneverket LETT å forpurre!!! Fy f.#¤%" assa!!! :kjempesinna::kjempesinna::sinna::sinna::sinnatagg::sinnatagg::rope::rope::spy::spy::fise: (hvorfor finnes ikke en smiley som viser finger'n???)

Skal prøve igjen på lørdag - og da tar jeg BILEN!! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...