Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for klemmer jenter!! :klemmer:

Tilbake på jobb i dag, like dritt som før.. Fader at jeg ikke fikk den jobben altså!! Og jeg var veldig nære og sa de!! Han sa han ikke sa det til alle, men at han virkelig mente jeg hadde gitt et godt inntrykk og at de mente jeg ville passet inn i miljøet der. Så hvis det var greit ville han gjerne beholde navnet mitt, og kontakte med dersom det ble aktuelt å ansette enda fler - noe han forsåvidt ikke så på som så usannsynlig.. Men det er jo en fattig trøst nå!

Så nå er det bare å kikke videre på finn og nav.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klemmer:

har tenkt så mye på deg disse dagene, vet hvordan begravelser er!! det er noe drit!! vit at jeg tenker på deg fortsatt!! :klemmer:

utrolig kjipt at du ikke fikk jobben, de har helt klart ikke skjønt hva de har latt gå!! den beste av de beste!! dumme som ikke ansatte deg! det dukker noe opp skal du se, så du blir kvitt duste sjefen din!!

:klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

har tenkt så mye på deg disse dagene, vet hvordan begravelser er!! det er noe drit!! vit at jeg tenker på deg fortsatt!! :klemmer:

utrolig kjipt at du ikke fikk jobben, de har helt klart ikke skjønt hva de har latt gå!! den beste av de beste!! dumme som ikke ansatte deg! det dukker noe opp skal du se, så du blir kvitt duste sjefen din!!

:klemmer::klem:

Takk Miso, du er så omtenksom og snill! Jeg så meldingen din på FB også, tusen takk! Nei huff, gårsdagen var tung.. Jeg gråt under hele seremonien i kirken, det var bare så trist. Jeg satt sammen med søsteren min, hun har det på samme måte som meg, så det er litt godt å være sammen. Mannen var der selvsagt også, og det var fint å ha han der.

Under en av sangene syns jeg faktisk jeg hørte han synge sammen med oss. Da tenkte jeg at "nå klikker det vel litt for meg her"... Han var alltid veldig glad i å synge, så jeg kjenner sangstemmen hans godt. Det var nok bare en av mennene som hadde litt lik stemme, men jeg valgte å tolke det som at han var der sammen med oss og på en måte tok farvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: en gang til.

Det er så vanskelig å finne ord i slike sammenhenger for de blir så små... Men jeg håper det går bra med deg...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:klemmer: Har ingenting å si som kan gjøre det bedre, for det er jævlig uansett :sukk: Så fint det med at du følte at han var med dere, det er jeg sikker på at han var også :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du. Jeg er helt sikker på at han var der og sang med dere :) De blir ikke borte så lett, de som er glade i oss, vet du ;) Venninnen min bor i besteforeldrenes hus, og morfaren elsket å spille piano. Hun hører ham fremdeles spille innimellom når hun våkner om morgenen. De passer på oss, tenk på det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Shorty sier så vil nok din kjære bestefar passe på deg uansett :kose: Det tror ihvertfall jeg på :)

Kjedelig å høre at du ikke fikk jobben, får heller ønske deg lykke til videre i jakten på den perfekte jobb.

Masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at bestefaren din var tilstedet sammen med dere det tror jeg på!! at du hørte han det tror jeg også!! de som vi har mistet de er hos oss, noen ganger merker vi dem og andre ganger ikke.. men at de er her, det tviler jeg ikke ett sekund på! jeg føler stadig pappas nærvær, kan kjenne lukta av etterbarberingsvannet han brukte! (kjære bruker ikke det samme og vi har ikke den han brukte hjemme) så at bestefaren din er hos deg og sammen med dere, det var han!! :) ..det er en litt god følelse å ha i ettertid, å vite at han var der!!

tenkte så mye på deg, og gjør det fortsatt!! husk at jeg er her!! pass på deg selv, vennen min!! :klemmer::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Humøret er litt bedre i dag, heldigvis! :) Har begynt å se litt på noen nye jobbannonser, og er innstilt på å søke på det som er. Selv om i dag har det faktisk vært ganske hyggelig på jobb. Og på fredag skal vi ha fest - der sjefen min "dessverre" ikke kan komme!! :strix: Juhu!!

Lørdag skal vi i bryllup til min fetter. Gleder meg til det! Det blir seff ikke lett for dem å overgå vårt fantastiske bryllup, men det blir sikkert greit nok!! :ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at sjefen ikke kan være med på jobbfesten da :fnise:

Høres ut som du har en koselig helg foran deg, og jeg er helt sikker på at fetteren din sitt bryllup ikke overgår deres flotte bryllup :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under en av sangene syns jeg faktisk jeg hørte han synge sammen med oss. Da tenkte jeg at "nå klikker det vel litt for meg her"... Han var alltid veldig glad i å synge, så jeg kjenner sangstemmen hans godt. Det var nok bare en av mennene som hadde litt lik stemme, men jeg valgte å tolke det som at han var der sammen med oss og på en måte tok farvel.

Humøret er litt bedre i dag, heldigvis! :) Har begynt å se litt på noen nye jobbannonser, og er innstilt på å søke på det som er. Selv om i dag har det faktisk vært ganske hyggelig på jobb. Og på fredag skal vi ha fest - der sjefen min "dessverre" ikke kan komme!! :strix: Juhu!!

Lørdag skal vi i bryllup til min fetter. Gleder meg til det! Det blir seff ikke lett for dem å overgå vårt fantastiske bryllup, men det blir sikkert greit nok!! :ler:;)

Vet hvordan du har det med begravelser, er leit. Min farfar gikk bort for 2 somre siden, og i hans begravelse ble det spilt en tango som han var så glad i å danse til. Under den sangen kjente virkelig alle at han var der fortsatt sammen med oss, det ble en helt spesiell stemning, og jeg følte nærværet på kroppen.

Men er godt å høre at det blir litt bedre med dagene... :klem:

Så synd at ikke sjefen din fikk vært med :ironi:

Hva synes du om det å gå i bryllup nå som du er gift selv? Har en venninne som er så sjelelgad for å nå være gift og kunne gå i andres bryllup og bare kose seg, som hun sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...