Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Så stas!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: for reservert lokale!!!!

Ja!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: litt jeg og... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:flagg::skaal::flagg:

Gratulerer med fastsatt dato!!!

:flagg::skaal::flagg:

Det så veldig fint ut der dere skal ha festen :hoppe:

P.s: Jeg likte også best de kremhvite skoene, men det er viktig å ha gode sko på den store dagen - så jeg hadde nok revurdert de...

Jepp, skoene skal nok leveres tilbake skjønner jeg.... Trenger jo strengt tatt ikke kjøpe de første og beste!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og tenker litt på forlover... Har funnet ut at jeg skal be hun som jeg har tenkt på hele tiden, som jeg var litt usikker på pga at jeg ikke var sikker på om hun var helt enig i mitt valg av mann. Hat kommet til at hun nok ikke tenker sånn lenger.

Har litt lyst til å spørre henne ved å kjøpe denne boken, og gi den til henne??

http://www.norli.no/NORLI_HTML/ibeCCtpItmD...5&section=0

Er ikke det en litt søt idé da?? (litt fornøyd selv, nemlig..) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en veldig koselig tanke, ja, med den boka! :) Jeg har forlover til vårt brylup, men ingen av oss har peiling på hva hun liksom "skal" gjøre i den forbindelse, så en bok som sa litt om nettopp det hadde ikke vært så dumt. :ler:

Gratulerer med reserverte lokaler! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

Så bra at lokalet var fint!!!! Da blir det så mye enklere å planlegge videre :)

OG må jo :juhu: :hoppe: :juhu: litt for fastsatt dato!!

Jeg kjøpte også sånn bok til min forlover, og hun ble kjempeglad :) Lurt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg var innom Shoe Studio i dag, der hvor de selger ut det skomerket du hadde fått "prøvesko" fra... De hadde begge skoparene i andre farger der. De spisse var ihvertfall i en krem-/beigefarget variant. Så det kan jo være en mulighet om de var gode nok på foten og du likte dem godt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

:opplyser:

Mine (dyyyyre) sko kjentes ikke særlig gode ut på med en gang jeg begynte å gå i de, og jeg var seriøst bekymra for å ha de på en hel dag :sukk: men nå etter 3 dagers trasking :fnise: er de slettes ikke verst :hoppe:

Verdt å sjekke itla`s forslag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg var innom Shoe Studio i dag, der hvor de selger ut det skomerket du hadde fått "prøvesko" fra... De hadde begge skoparene i andre farger der. De spisse var ihvertfall i en krem-/beigefarget variant. Så det kan jo være en mulighet om de var gode nok på foten og du likte dem godt? :)

Takk for tipset!! Rakk selvfølgelig ikke å komme meg inn sentrum den dagen, eller senere.. Men salget pågår kanskje fortsatt?? Vet du tilfeldigvis hva de kostet??

:opplyser:

Mine (dyyyyre) sko kjentes ikke særlig gode ut på med en gang jeg begynte å gå i de, og jeg var seriøst bekymra for å ha de på en hel dag :sukk: men nå etter 3 dagers trasking :fnise: er de slettes ikke verst :hoppe:

Verdt å sjekke itla`s forslag :jepp:

Vet ikke om jeg hadde turt å kjøpe sko som ikke kjentes gode ut med en gang jeg... Men skinn/stoff myker seg jo forsåvidt litt opp etter å ha blitt brukt litt da, så de blir jo bedre etter hvert. Hvis ikke kan man jo alltids satse på å "herde" huden, og bygge opp skikkelig tykk hud der skoene gnager... ææææsj... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Gikk forbi Shoe Studio istad og de har fortsatt opphørssalg :) Så da vet du iallefall det :jepp:

Hmm... interessant! Takk for opplysningen!! :) Så da får jeg se om jeg orker å fra "helt" fra Solli plass ned til sentrum... Er litt mørke skyer som ser litt faretruende ut syns jeg... Ikke noe gøy å sitte på sykkelen dersom himmelen skulle åpne seg..

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har byttet kirke! Fikk i dag bekreftet at vi kan være i Ris kirke, som ligger like ved selskapslokalet (gangsavstand). Det tror jeg blir kjempebra!!!!!

Orgelet er litt rustent i Ris da, men det går nok bra. Kanskje vi får en eller annen til å spille trompet i stedet. Det syns jeg er litt kult!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - noen som vet hvordan jeg endrer overskriften på denne tråden?? :klø: Nå som datoen er spikret vil jeg gjerne endre slik at det står der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det mye her altså..

Nå har jeg bestilt time til å prøve brudekjole. De hadde ikke før i september da men.. Det holder jo for meg håper jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten - noen som vet hvordan jeg endrer overskriften på denne tråden?? :klø: Nå som datoen er spikret vil jeg gjerne endre slik at det står der!!

Send en pm til en moderator, skriv hva du vil dagboken din skal hete, også endrer de det for deg :)

..Og selvfølgelig :danser::danser::danser: for kirke!!!..Og prøving av brudekjole!! Det er såååå gøy!! Hvor er det du skal prøve kjoler da :sjenert: Gleder meg til i morgen for da skal jeg på tilpasningstime av brudekjolen min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, enda en ting i dag - etterpå skal jeg spørre min venninne om hun vil være forlover! Har kjøpt den boken jeg linket til litt over her, og tenkte jeg bare skulle gi den til henne, og så skjønner hun forhåpentligvis hva jeg vil. (Boken heter tross alt "Vil du være min forlover?", så jeg blir litt forundret om hun ikke tar den faktisk.. :hoho::hoho: )

Håper bare hun sier ja da!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en pm til en moderator, skriv hva du vil dagboken din skal hete, også endrer de det for deg :)

..Og selvfølgelig :danser::danser::danser: for kirke!!!..Og prøving av brudekjole!! Det er såååå gøy!! Hvor er det du skal prøve kjoler da :sjenert: Gleder meg til i morgen for da skal jeg på tilpasningstime av brudekjolen min :rødme:

TAKK! :)

Skal på Brudekjolen i Oslo. Tips meg gjerne om flere steder jeg kan bestille hos!!

Lykke til på tilpasning!! Det blir sikkert stas!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TAKK! :)

Skal på Brudekjolen i Oslo. Tips meg gjerne om flere steder jeg kan bestille hos!!

Lykke til på tilpasning!! Det blir sikkert stas!! :hjerter_rundt:

Du burde dra til Kristins i Lillestrøm. De har sykt mye kjoler, er superhyggelige og hjelpsomme! Ikke bruk tid på Diin, de ødela den første kjolen min og prøvde å få meg til å kjøpe den allikevel. Lykke til :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du har jammen vært aktiv den siste dagen!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: for ny kirke, bestilling av prøving og (forhåpentligvis) forlover!! Fikk du noen bra respons fra venninna di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen vært aktiv den siste dagen!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: for ny kirke, bestilling av prøving og (forhåpentligvis) forlover!! Fikk du noen bra respons fra venninna di?

JAAAA!! Fikk bra respons!!

:)

Nå har jeg forlover!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg hadde altså kjøpt den boken, og pakket fint inn. Og i går skulle vi møtes for å trene sammen. Hun var kjempenysgjerrig, for jeg hadde sagt jeg hadde noe til henne. Hun skjønte det med én gang hun åpnet pakken da, hva jeg ville for noe. Hun ble veldig glad, og begynte litt å gråte. Og da måtte jeg gråte litt også da... Så sto vi der, i garderoben på Sats og klemte.. hihi.. Det var koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også gå inn i det første innlegget du har i boka og trykke på "full endring". Da får du endret overskriften på boka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...