Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å fortelle om en litt søt ting:

Husker dere at jeg styra med å kjøpe bikini som det stod Just Married på? Jeg endte jo opp med å kjøpe bokstaver jeg skulle stryke på selv. Det gikk ganske dårlig, tror jeg ikke hadde varmt nok jern, så det sto i alle fall til slutt bare "ust Married" på rompa mi.. Men men.. Uansett - at jeg hadde ordnet med det, det syntes Kjære var så søtt! Han kommenterte det faktisk flere ganger i løpet av turen, hvor gøy han syntes det var! Så det anbefaler jeg alle som skal på bryllupsreise på et sted det er naturlig å ha på bikini å gjøre! :jepp:

:fnise:

Så søtt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen :rødme:

Da er det herved notert! Bikini må jeg ha dit jeg skal på bryllupsreise :hoppe:

Hvor er det egentlig? California? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøtt! :rødme:

Når de først var klistret på da, tålte de saltvann? Hvor varmt ble jernet tilslutt, på de bokstavene som faktisk hang på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hawaii! :strix:

Åååå, så gøy! Dit vil jeg ooooog!!!! Da trenger du definitivt bikini ja!! Og blomsterkrans. Men det får du sikkert der.

Kjempesøtt! :rødme:

Når de først var klistret på da, tålte de saltvann? Hvor varmt ble jernet tilslutt, på de bokstavene som faktisk hang på?

Ja, når de først var festet, så satt de som bare det. Merket ikke noe til om de falt mer eller mindre av i saltvann eller klorvann, jeg prøvde begge deler.

Jeg måtte sette jernet på tre prikker. Jeg var pysete først, fordi jeg var redd "strassen" skulle smelte, men det gjorde den ikke. Det måtte bli så varmt for at limet skulle aktiveres på et slags vis tydeligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Hawaii??? :hakeslepp:

Det er drømmereisen vår jo :dåne: En gang iløpet av livet SKAL vi dit :lur:

Vi også! Kjære har allerede bestemt at vi skal begynne å spare til en Hawaiitur når bryllupet er over. :ler: Men vi skal ikke spare så hardt som vi gjør nå, bare så det er sagt!!

Og cypress; skulle gjerne hatt just married bikini jeg også, men da blir vi vel kverket, enten av katolikkene eller mafiaen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Hawaii??? :hakeslepp:

Det er drømmereisen vår jo :dåne: En gang iløpet av livet SKAL vi dit :lur:

:jepp:

Alltid villet dra dit :strix: tror det blir herlig! Litt enklere og billigere aa reise dit fra California enn fra Norge blir det jo ogsaa :nigo:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er det :jepp:

Jeg var inne å kikket på Hawaii-reiser eller noe sånt, og billettprisene fra stockholm er jo ikke såååå gærne hvis man ikke kjører på med "sovevogn" på flyet da :Nikke: Men det er jo en laaang reise :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Jepp det er det :jepp:

Jeg var inne å kikket på Hawaii-reiser eller noe sånt, og billettprisene fra stockholm er jo ikke såååå gærne hvis man ikke kjører på med "sovevogn" på flyet da :Nikke: Men det er jo en laaang reise :dåne:

:fnise: Buisness class til Hawaii er nok ikke så billig ned ;) Drømmen er å reise på buisness en gang i livet, helst på andres regning :ler: Tipper at reisen fra Norge tar 24 timer...vi kommer ned i 6 fra California :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er lenge!! Syns det var langt til Thailand, jeg, men det er jo bare blåbær i forhold...

Men én dag, da skal jeg også til Hawaii!! :jepp:

*****

Snart helg nå!!! Det skal bli deilig!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi også! Kjære har allerede bestemt at vi skal begynne å spare til en Hawaiitur når bryllupet er over. :ler: Men vi skal ikke spare så hardt som vi gjør nå, bare så det er sagt!!

Og cypress; skulle gjerne hatt just married bikini jeg også, men da blir vi vel kverket, enten av katolikkene eller mafiaen... :fnise:

Jeg ser for meg at de løper etter deg jeg nå... :hoho:

God helg Cypress!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Drømmen er å reise på buisness en gang i livet, helst på andres regning :ler:

Det har jeg gjort *glise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var i begravelse i dag... Det var kjiiipt.... Orker ikke skrive så mye om det nå jeg.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk den jobben jeg søkte på... :sur: Så dagen i dag har vært litt bæsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...