Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Så utrolig mange fine bilder!!! :dåne:

Det synes at dere hadde det fantastisk ihvertfall!!!

Håper det gikk bra på annengangsintervju også, og ha en kjempefin helg!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:popcorn: Venter spent....

Hvordan gikk annengangsintervjuet?

:klem:

Alltid vanskelig å si syns jeg.. Tror det gikk greit, det var veldig hyggelig i hvert fall syns jeg! Men om det betyr at de syns jeg passer inn til å jobbe der, det vet jeg jo ikke.. Jeg skulle få beskjed til uka!

WOW!! Så flotte bilder!! :dåne:

Ser virkelig ut som en drømmedag!! - du så fantastisk vakker, han så kjekk i uniform! :rødme:

Koslig med bilde av bestefar også, for jeg regner med det var han?

Lurer på en ting, hva danset dere på slutten der??

Ja, det var bestefar! Har lagt på litt kommentarer og sånn nå, så det er lettere å skjønne. Helt på slutten er jeg litt usikker på hva vi danser - mye mulig det er til Fairytale.. :ler: Den ble spilt noen ganger i løpet av kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: For en nydelig historie og for noen flotte bilder!! :hjerte:

Så bra at bestefaren din også kunne være med :hjerter_rundt:

Tusen takk!! :klemmer:

Så utrolig mange fine bilder!!! :dåne:

Det synes at dere hadde det fantastisk ihvertfall!!!

Håper det gikk bra på annengangsintervju også, og ha en kjempefin helg!!

:klemmer:

Ja, utrolig fornøyd med de bildene altså!! Og de jeg la ut er faktisk bare en brøkdel av alle vi fikk!!

Ha en fin helg du og!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg :klemmer:

velkommen hjem FRUE :strix: så godt å høre at dere har hatt en fantastisk bryllupsreise :strix: håper dere får sove godt i natt og at lykkefølelsen fortsetter, noe jeg er sikker på at den gjør :rødme:

hehe, så bra du er fornøyd med fotografen :strix: hun er fantastisk!!!!!!!!!!!!

(..forresten, hvor mye betalte dere henne for at hun fulgte dere hele dagen??? er nemlig mulig hun har gått opp i pris!! anbefalte henne for tusle og fikk sjokk mld tilbake.. bare lurer)

ha en fanastisk kveld videre og igjen, velkommen hjem :klemmer:

Vi betalte vel 9000 kr tror jeg. Har hun satt opp prisen?? Vi gjorde jo avtalen for lenge siden, så det hadde vært helt uaktuelt å betale mer enn det prisen var på det tidspunktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk å lese at du har hatt en fin bryllupsreise. Og et fint bryllup. Gleder meg masse til å lese om den store dagen, om hva mannen synes om morgengaven, og om alt det andre fine du har opplevd siden sist. :klemmer:

Tenk at du er kone.. :strix:

Høres ut som dere har hatt en fantastisk bryllupsreise :strix:

Gleder meg til bilder og referat fra dagen også, etter at jet lagen har gitt seg :)

Jeg er også spent på hva din kjære synes om morgengaven :jepp:

:klemmer:

Ja, det er jeg også :popcorn: hva syns han om morgengaven??!!! :jepp:

og er det noen bilder som er så anstedige at vi kan få se?? :nigo:

Ja, steike!! Hva synes han om morgengaven???? :hoppe:

Morgengaven ja! Det har jeg glemt å svare på! Han ble veldig overrasket, så jeg hadde klart å holde det hemmelig - selv om det var vanskelig. Han syns de var veldig fine, og ville gjerne at vi skal forstørre et og henge på veggen... Vi få nå se på det. :nigo: Det er forsåvidt noen som er "anstendige" nok til at dere kunne fått sett, men jeg har dem ikke elektronisk, så jeg har bare de jeg bestilte til albumet, og ingen scanner. :(

