Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Hu kommer garantert til å ELSKE den!! :dåne:

Sitat mail fra forlover:

"Det var jo en ordentlig prinsessekjole! :)

Den var kjempefin!"

Så da er vi enige om det!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom og titter. Mye kjoler og dill :sjenert:

:fnise:

Ja, det er jo en bryllupsdagbok, så da må det være kjoleprat! :jepp: Og dill passer vel i alle dagbøker... :fnise:

Hyggelig at du er innom og titter da!! :klemmer:

Huff da, :forkjola: vil vi ikke ha noe av... :troest: Får håpe det kommer seg, hvis ikke så får du komme deg hjem under dyna :klem:

Takk for :troest:! :klem: Tror han som sitter på kontoret ved siden av meg snart blir gal av å høre på snufsingen min, men ellers går det greit altså... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :kghjerte:

For en nydelig kjole :hjerter_rundt:

(er forresten 'hoppe ivrig' smileyen borte?)

Og god bedring!!! :klemmer:

Hjertlig tusen takk!! :klemmer: Får se om jeg får kjøpt den også nå da... hehe... Fant noen fine på finn i går, så kanskje jeg skal ta en runde rundt og prøve..? Mye penger å spare på det i hvert fall! :)

Mange smileyer er borte dessverre... :(

:troest:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke: titter innom for å se hvordan det går... Kvitt :forkjola: ennå?

:klem:

Nja, fortsatt litt nysing, men ikke værre enn at jeg holder ut! :) Er på jobb i alle fall!! :jepp: Takk for omtanken!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra :) Alltid deilig når man kjenner at :forkjola: slipper taket ;):klem:

Ja, sant. Men angrer bittelitt på at jeg har avtalt spinning med en venninne etterpå... Det tror jeg nesten blir litt i overkant slitsomt med en nokså rennende nese... Men jeg skal prøve!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du shrimpy, jeg ler så godt av deg assa.. IKKE at det ikke er sant, men hva skjer med den nye signaturen din??? Knullbar! :fnise::rulle:

Og HVOR er dagboken din???? :vetikke: :klø:

EDIT: 2 glass vin og en øl gjør at jeg skriver en del feil da kan du si... :flau:

Og så må jeg teste en ny smiley: :ninja:

Fett.

:ler:

Den ble veldig lang så måtte ta den vekk, men morro så lenge det varte :fnise: Var serenity og scorpio som hadde hatt det litt morro :Nikke:

Dagboken har kommet nå! Men det har du sett om jeg ikke husker helt feil! :ler:

:bigfoot: er min nye smilyfavoritt, din kan være :ninja:

:hoppe:

**

Kremt, siden jeg er reke og tydeligvis stokk blind, kan jeg få egen link til kjolen din? Alle sier den er så fin, men jeg finner ikke innlegget ditt med den i :forvirret: Hjelpe meg?

:klemmer: og :kose: fra reka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Den ble veldig lang så måtte ta den vekk, men morro så lenge det varte :fnise: Var serenity og scorpio som hadde hatt det litt morro :Nikke:

Dagboken har kommet nå! Men det har du sett om jeg ikke husker helt feil! :ler:

:bigfoot: er min nye smilyfavoritt, din kan være :ninja:

:hoppe:

**

Kremt, siden jeg er reke og tydeligvis stokk blind, kan jeg få egen link til kjolen din? Alle sier den er så fin, men jeg finner ikke innlegget ditt med den i :forvirret: Hjelpe meg?

:klemmer: og :kose: fra reka

Oh yeah! :ninja: :ninja: For en latterlig smiley! Hvor ofte er det naturlig å slenge inn en Ninja i en samtale??!!?

Kjolen: vil du ha link her eller i din rekebok? Du som er blind skal jammenmeg få begge steder...

http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/pronovias08/

bla ned til kjolen som heter NAVEL (alfabetisk liste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah! :ninja: :ninja: For en latterlig smiley! Hvor ofte er det naturlig å slenge inn en Ninja i en samtale??!!?

Kjolen: vil du ha link her eller i din rekebok? Du som er blind skal jammenmeg få begge steder...

http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/pronovias08/

bla ned til kjolen som heter NAVEL (alfabetisk liste)

For meg er det veldig naturlig, vaffal om jeg snakker med deg! Da kan jeg gjøre sånn:

:bigfoot: calling :ninja:

Jeg har skrevet det før i boken ditt et sted, men siden du kanskje ble litt usikker på om jeg fortsatt likte kjolen din:

Nydelig!!! :hoppe: :hoppe:

:bigfoot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig kjole cypress!! :dåne:

Jeg var jo på Kristins jeg også, var veldig mye fint på salg! Synd ikke den du fant var på salg da.. :roll:

Jeg fant en helt nydelig en som var til nesten halv pris, lurer veeeldig på om jeg skal gå for den :rødme:

Apropo favoritt smileys - denne er min: :bolledeig:

er det sånn at denne tilhører noen siden denne har annerledes navn? hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorene fikk velge seg hver sin smiley så de ville ha på lista når de holdte på med utbyttingen, så derfor heter de det samme som moderatorene :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallooo Cypress :klemmer:

Inne og oppdaterer meg litt :jepp: Litt hektisk om dagen nå for å si det sånn..

Krysser fingrene for at du finner drømmekjolen din!! Den er halt fantastisk nydelig, også likner den litt på min pronovias kjole.. :rødme: Løv it!!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Hyggelig at dere diskuteter nye smileyer i boken min!! Jeg bidrar herved litt selv: Disse er gøyale: :trampe::nigo:

Ellers litt kjolenytt: Nå har jeg vært og prøvd en kjole til! Fant en på finn som jeg likte, så jeg sendte mail til eieren og fikk lov til å komme innom etter jobb og prøve. Den var veeeldig fin!! Min forlover var med og tok bilder, så når hun mailer dem til meg kan jeg legge ut. Dere kan jo få se linken til butikken - selv om den selvfølgelig er myyyyyye finere på meg!!!! :jepp:;)

http://www.diin.no/Brudekjoler/eurobride/pages/s1.html

I morgen drasser jeg med meg forloveren på nytt oppdrag, da skal vi ut og se på og prøve en Pronovias-kjole som jeg er litt spent på.

Jeg er blitt veldig ivrig på finn.no, og har sendt mailer til en del damer. De blir MINST like ivrige som meg, for det er tydeligvis mange om beinet!! Aldri sett på maken til raske tilbakemeldinger altså!! Kan jo godt forstå det da, for hvis man søker på finn etter "Brudekjole" får man nå i kveld 1887 treff... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo Cypress :klemmer:

Inne og oppdaterer meg litt :jepp: Litt hektisk om dagen nå for å si det sånn..

Krysser fingrene for at du finner drømmekjolen din!! Den er halt fantastisk nydelig, også likner den litt på min pronovias kjole.. :rødme: Løv it!!! :enig:

*løper inn i Ekorn-boken, for å se på Pronoviasen der igjen...* :idesmil:

Edit: Tilbake for å si at jeg fant bilde på PM, ikke i boken - og den kjolen er fortsatt STUNNING!! :dåne:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...