Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Vet hvordan du har det med begravelser, er leit. Min farfar gikk bort for 2 somre siden, og i hans begravelse ble det spilt en tango som han var så glad i å danse til. Under den sangen kjente virkelig alle at han var der fortsatt sammen med oss, det ble en helt spesiell stemning, og jeg følte nærværet på kroppen.

Men er godt å høre at det blir litt bedre med dagene... :klem:

Så synd at ikke sjefen din fikk vært med :ironi:

Hva synes du om det å gå i bryllup nå som du er gift selv? Har en venninne som er så sjelelgad for å nå være gift og kunne gå i andres bryllup og bare kose seg, som hun sa.

Ja, utrolig dumt at ikke sjefen kan være med.. Jeg som har så kjempelyst til å være sammen med han litt utenfor jobben også, for han er så knallkul!! :ironi:

Hmm... ikke tenkt over at det er noen forskjell å gå i bryllup som gift og ikke?? Jeg har kost meg før og jeg! Jeg har bare opplevd én gang å bli plassert ved siden av en som brudeparet ville spleise meg med, og det var skikkelig skikkelig kleint. :flau:

Shit, kom på nå at det skjedde i broren til han som skal gifte seg nå sitt bryllup, kanskje han de ville spleise meg med kommer nå og!?! Håper ikke det... Jeg vet allerde om én eks som skal i det bryllupet, det får holde.. :fnise: Det blir litt rart egentlig, å møte han eksen igjen! Det er en jeg var sammen med et par år, og det ble slutt bare noen få måneder før jeg møtte Mannen. Ikke noe vondt blod, heldigvis. Det ble i grunn slutt fordi han ikke var klar for å binde seg noe mer, mens jeg syns det var på tide å flytte sammen.. :ler: Så da ble det slutt, og jeg fant en som var litt mer moden! :jepp: Det som er litt ironisk er at han klarte, bare et halv års tid etterpå, å gjøre ei dame han ikke var kjæreste med gravid... :ler: Flott for mannen som ikke ville binde seg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal det sies at min venninne er en noe nervøs person, og når hun føler stort press så blir hun skikkelig dårlig (sliter mye før eksamener og sånn). Så hun gledet seg til en flott fest uten å føle noe form for press!

Jeg tror ikke det vil bli noen stor forskjell for min del. Vi skal i bryllup i august før vi gifter oss selv, og det gleder jeg meg fryktelig til! :) Men jeg gleder meg enda mer til vårt selvsagt... ;)

Så rart å skulle møte ekser ja, spesielt i bryllup. Jeg synes det er kleint nok å møte dem utenom den settingen :fnise:

Det var skjebnen vettu som avgjorde at når eksen din kastet vekk en så flott dama som deg fordi han ikke ville binde seg, så måtte det gjøres noe - KABOOM! han smeller ei tilfeldig dama på tjukka. Er så typisk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cypress! :klemmer:

Håper du får en bra torsdag!!! :kose:

Takk!!! :) Foreløpig er dagen bra!! Solen skinner, jeg sitter og surfer på nettet på jobb ( :fnise: ) og snart er det helg!!! :strix:

Jeg har fått en liten sommerforkjølelse, så jeg snufser og nyser litt, men det er ikke så ille. Ikke dårlig nok til å være hjemme fra jobb dessverre.. :fnise:

Håper du får en fin torsdag også! Tenk, nå skal du snart gifte deg!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ja, er det ikke grusomt? Og bra? Og fantastisk? Og spennende? :strix:

Hihi, her er det alt på en gang skjønner du..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide å stenge denne boken tror jeg.. Merker at det sitter litt inne å slette den, for jeg er så glemsk, og kommer sikkert til å glemme masse av forberedelsene hvis dette "dokumentet" blir borte.. Og det kommer jeg til å angre på tror jeg!

Men jeg har opprettet en annen bok for de som måtte være interessert... :lur: Link kommer i signaturen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt også å lurte på hva jeg skal gjøre med min..... og hvordan stenger man en bok her? Tror jeg bare lar min være her jeg.. men starter på en ny :enig:

Flere bilder på FB har kommet forresten ;)

god og svett sommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...