Selv fikk jeg søljebelte til bunaden, et slikt man har når man er kone! Det var utrolig kreativt syns jeg! Veldig gøy å ha! Litt synd at jeg fikk det uken etter 17. mai, men det er jo nok av år senere jeg kan ha det på.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tårer i øynene av å lese om dagen deres, det høres bare så utrolig fantastisk ut! :strix: Jeg kjenner jeg gleder meg veldig nå, spesielt etter å ha lest om dagen deres :)

Så utrolig bra at bestefaren din fikk vært med, så bilde av dere på FB, kjempekoselig :)

Jeg er litt redd noen kommer til å få litt for mye her også :sjenert: Er ikke så veldig redd for at noen i familien finner på noe sånt, men et par av vennene til kjære er nok litt i faresonen for det... :fnise: Jaja, det er ikke det verste som kan skje, man kan jo ikke ha kontroll over alt heller ;) Og så tenker jeg at de aller fleste skjerper seg nok litt i et bryllup med masse familie de ikke kjenner og sånt i forhold til en vanlig lørdagskveld ;)

Krysser fingrene for at du får jobben forresten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra han likte morgengaven :) Skulle jo bare mangle ;) Jeg var å tok bilder i dag, gleder meg sykt til å se resultatet på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra han likte morgengaven :) Skulle jo bare mangle ;) Jeg var å tok bilder i dag, gleder meg sykt til å se resultatet på tirsdag :)

Oi, gjorde du!??! Så gøy!! :strix: Jeg er som du skjønner absolutt ikke oppdatert på bøkene til noen av dere, så fint du sier forteller det her!! Du har sikkert fortalt om det der, så jeg skal inn og lese!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig nyyydelig bilder vennen :dåne: helt fantastiske :strix:

du var så nydelig, helt fantastisk nydelig :strix:

skjønner godt at du fornøyd med fotografen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kult at du kom til annengangsintervju. Jeg vil tro at de synes du passer å jobbe der når du kom så langt ;) Så kommer det an på resten da! :Nikke: Jeg ville ansatt deg prompte!! (Et gammeldags ord jeg vil bruke mer)

Morgengaven du fikk var utrolig kul!! Sånn som koner har!!! Hvor herlig er ikke det?!!?!??!! :tommelopp: Bra mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::grine: :dåne: :dåne: Steike så flotte bilder og så nydelige dere var :nigo:

Kjenner jeg har skikkelig sommerfulger i magen nå :rødme:

Koselig bilde av deg og besse :)

Må si du har en kreativ mann med tanke på morgengaven, hehe :nigo:

Det finnes ikke sånt noe til bunaden min, synd :(

Si meg... når ga du morgen gaven.... er det på morgenen til den store dagen... eller er det dagen derpå da man våkner som mann og kone.... litt usikker der :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyyydelige bilder. Jeg fikk så frysninger at jeg må lage meg en kopp med varm kaffe. :)

Men hvorfor har egentlig din ektemann ( :fnise: ) ringen på venstre hånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :rødme:

Dere var så fantastisk nydelige, og du strålte virkelig!!! Så utrolige flotte bilder!!!! Jeg satt med gåsehud og tårer i øyekroken her... Et av de nydeligste brudeparene jeg noen gang har sett!!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig nydelig du var som brud :dåne: :rødme:

Nydelig bilder :jepp:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt fantastisk nydelige bilder av dere Cypress! :hjertesmil: Måtte tørke tårer mer enn en gang mens jeg så på de. Stram, kjekk mann. Vakker, yndig og fortrollende brud. Koselige bilder sammen med familien, spesielt søster og bestefar. Og artige forloverbilder.:) Masse fine øyeblikksbilder som fotografen har fanget helt perfekt. :tommelopp:s

Dere kunne sklidd inn i hvilket som helst bryllupsmagasin. Håper jeg blir like fin som deg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var nydelig Cyrpess! :dåne: Utrolig mange fine bilder!

Tusen takk!! :)

utrolig nyyydelig bilder vennen :dåne: helt fantastiske :strix:

du var så nydelig, helt fantastisk nydelig :strix:

skjønner godt at du fornøyd med fotografen :lur:

Ja, hun er fantastisk! :strix:

Så utrolig kult at du kom til annengangsintervju. Jeg vil tro at de synes du passer å jobbe der når du kom så langt ;) Så kommer det an på resten da! :Nikke: Jeg ville ansatt deg prompte!! (Et gammeldags ord jeg vil bruke mer)

Morgengaven du fikk var utrolig kul!! Sånn som koner har!!! Hvor herlig er ikke det?!!?!??!! :tommelopp: Bra mann!!

Prompte er bra ord ja!! Takk for go'-ord, jeg håper jeg får jobben...

NYDELIGE BILDER!!!!!!!!!!! :dåne:

:rødme:

Takk!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike så flotte bilder og så nydelige dere var :nigo:

Kjenner jeg har skikkelig sommerfulger i magen nå :rødme:

Koselig bilde av deg og besse

Må si du har en kreativ mann med tanke på morgengaven, hehe

Det finnes ikke sånt noe til bunaden min, synd :(

Si meg... når ga du morgen gaven.... er det på morgenen til den store dagen... eller er det dagen derpå da man våkner som mann og kone.... litt usikker der

Jeg ga morgengaven dagen derpå, når vi var mann og kone. Tror det er riktig? Selve bryllupsdagen er det vel mange som tradisjonelt sett ikke våkner sammen, så da "skal" man jo ikke få gitt hverandre noe.

Nyyyydelige bilder. Jeg fikk så frysninger at jeg må lage meg en kopp med varm kaffe.

Men hvorfor har egentlig din ektemann ( :fnise: ) ringen på venstre hånd?

Fordi han hobby-mekker så mye bil, og var redd for å ødelegge ringen for mye hvis han har den på høyre! Det er litt søtt at han tenkte på det da.. :rødme:

Dere var så fantastisk nydelige, og du strålte virkelig!!! Så utrolige flotte bilder!!!! Jeg satt med gåsehud og tårer i øyekroken her... Et av de nydeligste brudeparene jeg noen gang har sett!!!

Så utrolig nydelig du var som brud :dåne: :rødme:

Nydelig bilder :jepp:

Helt fantastisk nydelige bilder av dere Cypress! :hjertesmil: Måtte tørke tårer mer enn en gang mens jeg så på de. Stram, kjekk mann. Vakker, yndig og fortrollende brud. Koselige bilder sammen med familien, spesielt søster og bestefar. Og artige forloverbilder.:) Masse fine øyeblikksbilder som fotografen har fanget helt perfekt. :tommelopp:s

Dere kunne sklidd inn i hvilket som helst bryllupsmagasin. Håper jeg blir like fin som deg... ;)

Tusen tusen takk til dere alle tre!! Det er så koselig å få så hyggelige tilbakemeldinger fra dere!! Jeg følte meg virkelig som en prinsesse den dagen, det tror jeg dere alle vil oppleve. Man blir bare automatisk ekstra pen den dagen tror jeg!! :jepp: Bare å glede seg!!! En fantastisk dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frown: I kveld skjedde det uunngåelige som jeg har gått og ventet på noen uker nå. Min kjære, kjære bestefar sovnet stille inn. Det er så vondt, men samtidig litt greit at han fikk slippe nå. Han har visst hatt forferdelig vondt de siste to dagene, og fått masse morfin, så han omtrent bare har sovet. Jeg var hos han etter vi kom hjem til Norge på onsdag, da var han ganske bra, og klar i toppen og alt. Det var fint å se han da. Men torsdag var han dårligere, og i dag døde han altså. Mamma mente han "holdt ut" til vi kom tilbake fra bryllupsreisen. Han synes visst det var litt skummelt at vi hadde reist så langt bort, og snakket masse om det da vi var borte. Så det kan jo hende det stemmer. Huff, dette er ikke noe stas..

:grine::tristbla::sukk::trist: :cry: :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...