Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff jeg var inne på finn for å se etter kjole her om dagen og i god tro på at jeg skulle klare å se igjennom alt, men jeg gav opp gitt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg var inne på finn for å se etter kjole her om dagen og i god tro på at jeg skulle klare å se igjennom alt, men jeg gav opp gitt :sukk:

Ja, det er helt sjukt... Jeg endte opp med å kun søke i Oslo og Akershus, pluss skrev inn 36 i friteksfeltet. Da får jeg sikkert treff på både str 36 i sko og kjole, og om noen av en eller annen grunn ellers skulle finne på å skrive 36 i teksten. Og selv da fikk jeg en hel haug treff. Så det er greit å snevre det inn litt i hver fall!! :jepp:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, det er lurt! :lur:

Nu er det natta!! Må legge meg alene, for husband-to-be har valgt å dra på Snoop-konsert med en kompis i stedet for å :sengekos: med meg. Kan du skjønne det??? :snurt:

Jaja... det hender vel at jeg prioriterer noe annet enn han også...

:fnise:

Uansett: GOD NATT DAMER! :tellesauer::sove::natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei folkens! Hyggelig at dere diskuteter nye smileyer i boken min!! Jeg bidrar herved litt selv: Disse er gøyale: :trampe::nigo:

Ellers litt kjolenytt: Nå har jeg vært og prøvd en kjole til! Fant en på finn som jeg likte, så jeg sendte mail til eieren og fikk lov til å komme innom etter jobb og prøve. Den var veeeldig fin!! Min forlover var med og tok bilder, så når hun mailer dem til meg kan jeg legge ut. Dere kan jo få se linken til butikken - selv om den selvfølgelig er myyyyyye finere på meg!!!! :jepp:;)

http://www.diin.no/Brudekjoler/eurobride/pages/s1.html

I morgen drasser jeg med meg forloveren på nytt oppdrag, da skal vi ut og se på og prøve en Pronovias-kjole som jeg er litt spent på.

Jeg er blitt veldig ivrig på finn.no, og har sendt mailer til en del damer. De blir MINST like ivrige som meg, for det er tydeligvis mange om beinet!! Aldri sett på maken til raske tilbakemeldinger altså!! Kan jo godt forstå det da, for hvis man søker på finn etter "Brudekjole" får man nå i kveld 1887 treff... :dåne:

Kjolen var helt nydelig!!!!!!!!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "nye" kjolen var også helt nydelig!!! Finnes jo så utrolig mye fint...

Svarer deg her på spm du skrev i boka mi jeg. Jeg har ikke tenkt på om jeg skal selge kjolen min etter bryllupet.. Også ser jeg at du bruker str 36, og da tror jeg du ville blitt litt rar i min..hehe for den er str 40. Ellers skulle jeg virkelig vurdert det kjære Cypress! Kristins i Lillestrøm har salg på pronovias kjoler om dagen vet jeg.. Har du hørt der?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En side for sent, men det er ikke en ninja, men en burka-dame. Og den er min :fy_fy:

Rart at de har kalt burka-dame-smilyen for ninja da!!??! :klø:

Men dette regner jeg med du har stålkontroll på Nishiki!!

Da får jeg finne med en annen da! Jeg velger: :cowboy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for at jeg skal slippe å lese hele boken, når skal du gifte deg?

Det står i tittelen på dagboka jo :lol:

:sjenert:

:dåne:

Jeg ler så jeg griner. Sånn kan det gå!

Dinedama ordner opp igjen ser jeg!! Det er bra det!! Godt å vite at det går greit her selv om jeg ikke får logget på i løpet av dagen innimellom, når jobben faktisk krever at jeg jobber!! (dumme jobben...)

:klem: til dere begge, både :forvirra: og :opplyser: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "nye" kjolen var også helt nydelig!!! Finnes jo så utrolig mye fint...

Svarer deg her på spm du skrev i boka mi jeg. Jeg har ikke tenkt på om jeg skal selge kjolen min etter bryllupet.. Også ser jeg at du bruker str 36, og da tror jeg du ville blitt litt rar i min..hehe for den er str 40. Ellers skulle jeg virkelig vurdert det kjære Cypress! Kristins i Lillestrøm har salg på pronovias kjoler om dagen vet jeg.. Har du hørt der?

:klemmer:

Å ja... :(:tristbla: æsj, det var dumt... Den kjolen jeg opprinnelig vil ha fant jeg nemlig på Kristins, i str. 40. Og der sa det var for stor forskjell til at det ville bli pent å sy den inn. Så da gjelder det antagelig din kjole også, siden de er såpass like!!

Men men, jeg skal på den store brudebutikken på Egertorget på lørdag, så der finner jeg sikert masse. Jeg har dessuten vært og prøvd kjole hjemme hos to damer, en i dag og en i går. Den i går var nok finest. Men jeg tror fortsatt jeg vil ha enda større bløtkake enn det de hadde å tilby! Mye vil ha mer!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hellååw sjønshajn! :kyss2:

Haw ju duiiin?

:lur: :lur:

:fnise:

Aim terriffik!!

Hao jo doin? (leses med stemmen til Joey i Friends)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wwuæææ... :hakeslepp: her har jeg ikke logget meg på på et lite døgn, og jeg har såååå masse å oppdatere meg på!! Vet ikke om jeg rekker alle dagbøkene i dag assa... Så håper ingen blir furtne.. ;)

Lurer på hvordan det skal gå når jeg skal på ferie om to uker, og ikke får logget på 12 dager!! Dobbel :hakeslepp:

Gleder meg til ferie forresten... Har ikke hatt ferie siden mai..

Meg om to uker, på vei til Italia. Bare bytt ut bussen med et fly: :buss:

(jeg trenger en fly-smiley!) :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var helt nydelig!!!!!!!!!! :rødme:

Takk!!! Nå har jeg bilder med meg selv inni kjolen også, men tror ikke jeg tør legge dem her.... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: av reka og cypress

Er det nå jeg skal komme inn og snakke Joey-fransk?!

"ø bløh bluh bla bluh..." :fnise:

Høres kjempedeilig ut med ferie da!! :skya:

Italia har jeg ikke vært i selv, men har SÅÅÅ lyst til å reise dit! *misunnelig*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...