Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Heisann! Da fikk jeg tatt en tur innom her også og fått lest hele boken :)

Så mange nyyydelige kjoler du har funnet deg!! Man kan bli helt gal av utvalget ja, men jeg merket det at det fins mye mer på nettet enn i butikkene og jeg fikk nesten aldri prøvd de jeg faktisk kom for å prøve... Og flere av kjolene jeg hadde sett meg ut fra nettet så helt forferdelige ut på meg :fnise:

Så.. beste tipset er egentlig å få prøvd litt forskjellige typer kjoler bare for å se hvilke typer du passer. Ofte kan kjolene se helt annerledes ut på en selv enn på modellene :sjenert: Og vips, kanskje du finner selveste Kjolen mens du prøver! Det skjedde med meg :rødme: Angrer ikke ett sekund på den!! Og det er kanskje en selvfølge at jeg også liker kjoler med skrå (siden min er sånn :ler: ) Maggie Sottero har masse fine! Men jeg kan også anbefale Benjamin Roberts, Pronovias og Lily :)

For oss ble det heeelt klart billigere å ha lokale hvor vi ordner alt selv. Men vi fikk oss et veldig billig lokale også da, og maten gjør vi halvparten selv (forrett og dessert) mens hovedretten bestilles. Der sparer vi inn en hel del uten at det er noe særlig ekstra arbeid. Og servietter kjøpes jo bare inn... Blomster skal blomsterdekoratører fikse... Det er ikke så mye vi må gjøre egentlig :) Bare sette på blomsterdekorasjonene og bordkort.

Håper du får telefon fra din onkel-prest snart da.. kjipt å gå rundt å lure på ting som dato og sånt... been there, done that for å si det sånn :klemmer:

Hehe, du leste hele boken ja!?! Bra for deg at den ikke er så lang foreløpig da... :fnise:

Åååå, jeg gleder meg sånn til å gå og prøve kjoler!! Virker som de aller fleste får en slags aha-opplevelse når de prøver Kjolen, og bare kjenner på seg at det er den rette! Det gleder jeg meg til!! Takk for tips om forskjellige produsenter! Skal sjekke dem ut!! :)

Tror vi ender opp med å leie et "tomt" lokale. Min tilkommende påstår at han skal hjelpe til masse, slik at det ikke skal bli så mye å ordne for meg... Jeg har nemlig heiet veldig på å kjøpe "full pakke"... Men det har hovedsaklig vært fordi jeg har sett for meg at det meste av jobben faller på meg. Når han er snill og hjelpsom mann, er det greit å ordne det selv!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :vinke:

Hatt en fin helg?

Hei tilbake!

Ja, det har vært en fin helg!! Klarte å få et lite solskille etter å ha sittet på balkongen på søndag - det gjør det litt lettere å sitte på kontoret nå... :briller:

Håper du har hatt en fin helg også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker og... :sur::sur: Nå hadde jeg endelig fått ut fingern og sendt mail til selskapslokalet vi ville ha for å høre om det var ledig - men det var det selvfølgelig IKKE!!!!! Er det mulig... Hun som jobbet der lurte på om ikke vi kunne ta en annen dato i mai da.. Beklager den virituelle banningen, men: F*$%&N i HEL$&%§TE!!!! :frustrert::frustrert:

Er forsåvidt ikke noe stort problem å bytte dato heller, siden vi kun har kirken i boks... Men det er en mental bøyg kjenner jeg... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt da :gråte:

er det ike andre lokaler dere kan leie? :kose:

Jo, det kan godt hende. Var bare så innstilt på det...

Noen som har noen bra tips om lokaler sentralt i Oslo?? (Det var Schafteløkken vi forsøkte nå, så ikke foreslå det....) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjip den der. Men, om det "kun" er kirken som er i boks, så er det vel ikke vanskelig å fremdeles få det lokalet dere ønsker, bare en annen dato? :) Eller er den datoen spesiell (husker ikke om du nevnte det eller ikke) Er ikke kjent i Oslo, så kan ikke hjelpe deg med den.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYHET!!!

