Mazilla Skrevet 6. september 2008 Forfatter #381 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg kan også gjøre hva jeg vil, men jeg vet ike hva jeg skal gjøre :klø: Hva med å jobbe litt på soverommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2008 #382 Del Skrevet 6. september 2008 Ja, jeg kan jo spakle litt og male et strøk før vi får tapeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. september 2008 #383 Del Skrevet 6. september 2008 jeg har også fri på mandager deilige, da blir helga litt lenger hva har du gjort så langt idag da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2008 Forfatter #384 Del Skrevet 6. september 2008 Våkna i åttetida, leste fra nitida.. Stod opp rundt halv elleve, stakk til byen en tur med han godeste. Surra litt rundt, stakk hjem. Fikk melding fra ei venninne om jeg ville møte ho og ei til i byen, så da bar det avsted igjen. Lagde mat med han godeste da jeg kom hjem derfra. Biff og fløtegratinerte poteter.. Han godeste mente vi måtte ha biff siden vi hadde fått anbefalt en vin på polet som passa til rødt kjøtt! Så nå har vi altså delt ei flaske rødvin, og jeg er litt brisen, og klokka har såvidt passert seks... Det er min dag så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. september 2008 #385 Del Skrevet 6. september 2008 hihi brisen å klokka har såvidt passert 6, ja det er jo ingen dum start på en lørdagskveld greit å teste ut viner ja, må det da når man får dem anbefalt høres ut som en veldig fin lørdag så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2008 Forfatter #386 Del Skrevet 6. september 2008 Å jada, fin lørdag dette! Nå tror jeg jeg skal hive noe mer musikk inn på mobilen min (har høyttaler til den, så den fungerer som stereoanlegg), og så skifte, sånn at alt er klart til folket kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2008 Forfatter #387 Del Skrevet 6. september 2008 Et typisk kompliment fra han godeste: "Du er ikke akkurat noen typisk russisk diskoskaster!" :klø: Ikke akkurat superromantisk og god med komplimenter han gutten min! Men søt da! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. september 2008 #388 Del Skrevet 6. september 2008 Et typisk kompliment fra han godeste: "Du er ikke akkurat noen typisk russisk diskoskaster!" :klø: Ikke akkurat superromantisk og god med komplimenter han gutten min! Men søt da! :rødme: Gutter ass.. Meg: Jeg elsker deg! Han: Det er jo praktisk! MANNFOLK!! De har en egen sjarm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. september 2008 #389 Del Skrevet 6. september 2008 Nam! Biff Hva slags rødvin ble dere anbefalt? Jeg prøver å like rødvin... når man har passert 25 år, så er det liksom forventet føler jeg... hehe men Vidigal reserva (?) er en rødvin som jeg faktisk likte Dere får kose dere med vors! (jeg har hjemme-alenekveld med sex&the city skoboxen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2008 #390 Del Skrevet 6. september 2008 Våkna i åttetida, leste fra nitida.. Stod opp rundt halv elleve, stakk til byen en tur med han godeste. Surra litt rundt, stakk hjem. Fikk melding fra ei venninne om jeg ville møte ho og ei til i byen, så da bar det avsted igjen. Lagde mat med han godeste da jeg kom hjem derfra. Biff og fløtegratinerte poteter.. Han godeste mente vi måtte ha biff siden vi hadde fått anbefalt en vin på polet som passa til rødt kjøtt! Så nå har vi altså delt ei flaske rødvin, og jeg er litt brisen, og klokka har såvidt passert seks... Det er min dag så langt! Full før barne-TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2008 Forfatter #391 Del Skrevet 6. september 2008 Bare mobb du.... ...og jeg har bare fortsatt derfra.... ..men måtte innom kg for å hilse på folket før byen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2008 Forfatter #392 Del Skrevet 6. september 2008 Nam! Biff Hva slags rødvin ble dere anbefalt? Jeg prøver å like rødvin... når man har passert 25 år, så er det liksom forventet føler jeg... hehe men Vidigal reserva (?) er en rødvin som jeg faktisk likte Dere får kose dere med vors! (jeg har hjemme-alenekveld med sex&the city skoboxen) Hmm... husker ikke i farta hva den het! men den kosta 120 kr flaska da, så den er litt i dyreste laget for bryllupet! vi har ikke passert 25 da, men vi liker rødvin likevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2008 #393 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Mazilla er på en snuuuuurr Mazilla får tømmermenn i morgen :slår: Mazilla skal ut å shake ass Endret 6. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2008 Forfatter #394 Del Skrevet 6. september 2008 mazilla er på en snurr ja! Men priviligerte mazilla får aldri tømmermenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2008 #395 Del Skrevet 6. september 2008 Heldige Mazilla Ikke jeg heller... Uff jeg kjeder meg jeg... Den uteplassen jeg jobber på (eneste ungdomsplassen med diskotek) har slått seg konkurs nå så det er ingen plasser å gå ut som er morsomme lengre Bare en trasig ekkel bar full av mennsker mellom 40 og 60.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2008 Forfatter #396 Del Skrevet 6. september 2008 Oi, så kjedelig da! Kom til barteby en helg da! Nå skal vi visst ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2008 #397 Del Skrevet 6. september 2008 God tur Kos deg masse og bli lagt ann på sånn at mazilla mannen kan skule vekk alle de dumme mannene som ikke skjønner at du ikke vil ha dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2008 Forfatter #398 Del Skrevet 7. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2008 #399 Del Skrevet 7. september 2008 Sofagris? Var det moro på byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2008 Forfatter #400 Del Skrevet 7. september 2008 Mornings! Var faktisk ganske moro igår ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå