Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

:vinke:

Har ikkje fått med meg at du har egen dagbok eg! Gratulerer med det foreståande bryllupet!!

Eg trur no at det på nokre områder er ein fordel å ikkje ha altfor store fordeler eg... Ein stroppeløs kjole til meg ville blitt heilt feil for å sei det mildt ;)

Ja, stroppeløs blir kanskje "feil" både til små og store?? Ikke tenkt på det jeg... Den som var litt mer gjennomsnittlig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til bryllupsdagbøkene og gratulerer med forestått bryllup :-D Morsomt hvis dere gifter dere 23. mai, det er bryllupsdagen til foreldrene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten ikke hørt noe fra onkel-prest enda.... :tristbla: Håper han ringer i løpet av helgen i hvert fall!!

Jeg skal forresten til England i morgen, på helgetur med Mannen!! Det blir gøy!! Lover å shoppe mye mer enn nødvendig!!!! :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bryllupsdagbøkene og gratulerer med forestått bryllup :-D Morsomt hvis dere gifter dere 23. mai, det er bryllupsdagen til foreldrene mine :)

Tusen takk!! Og gratulerer til deg og!! Ser dere skal gifte dere i juni 2009 - dere burde jo tatt 23. mai selv vet du, og fulgt i dine foreldres fotspor!! ;)

For meg spiller det egentlig ikke så stor rolle hvilken dag det blir - jeg vil bare ha en dato snart, så det går an å begynne planleggingen for alvor!!! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! Og gratulerer til deg og!! Ser dere skal gifte dere i juni 2009 - dere burde jo tatt 23. mai selv vet du, og fulgt i dine foreldres fotspor!! ;)

For meg spiller det egentlig ikke så stor rolle hvilken dag det blir - jeg vil bare ha en dato snart, så det går an å begynne planleggingen for alvor!!! :filer:

Ja, vi burde vel kanskje det... vet mange velger en spesiell dato, som årsdag for å bli sammen og sånt, men ettersom jeg er student er ikke mai ideelt pga eksamenslesing... så da blir det slutten av juni... ca 2 uker etter eksamen og forhåpentligvis før folk reiser på ferie ;)

Skjønner godt du vil sette en dato og komme i gang med planleggingen, jeg var helt vill i begynnelsen ;) Kan fort drømme meg vekk på nettet noen timer nå også, men i begynnelsen var det jo helt altoppslukende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi burde vel kanskje det... vet mange velger en spesiell dato, som årsdag for å bli sammen og sånt, men ettersom jeg er student er ikke mai ideelt pga eksamenslesing... så da blir det slutten av juni... ca 2 uker etter eksamen og forhåpentligvis før folk reiser på ferie ;)

Skjønner godt du vil sette en dato og komme i gang med planleggingen, jeg var helt vill i begynnelsen ;) Kan fort drømme meg vekk på nettet noen timer nå også, men i begynnelsen var det jo helt altoppslukende ;)

Aha, ja det skjønner jeg godt. Var ferdig med studiene for bare et år siden selv, så vet hvordan det er i mai!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Flink du er som fikk ringt og greier :) alt som er gjort er bra :juhu:

Kjolene var nydelige, syns nr 3 og 4 var de fineste :) er så glad jeg er ferdig med kjolevalget, det var vanskelig når det er så mange å velge mellom..

Når det gjelder å ha små pupper så kan du ta det med ro. Det kan de hjelpe deg med på salongen ved å sørge for at undertøyet løfter litt. Eller så kan de legge inn innlegg i kjolen, det er mange måter å løse det på :jepp: En venninne av meg hadde samme problemet og fikk lagt inn innlegg i kjolen og det funket helt supert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Flink du er som fikk ringt og greier :) alt som er gjort er bra :juhu:

Kjolene var nydelige, syns nr 3 og 4 var de fineste :) er så glad jeg er ferdig med kjolevalget, det var vanskelig når det er så mange å velge mellom..

Når det gjelder å ha små pupper så kan du ta det med ro. Det kan de hjelpe deg med på salongen ved å sørge for at undertøyet løfter litt. Eller så kan de legge inn innlegg i kjolen, det er mange måter å løse det på :jepp: En venninne av meg hadde samme problemet og fikk lagt inn innlegg i kjolen og det funket helt supert :jepp:

Jada, jeg fikk til slutt ringt (hjalp med alt maset fra dere jentene her.. :) ) Men jeg har fortsatt ikke kommet noe nærmere en avklaring da, siden han ikke ringer opp igjen!!!! :fy_fy::kjefte:

Kan jeg mase syns dere?? :klø: :klø:

Puppe-"problemet" regner jeg med løser seg. Setter min lit til innlegg og kjole med godt snitt! :):sexy: tihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som bryllupsgave fra meg kan du få låne mine pupper :jepp:

Haha, ja tuuusen takk!! Får håpe det er en dag du ikke trenger dem selv da!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, jeg har fått meg nedteller! (Tar sjansen på at bryllupet blir 23. mai, selv om jeg jo strengt tatt ikke har fått endelig bekreftelsepå det enda...) :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkar kjære Mannen min.. I går tror jeg han syns jeg var litt tullete.. Jeg fikk bare plutselig så veldig lyst på en baby, og syns disse bryllups-planene går så sakte!! Vi har tenkt på dette med barn en stund, og merker jeg har mer og mer lyst. Men jeg er litt gammeldags, og ønsker å være gift før jeg får barn. (ønsker også å ikke være gravid i bryllupet, slik at jeg kan være med og skåle! :) ) Så da spurte jeg Mannen om ikke vi kan pushe bryllupet frem, til november kanskje, siden jeg tenker det er større sjans for å finne lokale etc da, enn i sommermånedene.. Men han ville ikke det! Vil jo egentlig ikke det selv heller, men syns det var en god idé der og da. Fordi da kan vi sette i gang med barnelaging litt tidligere! Hihi...

Huff, crazy lady...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Skjønner deg godt jeg. Jeg kan være sånn selv til tider. Vil skynde meg med det som er gøy! Men det kan ofte være greit å bruke litt god tid, for da kan man nyte ting lengre :smile:

:juhu: Hurra for nedtelling :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om det er noe trøst så er vi flere crazy ladies av det verpesjuke slaget :skratte:

Signerer på dette, verpesjuk :skratte::babysmokk::babysmokk: men får vel vente til etter bryllupet :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noe trøst så er vi flere crazy ladies av det verpesjuke slaget :skratte:

Signerer på dette, verpesjuk :skratte::babysmokk::babysmokk: men får vel vente til etter bryllupet :sukk:

Haha.. godt å høre at det ikke bare er meg!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. godt å høre at det ikke bare er meg!! :skratte:

du er ikke alene nei... :fnise: får prøve å være tålmodige, selv om det ikke er lett..

Baby får komme når den kommer, prøver å nyte tiden sammen med kjære mens det bare er oss :hjerter_rundt::kline: :rødme: :humpe::sengekos: :love:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke alene nei... :fnise: får prøve å være tålmodige, selv om det ikke er lett..

Baby får komme når den kommer, prøver å nyte tiden sammen med kjære mens det bare er oss :hjerter_rundt::kline: :rødme: :humpe::sengekos: :love:

:fnise:

Ja vel da... Er jo faktisk veldig koselig å bare være kjærester også. Og kunne reise på spontan-helgetur, og sove lenge om morgenen og :humpe: og :sengekos: når vi vil! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...