Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Hei!! :)

Jaja, etter å ha lest litt forskjellig inne i de andre vordene brudenes dagbøker, innser jeg at det nok kan være både kjekt og hyggelig å ha min egen bryllupsdagbok! Så den startes herved!!

Jeg og min kjære forlovet oss i fjor høst, men har vært veldig trege til å sette datoen.. Fortsatt er den faktisk ikke helt spikret.. Jeg vil nemlig veldig gjerne at et familiemedlem som er prest skal vie oss, og er nødt til å spørre han når det passer for han! Og det er jammenmeg vanskelig å løfte opp det røret gitt, og ringe han!! Er det mulig... Bare sommel og tull... Jeg får sette meg et mål om å få ordnet det. Dersom noen oppdager boka mi kan dere kanskje være greie og mase litt på meg?? Hehe... Tror det målet skal bli at jeg ringer ham i MORGEN (det er for sent på kvelden nå syns jeg..).

Ønsket er i hvert fall å ha bryllupet i mai 2009. Helst 23. mai. Men dersom det ikke passer for presten da, så er det ikke så nøye.

Kirke har vi selvfølgelig heller ikke booket enda, siden vi ikke vet datoen. Men vi tok en kjøretur i Oslo her om dagen, og kikket litt. Syns Vestre Aker Kirke ser veldig fin ut på utsiden. Skulle gjerne sett inni også, får vel avtale en titt etter at datoen er spikret.

Jaja, som dere skjønner er vi VELDIG i begynnelsen av planleggingen! I grunn ingenting som er klart!! Haha.. Så alt av tips og råd tas i mot med takk!!!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen:

Syns dere burde gå for 23 mai altså!!! (da skal vi gifte oss nemlig) :fnise:

I morgen SKAL du ringe til presten, og jeg kommer innom boka di i morgen kveld og sjekker om det er gjort!!!! OK?! :kjefte:

(jeg er egentlig ganske snill altså, bare litt streng når det trengs) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Syns dere burde gå for 23 mai altså!!! (da skal vi gifte oss nemlig) :fnise:

I morgen SKAL du ringe til presten, og jeg kommer innom boka di i morgen kveld og sjekker om det er gjort!!!! OK?! :kjefte:

(jeg er egentlig ganske snill altså, bare litt streng når det trengs) :ler:

Veldig bra! Akkurat det jeg trenger!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: så mye :) Og gratulerer med forestående bryllup!!

Husk å ringe da :) Skal skrive det hver dag frem til du ringer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er som passer på meg!!! Jeg skal ringe etterpå!!! Helt sant!!!!! :fnise:

Bruker dette innlegget til å skvise inn en liste:

Til Dagen!

Rødt- ikke klart

Grønt- Ferdig

Orange- Under konstruksjon

Brud

Kjole – Benjamin Roberts

Sko

Slør

Tiara Kjøpt på ebay!! Takk til Dinedama for hjelp!! :enig:

Øreringer

Smykke

Strømper

Undertøy

Strømpebånd

Sminkør

Frisør Får antagelig en venninne til å ordne dette gratis! :hoppe:

Brudgom

Smoking Mannen har vært og bestilt seg ny smoking! Så den er snart i boks!! :jepp: - Men nå har han begynt å snakke om at han vil ha kjole og hvitt i stedet... :dåne: Han må nesten bestemme seg snart!!

Skjorte

Vest

Sko

Mansjettknapper

Slips

Frisør

Blomster

Bukett

Dekorasjoner til bordene – vet ikke hvordan det skal se ut, men mamma har lovet å få med seg et par venninner og ordne det

Trykksaker

Lage invitasjoner

Lage bordkort

Evt andre trykksaker

Til bordet

Foreløpig ingen peiling.... Men mamma ordner håper jeg. :pls:

Maten

Dette tar vi med restauranten/kokken når det nærmer seg!

Kaker

Drikke

Avtaler hva slags vin vi skal kjøpe med kokken når det nærmer seg

Brus

Sprit – har foreløpig kun kjøpt fire flasker cocgnac (turte ikke smugle gjennom tollen på Gardermoen...)

Toalettkurver

Vet ikke om jeg skal ha dette?? Må i så fall kontakte selskapslokalet og høre hvor mange toaletter som finnes der!! Eventuelt:

Paracet

Nål og tråd

Gnagsårplaster

Tynn strømpebukser

Tyggis

Hårspray

Lokale

Booket og betalt depositum

Kirken

Booket – ikke enda betalt

Prest - onkel

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Salmer

Organist

Hjelperene våre

Forlover til meg

Forlover til Cypressmannen - har ikke helt bestemt seg enda..

Fotograf – Avtale i boks!!! :hoppe:

Toastmaster

Kokk følger med lokalet, og de ordner også med serveringsfolk og vaskefolk

Gaveåpnere

Transport til-fra kirke og lokale: flott Rolls Roys a gitt En av disse...

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med det kommende bryllupet og :velkommen: hit til dagbøkene :) Blir moro og koselig å følge deg i planleggingen :jepp:

:kose:

ps; huske å ringe nå da!!!!!! :fnise:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: og gratulerer! :-D

Blir spennende å følge med her fremover :) Vi har også snakket om å gifte oss i 2009, men har ikke lagt noen konkrete planer ennå.

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? :)

P.S Har du fått ringt nå da? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Koselig med enda en 2009-brud! Lykke til med planlegginga! Du finner garantert masse gode tips her inne! :)

Se til å få ringt nå da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: til oss andre bruder :-D

:opplyser: en praktisk opplysning...

det blir ikke bryllup om ikke presten er ringt :lur:

har du ringt nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: og gratulerer! :-D

Blir spennende å følge med her fremover :) Vi har også snakket om å gifte oss i 2009, men har ikke lagt noen konkrete planer ennå.

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? :)

P.S Har du fått ringt nå da? :gjeiper:

Jeg er 28 og mannen er 40. Litt aldersforskjell, den det er bare på papiret. Han er så barnslig, at vi er helt på nivå.. hihi... :fnise:

Nå skal jeg bare få spist middag, så SKAL jeg ringe!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da har jeg faktisk ringt!!! :mobil: Litt dumt at kun min tante var hjemme, ikke onkel-prest... Men hun skulle spørre ham når han kom hjem, og ringe meg tilbake. Så da har i hvert fall jeg gjort som lovet!!!

Imponert over hvor flinke dere er til å følge meg opp altså!! Det må jeg si!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkingen som har ringt! :)

Hadde tante noe peiling på ca når onkel-prest kommer hjem? Kan du vente telefon allerede i kveld, f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, tid for litt kjoleprat...

Jeg har foreløpig ikke vært i noen butikker og prøvd noen kjoler. I stedet har jeg brukt ganske mye tid på å titte på det UENDELIG store utvalget på internet... og begynner så smått å få en idé om hva slags kjole jeg ønsker meg. Jeg har et lite"fordel-problem" å ta hensyn til, som gjør at det er mange kjoler som utelukker seg selv - nemlig at jeg har så små pupper at jeg ikke vil fylle ut veldig mange modeller!!! :kjefte: :gråte: :kjefte: Dersom noen har noen tips om kjoler som passer til litt flatere jenter, så si ifra!! :skravle:

Jeg har nok lyst på en med v-utringning, ikke sånn som går rett over (tube?). Tror det blir finest på meg. Ellers er jeg 172 høy, og slank, så det bør være mulig å finne noe..? Kanskje jeg skal legge inn noen linker av kjoler jeg liker her, så kan dere si hva dere syns??? :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...