Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glad for å høre at så mange er enige med meg!! Søker febrilsk på Finn.no nå, for å se om noen selger den brukt.. Men ingen nå i hvert fall... :( Noen som vet om andre steder sånt blir annonsert??

Er det lov å legge ut en tråd her på KG, der jeg etterlyser noen som selger den???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Vet ikke med den tråden på KG, men du kan jo prøve å søke på Kvasir.no eller Google.no.

Der kan det hende de finner annonser andre plasser.. Prøv også å søk bare på merket på kjolen, ikke alle som har navnet på selve kjolen så inne på finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy at du fant en kjole du falt for! :hoppe: Den var fiiin!

Hvordan var det? Prøvde du flere, og så sa det bare PANG når du fikk på den?

Lykke til i jakten på den! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare å prøve å legge ut en tråd her :) Er det ikke lov så blir tråden slettet :Nikke: Men jeg tror ikke det kan være forbudt akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy at du fant en kjole du falt for! :hoppe: Den var fiiin!

Hvordan var det? Prøvde du flere, og så sa det bare PANG når du fikk på den?

Lykke til i jakten på den! :smile:

Jeg prøvde egentlig bare 4 stk tror jeg, og med alle de andre kjente jeg at det var noe feil. Da jeg fikk på denne var det litt sånn "shit, nå er jeg fin!" :-D . Søstern min som var med sa hun kunne se det på ansiktet mitt også, at jeg likte denne best. Hadde egentlig bestemt meg for ikke å ha kjole med tubetopp, men det ble det jo selvfølgelig.. :jepp:

Håååper jeg finner den da!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det ligger noen kjoler på tinde.no også. Krysser fingrer og tær for at du finner den!!

Takk for tipset! :klemmer: Søkte der nå, og fant den ikke, men det er jo greit å følge med utover...

Det er jo bare å prøve å legge ut en tråd her :) Er det ikke lov så blir tråden slettet :Nikke: Men jeg tror ikke det kan være forbudt akkurat..

Ja, det er jo sant - det verste som kan skje er jo at de sletter den... Får prøve på det etter lunsj! Nå er det mat!! :):spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte forresten mail til en kjole-produsent i Kina, ang om de kan sy kjolen min! Og nå fikk jeg svar!! De gjør det for 455 US dollar!! Haha, det er 2275, hvis jeg regner en kurs på 5! Skjønner jo at den ikke blir heeeelt lik, men hvis jeg kan spare 12 225 kr, så er det greit for meg altså!!! Har veldig lyst til å bestille den, som et lite prøveprosjekt! Er jo ikke såååå mye jeg taper om jeg ikke vil bruke den allikevel!! Og da har jeg fremdeles tid til å bestille en "ekte"!

:hjerte: Kjolen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, der fikk jeg plutselig svar fra Kina-produsent nr 2! De skiller mellom om jeg vil ha kjolen i silke eller sateng, og det er veldig stor prisforskjell!! Sateng koster 139 dollar, og silke 500! Men jeg må jo ha silke!!

Men nå ble jeg i tvil om hvilken jeg skal bruke!!??! :vetikke: Den siste nå er JKdress (www.jkdress.com), og den jeg skrev om i innlegget over er Jorma Bridal (www.jormabridal.com). Noen som har erfaringer?? Tror jeg må lage en egen tråd... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: fantes en del tråder om det fra før kan du si... Får bare ta en sjans ang hvilken produsent jeg skal velge, tror jeg. Nå må jeg bare få målt meg, så tror jeg jammen jeg skal bestille!!! JIPPI!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å bestille fra JK dress hvis jeg skal bestille utenlands :Nikke: Har hørt veldig mye positivt om dem, men også noen få negative ting... men lar ikke et par bomskudd ødelegge troen på dem når det er så mange flere som er førnøyde :)

Det er myyyye penger å spare på det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt å bestille fra JK dress hvis jeg skal bestille utenlands :Nikke: Har hørt veldig mye positivt om dem, men også noen få negative ting... men lar ikke et par bomskudd ødelegge troen på dem når det er så mange flere som er førnøyde :)

Det er myyyye penger å spare på det :jepp:

Ja, det er dét det er!!! :gjeiper: Alt for mye til å ikke teste det syns jeg!!

Når skal du bestille, hvis du ender opp med det?? Jeg blir så gira jeg, når jeg først setter i gang, så nå klarer jeg ikke å vente!!! :danser::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så spennende med bestilling av kjole!! :hoppe:

Jeg tenkte litt som deg, passer den ikke har jeg ikke tapt allverdens! :jepp:

Gleder meg til å høre hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Har også hørt mye bra og sett mye bra om og fra jkdress.com.

Noen bomskudd har de sikkert, men det har sikkert litt med hvilken type kjole man vil ha sydd :)

Hadde jeg ikke funnet min så billig, så ville jeg også prøvd derfra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenkte jeg skulle vente til februar/mars med å bestille.... sånn at jeg er sikker på at vekta mi kansje er sånn høvelig stabil eller at kjolen ikke blir heeeelt i ufasong til bryllupet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde egentlig bare 4 stk tror jeg, og med alle de andre kjente jeg at det var noe feil. Da jeg fikk på denne var det litt sånn "shit, nå er jeg fin!" :-D . Søstern min som var med sa hun kunne se det på ansiktet mitt også, at jeg likte denne best. Hadde egentlig bestemt meg for ikke å ha kjole med tubetopp, men det ble det jo selvfølgelig.. :jepp:

Håååper jeg finner den da!!!! :)

Så gøy! Haha, det er typisk at det blir noe man egentlig har bestemt seg for ikke å ha. :fnise:

Skjønner at du er gira på å få skaffa kjolen nå (er akkurat sånn selv). Men det høres jo veldig lovende ut angående bestilling av den da. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...