Fikk telefon fra tante, og fikk bekreftet at onkel-prest kan stille opp og ta vielsen vår!!!! HURRAAA!!!!

:klappe::klappe::klappe:

(artig at jeg skriver det her FØR jeg ringer min kjære og forteller det... hehe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

:juhu: :juhu: :juhu: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

For onkelprest!! :)

Og så kjipt med lokalet da.. :sur:

Trøste litt :klem::troest:

Men som noen har skrevet lenger opp, er det noe spesielt med datoen? Eller kan dere bytte dato hvis lokalet er ganske viktig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYHET!!!

Fikk telefon fra tante, og fikk bekreftet at onkel-prest kan stille opp og ta vielsen vår!!!! HURRAAA!!!!

:klappe::klappe::klappe:

(artig at jeg skriver det her FØR jeg ringer min kjære og forteller det... hehe...)

Vi føler oss beæret :ler:

Gratulerer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ingenting spesielt med datoen. Var egentlig innstilt på å bytte, helt til jeg fikk beskjed om at onkel kan ta vielsen. Da er det plutselig litt mer mas å bytte - med tanke på hvor lang tid han brukte på å finne ut at det passet denne gangen... :forvirret:

Fikk tips om at menighetshuset som hører til kirken vi har booket er et alternativ. Skal høre med dem i morgen om vi kan komme og ta en titt der. Praktisk å ha festen rett ved siden av kirken da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk tips om at menighetshuset som hører til kirken vi har booket er et alternativ. Skal høre med dem i morgen om vi kan komme og ta en titt der. Praktisk å ha festen rett ved siden av kirken da! :)

:jepp: Veldig praktisk for gjestene sin del, men også for brudeparet så man slipper å bruke mye reisetid.. da slipper jo gjestene en del ventetid også, så på alle måter veldig greit å ha noe i nærheten! Og sånne ting som menighetshus pleier å være utrolig billige å leie... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig er bra i denne sammenheng!! :-D Nok annet å bruke penger på gitt, om ikke vi skal bruke tusenvis av kroner på leie!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei.

Titter innom i dagboken din for å hilse på :)

Har du fått forhørt deg noe mer om lokale da? Leser her at du ikke fikk det du ville ha i utgangspunktet...

Jeg er fra Oslo, men det er 4 år siden jeg flyttet over fjellet, så jeg tviler på at jeg kan hjelpe noe særlig med hva som er bra og ikke bra av lokaler.. :sukk:

Ha en strålende :sol: skinns dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Hei.

Titter innom i dagboken din for å hilse på :)

Har du fått forhørt deg noe mer om lokale da? Leser her at du ikke fikk det du ville ha i utgangspunktet...

Jeg er fra Oslo, men det er 4 år siden jeg flyttet over fjellet, så jeg tviler på at jeg kan hjelpe noe særlig med hva som er bra og ikke bra av lokaler.. :sukk:

Ha en strålende :sol: skinns dag :)

Har kommet bittelitt videre i jakten på lokale. Jeg og samboern skal faktisk straks dra ut og kikke på det lokalet som ikke er ledig på den dagen vi har satt, sånn at i tilfelle jeg ikke liker det, kan jeg slutte å vurdere å bytte dato på grunn av det!! :) Litt klønete opplegg, men nå ligger dette lokalet omtrent vegg i vegg med der vi bor, så det er i hvert fall ikke lange veien. En titt skader jo ikke! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk fin dag det har vært ute i dag forresten!! Det var ganske stille på jobb i dag, så da passet jeg på å gå så tidlig som mulig!! Har sittet og solt meg på balkongen siden kl 16.. God og varm i huden nå.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
For en fantastisk fin dag det har vært ute i dag forresten!! Det var ganske stille på jobb i dag, så da passet jeg på å gå så tidlig som mulig!! Har sittet og solt meg på balkongen siden kl 16.. God og varm i huden nå.. :-D

Har vært nyyydelig vær her også i dag! :sol:

Skikkelig heldig med fridagen min :briller:

Tror til og med Mannen har fått farge i dag :fnise: Han hater og gå i bar overkropp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...