Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Åå Cypress :(:troest:

Kondolerer så mye, det er utrolig vondt å miste noen som står en nær. Men det var bra at du fikk vært hos han etter bryllupsreisen da, selvom det kanskje ikke er så mye til trøst akkurat nå. Men det var jo bra at tiden ikke ble halt veldig ut, med tanke på at han hadde så vondt. Kondolerer igjen vennen.

:klemmer::klem::klemmer:

Endret av Kit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, kjære Cypress :klem:

sender deg masse tanker og :troest: Det er vondt å miste noen man er så utrolig glad i, men tenk på alle de gode minnene og ta godt vare på de i hjertet ditt.

:klemmer: til deg og du skal vite at jeg tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode klemmer fra meg! :klem::hug::klemmer::kose: Det er ikke så mye å si, annet enn at jeg tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist! :klemmer: Bra du rakk å besøke han en siste gang etter dere kom hjem i allefall, og at han fikk opplevd bryllupet! Jeg har mistet farmor og farfar, men jeg stod ikke så nær dem, så selv om det var trist var det overkommelig, men jeg gruer meg virkelig til den dagen mormor og morfar blir borte, de har vært helt fantastiske... virker som du har hatt et veldig bra forhold til bestefaren din også.

Du har det nok veldig tungt akkurat nå, men heldigvis har man i allefall masse gode minner å se tilbake på...

Tenker på deg! Håper du har god støtte i mannen din nå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye! :troest:

Du får tenke på alt det gode han har fått opplevd disse siste ukene - ett flott bryllup,og et kjært barnebarn som hadde hatt en herlig bryllupsreise langt langt borte. Livet går (desverre) sin gang...

Tenker på deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Sender deg masse :troest: og :klemmer cypress, vet at det kommer til å bli en tøff tid. Som Shorty sier, det er ikke stort annet å si enn at jeg tenker på deg!!

:hug::troest::klem::kose::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅ cypress'en min :troest: kondolerer så mye. :(Kjempe trist å lese om han besse. Masse trøste :klem: til deg.

Både du og han fikk i alle fall et siste fint og stort minne sammen. Bryllupet! Godt du fikk se han da dere kom hjem.

Tenker på deg og dine og sender en :klem: til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye Cypress :klemmer:

Ord blir fattige i en slik situasjon, men bra du sitter igjen med fine minner og flotte bilder av deg og "besse" sammen på din store dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg inn her og :strix: og :hjerte: for hvor nydelige dere var på bildene, og hvor flott bryllupsdagen deres hørtes ut, men ser jo at det har skjedd noe veldig trist siden sist jeg tittet innom her. :(

Kan ikke gjøre annet enn å føye meg i rekken her og si at jeg tenker på deg. Sender deg mange :klemmer::kose::klem:

Du får tenke på den gode tiden dere hadde sammen, og så utrolig flott det var at han fikk være med i bryllupet.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frown: I kveld skjedde det uunngåelige som jeg har gått og ventet på noen uker nå. Min kjære, kjære bestefar sovnet stille inn. Det er så vondt, men samtidig litt greit at han fikk slippe nå. Han har visst hatt forferdelig vondt de siste to dagene, og fått masse morfin, så han omtrent bare har sovet. Jeg var hos han etter vi kom hjem til Norge på onsdag, da var han ganske bra, og klar i toppen og alt. Det var fint å se han da. Men torsdag var han dårligere, og i dag døde han altså. Mamma mente han "holdt ut" til vi kom tilbake fra bryllupsreisen. Han synes visst det var litt skummelt at vi hadde reist så langt bort, og snakket masse om det da vi var borte. Så det kan jo hende det stemmer. Huff, dette er ikke noe stas..

:grine::tristbla::sukk::trist: :cry: :sad:

Så leit å høre om bestefaren din, alle mine tanker går til deg og dine :klemmer::troest:

PS, du var nydelig på bryllupsdagen din :strix: Likte veldig godt bildene av deg og bestefaren din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen min!!

henger litt etter jeg, beklager det! huff så trist å lese om bestefaren din :troest: det finnes ingen ord som kan hjelpe i en sånn tung stund, bare vit at jeg tenker på deg!! sender deg masse :klemmer:

det virker som at han holdt seg her til han visste at du var vel hjemme igjen! det er tydelig at han passer på deg og det vil han fortsette med selv om han ikke er her lengere! Vet så inderlig godt hva du går gjennom, ikke lenge siden jeg var det selv.. leste det du skrev i boka mi!! skal jeg være helt ærlig så går ikkie det vonde bort, det blir desverre værende der med savnet.. men dagene går lettere etterhvert som tiden går! det viktige er å være sammen med familie og venner, snakke om han og tenke på de gode stundene!! det er ikke lett, men med tiden går det lettere.. idag er det akkurat 6 mnd siden mormor døde, og jeg savner henne like mye!! husk at han er med deg! :hug:

tenker hardt på deg :klemmer:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

:troest: uff, kondolerer, Cypress! Sender en liten trøste :klem:

Men gratulerer også!! Ble helt rørt her jeg satt og leste om det flotte bryllupet deres! :strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på jobb igjen i dag. Det er tungt, siden jeg helst vil sitte hjemme og kikke på bilder og tenke. Men det går jo ikke. Jeg har kjempemasse å gjøre på jobben nå, og skal i retten på onsdag, så det er bare å henge i.. puh..

Lørdag var vi oppe og så på bestefar og fikk tatt farvel. Han så overhode ikke ut som seg selv, men jeg er glad jeg var med allikevel.

Nei, dette kjenner jeg at jeg ikke kan sitte og skrive om på jobb. Begynner bare å gråte - må ta det når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...